Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Ankieta
Pytanie: "obramowanie" skóry grubej
brak - 1 (25%)
lekkie - 1 (25%)
dość znaczące - 2 (50%)
Głosów w sumie: 4

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: 3d by mardraq  (Przeczytany 198716 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #140 : 05.10.2013, 14:32:20 »

Trochę poprawiłem twarzyczkę. Jeżeli znacie się dobrze na anatomii to proszę o korekty Uśmiech

Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Online Online

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 403
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #141 : 06.10.2013, 00:09:19 »

Teraz ta buzia wydaje mi się nieco chłopięca ale to chyba wina fryzurki. Coś jest nie tak z wewnętrznymi kącikami oczu. Są jakby za głęboko wyrzeźbione czy nie wiem jak to nazwać. Wygląda trochę tak, jakby górna powieka w tym miejscu była strasznie gruba (nasada rzęs jest daleko od granicy z białkiem oka). Dolna powieka też wydaje mi się ciut za gruba ale może to z powodu braku rzęs. Boczna powierzchnia twarzy widzianej z profilu jest bardzo spłaszczona, jakby ktoś przycisnął ją do szyby. Płaska jest także powierzchnia gałki ocznej ale tym pewnie po prostu jeszcze się nie zajmowałeś. Z takim szkicem 3D to właściwie nigdy nie wiem, co już jest w miarę skończone a co jest tylko ledwo zarysowaną wersją roboczą, bo nigdy nie zajmowałam się tego rodzaju grafiką Język
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #142 : 06.10.2013, 19:19:50 »

Bardzo dużo pomocnych uwag- dzięki be@ Uśmiech

Zacznę od usystematyzowania- obecnie pracuję nad kształtem twarzy, reszta elementów to pomocnicze szkice, niemniej jednak trochę je uporządkowałem. Najważniejsze to przejście na Cycles, co jest dla mnie bardzo ciężkie, ale wiem, że to już czas Mrugnięcie. Teraz cieniowanie będzie bardziej naturalne, co mam nadzieję da Wam możliwość wyłapania podstawowych błędów anatomicznych.

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #143 : 07.10.2013, 20:51:39 »

Dzisiaj trochę pracy nad materiałami i lekkie poprawki anatomiczne, do których wrócę jutro Uśmiech.

Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Online Online

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 403
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #144 : 08.10.2013, 04:06:33 »

Ładnie, teraz jest bardziej kobieca Uśmiech Jednak boczna część głowy widzianej z profilu nadal sprawia wrażenie dziwnie płaskiej.
 Nie wiem, dlaczego nikt więcej się tutaj nie wypowiada Smutny Może po prostu trudno oceniać gdy praca nie jest skończona i nie bardzo wiadomo jaki ma być ostateczny efekt. Ja nawet nie wiem, kim właściwie ta postać będzie i ile ma mieć lat. Założyłam, że ma być młodą dziewczyną ale może wcale nie? Do tego zupełnie nie znam się na tworzeniu grafiki 3D więc na podstawie wersji roboczej też trudno mi się zorientować, jak coś będzie później wyglądać. Na pewno są tu osoby bardziej kompetentne.
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #145 : 08.10.2013, 08:10:33 »

I powinienem zostać okrzyczany Uśmiech. Racja i sama racja be@.
Teraz wyjaśnienie. Mam w tym temacie niedokończone dwa fanartowe (http://pl.wikipedia.org/wiki/Fanart) pomysły: pierwszy dotyczy cyklu A. Ziemiańskiego o Achai, a drugi Trylogii Mostu Gibsona. Postanowiłem oba dokończyć.
Teraz na warsztacie jest fanart Achai. Będzie to scena z 11 rozdziału trzeciego tomu. Nie wiem jeszcze jak bardzo będzie ta scena rozbudowana, więc na razie więcej szczegółów nie mogę podać. Na 100% będzie tam chociaż jedna postać, kobiety oczywiście, choć niekoniecznie tej, którą teraz przedstawiam.
Za to, że tą informacje podaję dopiero teraz bardzo przepraszam.

Prace nad anatomią twarzy trwają nadal Uśmiech
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #146 : 10.10.2013, 19:45:54 »

Trochę popracowałem nad geometrią, ale jeszcze oczy, usta i ucho jak i jego okolice są do poprawki, lecz to już trochę później. Teraz zrobię jakąś teksturę dla tej twarzy, bo wiele niedociągnięć, mam taką nadzieję, zniknie po nałożeniu tekstury.

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #147 : 12.10.2013, 21:24:13 »

Praca z Cycles była fajna do pewnego momentu, w którym musiałem użyć Yafaraya.
Po nałożeniu wstępnej tekstury diffuse i mapy normalnych w Yafaraju wygląda to tak:



A Cycluś zrobił mi coś takiego:



Jeżeli ktokolwiek wie jak naprawić Cyclusia, to chętnie posłucham dobrych rad, bo zaczął mi się podobać.

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #148 : 13.10.2013, 19:15:19 »

Okazało się, że Cycluś nie jest zepsuty, tylko ja. Źle przeczytałem i nie zmieniłem jednego malutkiego parametru i dwa dni szukania Uśmiech.

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #149 : 15.10.2013, 08:56:02 »

Lekkie poprawki zrobione, na resztę przyjdzie czas później. Brwi są z jakiegoś mojego starocia, więc będą zmienione na nowe.


Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #150 : 16.10.2013, 22:46:13 »

Zmieniłem geometrię oka- jest teraz taka, jak w rzeczywistości. Poszukałem i zgapiłem ustawienia materiału.



I tak właśnie, wszystko będę widział Uśmiech

« Ostatnia zmiana: 16.10.2013, 22:56:15 wysłane przez mardraq » Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #151 : 17.10.2013, 17:46:02 »

Nazwać by tą kobietę trzeba było Uśmiech. Jak wiedzą Ci, którzy prześledzili wątek od początku jest to kontynuacja projektu fanartu do cyklu Andrzeja Ziemiańskiego o Achai, i właśnie to chyba będzie Achaja. Z nowymi oczętami i dodaną mapą specular wygląda tak:



A tak w lekkim obrocie:

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #152 : 18.10.2013, 22:03:10 »

Pierwsza i oczywiście nieudana próba renderowania włosów w Cyclusiu. Fryzura jeszcze nie modelowana, tylko zastosowałem dynamikę. Oczywiście wszystko będzie zmienione Uśmiech.

Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #153 : 19.10.2013, 18:57:40 »

Ułożyłem "ręcznie" nową fryzurę i poprawiłem tatuaż.

Zapisane
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 3D (Moderator: Cloud)Wątek: 3d by mardraq
Skocz do: