Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Ankieta
Pytanie: "obramowanie" skóry grubej
brak - 1 (25%)
lekkie - 1 (25%)
dość znaczące - 2 (50%)
Głosów w sumie: 4

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: 3d by mardraq  (Przeczytany 130878 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #168 : 27.10.2013, 21:30:14 »

Przy pierwszej wersji zwrócono mi uwagę na oczy, no i trzeba je było pokolorować Uśmiech
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #169 : 04.11.2013, 14:36:07 »

Do sceny z trylogii Gibsona muszę zrobić kilkanaście, albo raczej kilkadziesiąt modeli. Teraz przygotowałem zestaw ogrodzeniowy, na razie w nowiutkim stanie:

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #170 : 12.02.2015, 21:36:26 »

Bardzo dawno niczego ciekawego nie pokazywałem i na razie nic rewelacyjnego nie zobaczycie- takiego tylko lekko animowanego pieska low poly.

Kilka słów wyjaśnienia mojej nieobecności: po prostu, to co było traktowane jako hobby od roku stało się moim zawodem. Spełniłem swoje marzenia i pracuję przy tworzeniu gier. Osiem godzin ciężkiej pracy przy tworzeniu modeli, teksturowaniu, a ostatnio ustawianiu i oświetlaniu scen w Unity 3d powoduje, że po powrocie do domu włączam komputer i .... najczęściej już jestem tak zmęczony, że tylko jakiś głupi film by się oglądnęło. Są jeszcze miłe obowiązki w projekcie Enidust i już koniec dnia, ale zgodnie z noworocznym postanowieniem, wrócę do projektu Golden Gate i mam nadzieję, że będziecie mnie do tego motywować Uśmiech



Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.10
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 6 507
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #171 : 12.02.2015, 21:52:18 »

Nie wiem, czy ten piesek jest już ukończony. Na pewno stworzenie go wymagało sporo pracy i dużych umiejętności, co podziwiam, ale z drugiej strony jest on nieco przerażający. Podejrzewam, że po części to z powodu braku zębów i języka (to wnętrze pyska jest takie strasznie czarne i puste). Mam też wrażenie, jakby miał zwichniętą szczękę. No i przydałyby się palce i pazury u łapek.
A poza tym, to naprawdę robi wrażenie Mrugnięcie
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #172 : 12.02.2015, 22:03:26 »

@bea, Dzięki Uśmiech Widać jak potrzebny jest niezależny ogląd pracy Uśmiech
Piesek jest nieukończony oczywiście, dlatego na razie wylądował w tym wątku. Języczek i ząbki są już w przygotowaniu. Skórka pochodzi ze zdjęcia mojego pół-amstafa. Riggowanie pieska jeszcze nie jest ukończone, ale podglądam pracę naszego animatora- siedzi obok mnie, więc może jakoś uda się zrobić miłą dla oka animację, np. jak drapie się po uchu. Pazurki na zdjęciu są, więc uda się je zmapować na teksturę.
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.10
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 6 507
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #173 : 13.02.2015, 00:42:28 »

No to już wszystko wiadomo Mrugnięcie W każdym razie cieszę, że powróciłeś Uśmiech Już się martwiłam, że zniechęcił Cię brak komentarzy...
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #174 : 21.04.2015, 19:40:24 »

Uzgodniłem pewne rzeczy z kierownictwem Enidust i dla celów konstruktywnej krytyki otrzymałem zgodę na publikacje pewnych materiałów. Obecnie pracuję nad postacią Kowala wg konceptu Damiana Frankowskiego- w całkowicie luźnej mojej interpretacji
Tu link do konceptu https://damianfrankowski.files.wordpress.com/2014/06/kowal.jpg

Głowa- z uwagi na poziom trudności, na razie jest to młodszy osobnik Uśmiech

Głowa wysoko poligonowa, wymodelowana, a potem wyrzeźbiona w Blenderze.






cdn.
Zapisane
Kulok
√ ι ק

Reputacja: 24 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 777
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #175 : 22.04.2015, 05:20:03 »

Swietne, kojarzy mi sie z barbarzynca w diablo II. Duzo ci zajelo to czasu?
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #176 : 22.04.2015, 17:23:09 »

Kuloku, Ty wstajesz chyba o 5.00 Uśmiech

Mam przygotowane bazowe siatki dla mężczyzny i kobiety. Siatkę dopasowuję do określonego kształtu głowy, a następnie rzeźbienie w Blenderze. Przygotowanie ogólnego kształtu to ok. 0.5 godziny, a rzeźbienie od 2 do 4 godzin.

Bazowa siatka wygląda tak:

Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.10
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 6 507
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #177 : 23.04.2015, 05:00:15 »

Nic specjalnie konstruktywnego nie jestem w stanie napisać, bo na modelowaniu 3D się nie znam. Jak dla mnie głowa wygląda świetnie i ma fajną fryzurkę Mrugnięcie Nie ma się chyba do czego przyczepić, szczególnie, że nie jest to jeszcze skończone. W każdym razie zapowiada się świetnie.
Zapisane
Hasia
Moderator globalny

Reputacja: 38 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: GIMP Painter 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 433
Galeria Użytkownika


Czasami nie jestem sobą


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #178 : 23.04.2015, 08:59:34 »

Podobnie jak bea, nie znam się na modelowaniu, więc w tej kwestii nic się nie mogę wypowiedzieć.
Postać mi się podoba, jedynie mam zastrzeżenia do wyglądu ucha. Moim zdaniem jest lekko niepoprawne anatomicznie:
Ukryta treść: Obrazek (kliknij aby pokazać/schować)
Ukryta treść: Obrazek (kliknij aby pokazać/schować)
Zapisane

be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.10
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 6 507
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #179 : 23.04.2015, 09:13:38 »

Heh, a miałam nawet napisać, że ucho mi trochę dziwnie wygląda, jednak uznałam, że pewnie nie jest jeszcze dopracowane Mrugnięcie
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #180 : 23.04.2015, 10:47:42 »

be@, Hasiu, o to właśnie chodzi. Ucho też mi się nie podobało, ale miałem nadzieję, że się uda Uśmiech. Oczywiście poprawię.
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #181 : 23.04.2015, 21:21:49 »

Zanim zajmę się detalami stworzyłem ogólny zarys postaci. Przede mną kilka wieczorów na dokończenie rąk, poprawę ucha i szczegóły ubioru.

Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 3D (Moderator: Cloud)Wątek: 3d by mardraq
Skocz do: