Ok, to zaczynamy krytykę xD (ost. 3 prac)
1. We wszystkich 3 pracach, tło jest w mono-kolorze (1 lub 2 kolory (+ poziom kontrastu owych kolorów)).
2. Co do napisów, to już sam wiesz. xD
3. Nie pracujesz w ogóle światłem (oświetlenie postaci zgodnie z ustalonym oświetleniem rendera), przez co prace sprawiają wrażenie płaskich i całkowicie sztucznych.
4. Co do głębi: Całość jest robiona w jednolitym sharpenie (ostrość), więc praca wygląda jakby to była jedna wielka sklejka.
5. Tła nic nie oznaczają. Tło można robić w sposób abstrakcyjny lub futurystyczny. Tutaj jest po prostu "coś".
Morał bajki:
1. Musisz ćwiczyć światło w pracach, by rendery rzeczywiście do nich pasowały.
2. Koniecznie ćwicz wyszczególnianie elementów pierwszego i dalszych planów, by praca nie była płaska.
3. Staraj się unikać mono-koloru w pracach.
4. Nawet jeśli pracujesz na renderach i tło do nich zwyczajnie dorabiasz, powinieneś znaleźć sobie kilka renderów bez postaci. W ten sposób, już na start masz podstawę tła, a wynik końcowy z pewnością będzie lepszy, jeżeli podstawa będzie porządna
Pozdrawiam i życzę poprawy jakości.
Mam nadzieje, że moje rady się przydadzą. Zapraszam do oceny najnowszych prac w mojej galerii.