Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: [WYKONAM] Projekty Graficzne  (Przeczytany 4727 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Rysiek!!
Użytkownik

Reputacja: 3 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 215
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« : 18.10.2011, 21:57:02 »


Witam. Grafiką komputerową zajmuję się od 2007 roku, kiedy to zaczynałem pracę w programie GIMP i projektowałem pierwsze "dzieła".

  • Początkowo oczywiście projektowałem jakieś luźne projekty oswajając się ze środowiskiem programu i kształtując styl i wyczucie artystyczne.
  • Na początku 2008 roku zostałem doceniony przez użytkowników Polskiego Forum Użytkowników Gimpa zajmując pierwsze miejsce w 15 edycji konkursu "Grafik Freestyle" przeróbką obrazu wiszących ogrodów babilońskich (stylizowanie na rysunek odręczny).

  • Od września 2008 roku do czerwca 2011 ukończyłem 3-letni cykl kształcenia w kierunku "Grafika komputerowa" w SMI Rzeszów (przy WSIZ Rzeszów).

  • Na przełomie 2010 i 2011 roku zostałem jednym z laureatów konkursu na najlepszą tapetę reklamującą produkty firmy Olimp Sport Nutrition.

  • Współpracowałem i robiłem projekty reklamowe dla firm, plakaty reklamujące imprezy i wydarzenia, grafikę użytkową i projekty stron WWW.
  • Wykonywałem nieodpłatnie grafiki dla celów charytatywnych, wspierające sport i rekreacje itd.

Obecnie pracuje na programach GIMP, INKSCAPE i BLENDER przy użyciu tabletu graficznego Wacom Bamboo P&T. Umiem biegle posługiwać się również programami Autodesk 3DS Max i Adobe Photoshop, chociaż osobiście preferuje i posiadam jedynie ich darmowe odpowiedniki.