Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Ankieta
Pytanie: "obramowanie" skóry grubej
brak - 1 (25%)
lekkie - 1 (25%)
dość znaczące - 2 (50%)
Głosów w sumie: 4

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: 3d by mardraq  (Przeczytany 199174 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 14.06.2012, 12:13:56 »

Ogrodzenie jest OK!  Chichot  Też jestem zadowolony.
Belka rzeźbiona na bardzo gęsto w Blenderze. Teksturka podmalowana w GIMPie.
Co do drzewka, to raczej nie wracam do zepsutych elementów. Będzie stało w oddaleniu, a mam już zbudowane nowe  Uśmiech
Tekstury kamieni zostaną zmienione, gdy zbuduje elementy skał (szkic już jest), tak aby pasowały do nich kolorystycznie.

EDIT: Zmieniłem teksturę fasoli, ale to już ostatnia zmiana przy tej prezentacji Chichot
« Ostatnia zmiana: 14.06.2012, 13:49:27 wysłane przez mardraq » Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 14.06.2012, 21:52:59 »

A tak drzewko z fasolką mogą wyglądać w silniku gry:



 Mrugnięcie
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 18.06.2012, 12:38:58 »

Witam!

Mam nadzieję, że wzrost oglądalności mojego obrazka to wynik jego popularności, a nie "przysługa" jakiegoś "wielbiciela" moich prac.
To nie ja podbijam oglądalność mojego "dziełka" Uśmiech
Zapisane
Gacko
Emeryt

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 635
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 18.06.2012, 12:45:06 »

Mardraq - zacznijmy od tego, że na razie Ty robisz prace 3D jako takie, by móc się wypowiedzieć, skomentować i ocenić Mrugnięcie
Zatem do roboty! Duży uśmiech Czekam na pozostałe elementy.

Btw, te kamienie wciąż takie fasolkowate... Nadaj im może takiej kanciastości, bo te fałdy bardziej z tkaniną się kojarzą, nie twardą skałką.
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #32 : 18.06.2012, 20:56:27 »

No i zostałem postawiony pod murem  Chichot
Całe popołudnie na mała skałkę poświęciłem. Nie jest doskonała, ale już chyba lepsza od fasolki  Mrugnięcie



Edycja: Jak zwykle o czymś zapomniałem. Jako dodatek do tekstury w warstwie z pokrywaniem wykorzystałem teksturę skały z cgtextures.com. Ta sama tekstura po przetworzeniu na mapę normalnych została dodana jako warstwa w trybie  pokrywania w Blenderze.
cdn..
« Ostatnia zmiana: 18.06.2012, 21:07:17 wysłane przez mardraq » Zapisane
Slavko0999
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8 + GAP
Licencja: Copyright
Wiadomości: 26
Galeria Użytkownika

Slavko0999

Od kiedy pamiętam robię grafiki w gimpie.


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 02.07.2012, 14:37:17 »

Trochę to drzewo kanciaste.  Cool  Język
Zapisane


mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 08.07.2012, 16:36:44 »

Drzewko jakie jest, każdy widzi Chichot

Po krótkiej przerwie zrobiłem sobie powtarzalną teksturę trawy (można ją wykorzystać na licencji CC BY-NC 3.0 :



A tu render powtórzonej 3x w poziomie i w pionie tekstury:

:

cdn..
Zapisane
NexaT
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 182
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 09.07.2012, 13:04:08 »

Mi się drzewko podoba, a kamyczki też niczego sobie.

Nie myślałeś nad zrobieniem tutoriala do tego? Mrugnięcie
Zapisane



Cytat: INSEKT
Kto ma dużo reputacji, ten jest fajny  Cool
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 09.07.2012, 21:11:59 »

Dziękuję bardzo  Chichot
Jeżeli chodzi o tutorial, to może w trochę odległej  przyszłości taki zrobię. Teraz męczę się ze skałkami, oraz pracuję przy dwóch projektach, więc czasu ciągle mało. Za miesiąc powinienem skończyć pracę przy jednym projekcie- taki wstępny szkic jest tutaj i może wtedy dam radę coś napisać  Uśmiech
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 11.07.2012, 15:31:33 »

Poprawiłem trochę teksturę poziomej trawy i dorobiłem trawę lekko "wysuszoną" (oczywiście można jeszcze nad nią popracować.  Chichot

Wszystkie tekstury dostępne są na licencji CC BY-NC 3.0:



Zrobiłem teksturę trawy pionowej:



Tak wygląda render powtórzonej 3 razy tekstury trawy poziomej:



A tak wzgórza ubrane w trawę:



cdn..
Zapisane
be@
Moderator globalny

Reputacja: 49 Offline Offline

Płeć: Kobieta
GIMP: 2.8
Licencja: CC-BY
Wiadomości: 7 400
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 11.07.2012, 21:48:40 »

Te wzgórza wyglądają naprawdę świetnie, zarówno trawa jak i głazy, ale trawa pionowa troszkę bardziej mi się podoba.
Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #39 : 11.07.2012, 21:54:39 »

Dziękuję! Chichot

Trawka pozioma stanowi jedynie tło. Właśnie renderuje mi się obrazek z większą ilością trawy w pionie. Za ok. 20 minut podmienię obrazki  Uśmiech

Edycja: Obrazki już podmienione.  Uśmiech
« Ostatnia zmiana: 11.07.2012, 22:24:24 wysłane przez mardraq » Zapisane
mardraq
Użytkownik

Reputacja: 4 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 202
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 15.07.2012, 00:09:11 »

Jak na razie zmęczyły mnie prace nad roślinnością i w tak zwanym "międzyczasie" robię dla młodego kolegi z USA model wojowników płci obojga. Te postaci, przynajmniej w takiej formie nie znajdą się w lokacji- najprawdopodobniej zostaną zmodyfikowane, lecz zakładanie nowego tematu mija się chyba z celem.
Jak na razie wstępny szkic twarzy kobiety- prawie dopracowałem teksturę skóry, jeszcze tylko trzeba poprawić okolice oczu i dodać trochę cieniowania i oczywiście rzęsy.
Najpaskudniej wychodzą włosy, więc po trzech latach wziąłem do ręki tablet, na razie tylko wziąłem do ręki, i zamierzam "przerobić" cały tutorial Hasi, i to chyba będę musiał z 10 razy "przerobić", albo i więcej.  Chichot
Render z Internala, model lp (głowa to ok. 1.300 trójkątów) z nałożoną mapą normalmych, bump mapą, specular i oczywiście diffuse.




cdn..
Zapisane
Bakcyl_
Użytkownik

Reputacja: -1 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 89
Galeria Użytkownika


Jestem po ciemnej stronie GIMPa !?!?


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 18.07.2012, 16:25:34 »

twoje prace są świetne
Zapisane


Wszystkie pytanie i prośby kierować na bakcyl@spoko.pl
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aGalerieGalerie 3D (Moderator: Cloud)Wątek: 3d by mardraq
Skocz do: