Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Oficjalna dokumentacja gpt  (Przeczytany 4628 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Miner
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: miner@aqq.eu
Licencja: Copyright
Wiadomości: 25
Galeria Użytkownika


Absit iniuria verbis.


Zobacz profil
« : 22.06.2010, 01:41:49 »

Witam

Któryś z modków pewnie patrzy się na temat i drapie się po łbie: "o co temu barankowi znowu chodzi?"

No więc ostatnio robiąc puzzla (zielony budynek architekta co alkocholikiem... był...) napotkałem problem z cieniami. I to jaki! W całym budynku pokopane, a poprawić będzie trzeba dużo. Kto widział budowle ten wie o co biega  Zły .

Mój pomysł polega na tym, że aby zapobiec sytuacją typu "to jest w złej skali, tu zła krawędź, to nie pasuje do stylu miasta", wypadało by zrobić dokumentacje - spis wszystkich najczęściej napotykanych elementów miasta (takich jak np. samochody), sposób kładzenia cieni, zasady związane z kolorystyką, itp. w jednym pliku poście. Poszłoby to do zakładki "jak zacząć" i byłoby ładnie... a ja bym nie musiał szukać po mieście co chwilę czegoś  Cool .
Mogę nawet z tym trochę pomóc, jeśli Modkom-sie-nie-chce Uśmiech

Dodam, że przy każdej mojej pomyłce tego typu ginie jeden kotek piesek Zły .
Zapisane


<Nothing idiotic here Uśmiech>
arktos
Użytkownik

Reputacja: 6 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8
Licencja: Copyright
Wiadomości: 173
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 22.06.2010, 10:05:18 »

Czyżby chodziło Ci o ten puzzel:
Zapisane
Miner
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: miner@aqq.eu
Licencja: Copyright
Wiadomości: 25
Galeria Użytkownika


Absit iniuria verbis.


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 22.06.2010, 14:00:39 »

Ja robię ten z prawej, ale budynek ten.
Zapisane


<Nothing idiotic here Uśmiech>
Daffy
Moderator

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: vakrim@aqq.eu
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 441
Galeria Użytkownika


Nie noszę skarpetek.


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 22.06.2010, 17:29:10 »

To napiszcie taką listę najczęściej popełnianych błędów to się doda do "zanim zaczniesz" Mrugnięcie
Zapisane

Miner
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: miner@aqq.eu
Licencja: Copyright
Wiadomości: 25
Galeria Użytkownika


Absit iniuria verbis.


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 22.06.2010, 17:52:45 »

Ot problem :]


Cała długa lista Minera
   Lime Point źle zrobiony odblask na szybie
   Lime Point źle rzucony cień (zwłaszcza na dachach, błędy są już nawet na mapie)
   Lime Point zła kolorystyka (zbyt jaskrawe kolory)
   Lime Point niepasujący skalą obiekt ( x mw rzeczywistości = y pxna obrazie)
   Lime Point wstawienie mutanta (ludziki) lub transformersa (wszystkie pojazdy, zwłaszcza jeśli niedługo mają pojawić się w gpt wozy specjalne)
   Lime Point płaszczyzna dachu pod złym kątem
   Lime Point nieregularna czcionka na napisach (izometrycznych)

+ ode mnie

   Lime Point jak robić dithering (gdzieś na forum w tutorialach o pixel arcie jest), pęknięcia na murach, itp.
   Lime Point jak zrobić dokładną krzywiznę
   Lime Point jak zrobić koło, cylinder, kulę

To jak, brać się za to, czy mod zrobi sam? ;>
« Ostatnia zmiana: 22.06.2010, 18:22:46 wysłane przez Miner » Zapisane


<Nothing idiotic here Uśmiech>
Daffy
Moderator

Reputacja: 15 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: vakrim@aqq.eu
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 441
Galeria Użytkownika


Nie noszę skarpetek.


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 22.06.2010, 18:27:28 »

Ale problemy muszą być lepiej opisane i najlepiej zobrazowane
Zapisane

agape
√ ι ק

Reputacja: 5 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: nesq@gimpuj.info
Licencja: Copyright
Wiadomości: 842
Galeria Użytkownika


hejo


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 22.06.2010, 18:33:17 »

( x mw rzeczywistości = y pxna obrazie)

XD
Zapisane

Miner
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: miner@aqq.eu
Licencja: Copyright
Wiadomości: 25
Galeria Użytkownika


Absit iniuria verbis.


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 22.06.2010, 18:39:27 »

Nesq: znajdź mi inny sposób opisania tego tak, żeby ktoś kto tworzy np. wejście do windy na dachu, nie skopał jej wielkości Uśmiech.

Daffy: Uno momento
Zapisane


<Nothing idiotic here Uśmiech>
Deykun
Użytkownik

Reputacja: 1 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.8 + GAP
JID: deykun@aqq.pl
Licencja: Copyright
Wiadomości: 48
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 23.06.2010, 19:52:38 »

Po tytule myślałem, że chodzi o jakieś archiwa powstawania gpt, nie wiem czy ktoś posiada coś takiego ja mam chyba 5 etapów budowy miasta na komputerze, a oto najstarszy TU
Zapisane

Strony: [1]
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aHyde zoneHyde parkGimpuj Pixel Town (Moderator: Daffy)Wątek: Oficjalna dokumentacja gpt
Skocz do: