Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Polskie Forum Użytkowników GIMP-aHyde zoneHyde parkWątek: Oceniamy avatar osoby powyżej.
Strony: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 358
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Oceniamy avatar osoby powyżej.  (Przeczytany 921163 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Moneusz
Nowicjusz

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4 + GAP
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 6
Galeria Użytkownika


Zjem Cię!


Zobacz profil
« Odpowiedz #1106 : 25.01.2009, 22:23:03 »

Twojego avatara nie da się skomentować  Chichot
Za Mr. Bean'a należy się 9.5/10
Zapisane


Arek93
Gość
« Odpowiedz #1107 : 26.01.2009, 16:05:50 »

@Creat

Cytuj
3. Maksymalny dozwolony rozmiar awataru to 50 kB.
Zapisane
Massive
Użytkownik

Reputacja: -1 Offline Offline

GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 91
Galeria Użytkownika

Massive


Zobacz profil
« Odpowiedz #1108 : 26.01.2009, 16:24:54 »

Arek fajny avek, szczególnie podoba mi się dzień.  Lime Point Lime Point Lime Point Lime Point Lime Point
Zapisane
Paul
Gość
« Odpowiedz #1109 : 26.01.2009, 16:31:53 »

ładny avek taki bardziej abstrakcyjny Język, podoba mi się Uśmiech masz 7/10
Zapisane
Negzîr
Gość
« Odpowiedz #1110 : 26.01.2009, 17:27:17 »

Miała być abstrakcja, nie udało się jednak. Avatary z literą trzeba umieć robić, by zachwycały. Ja tu jednak widzę "P", a w tle jakieś paseczki. Całość kompletnie mi nie podchodzi. 3/10.
Zapisane
Sparrow
Gość
« Odpowiedz #1111 : 26.01.2009, 20:10:54 »

gotowiec feeeee 2/5 bo na forum graficznym można by samemu avatar zrobić
Zapisane
Negzîr
Gość
« Odpowiedz #1112 : 26.01.2009, 22:56:52 »

Można, aczkolwiek nie trzeba. Co do twojego avatara - nawet fajny ten wróbelek. Zawsze lubiłem te ptaszki, może dla tego, że gołębie jeśli mogą kradną im pokarm. 8/10.
Zapisane
Piotreek
Gość
« Odpowiedz #1113 : 26.01.2009, 22:59:14 »

Warcraft III.

9 / 10 za to, że to taki a nie inny ; ).
Zapisane
Massive
Użytkownik

Reputacja: -1 Offline Offline

GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 91
Galeria Użytkownika

Massive


Zobacz profil
« Odpowiedz #1114 : 26.01.2009, 23:14:15 »

Piotreek: Podoba mi się ten ludek. Ciekawy i śmieszny. 10/10 ;P <ninja>
Zapisane
Piotreek
Gość
« Odpowiedz #1115 : 26.01.2009, 23:16:16 »

A mi się podoba Twoje B. Ciekawe. ; )
Zapisane
Niebywały
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4
Licencja: Copyright
Wiadomości: 34
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1116 : 27.01.2009, 18:48:36 »

A mi się podoba Twoje B. Ciekawe. ; )

Fajny ludek ale czy go wyciałeś czy wstawiłeś tło takie jak ma forum?

9,8/10 Uśmiech 2
Zapisane

Przeczytałem regulamin.
Zdybek
Emeryt

Reputacja: 14 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 729
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1117 : 27.01.2009, 18:50:18 »

A mi się podoba Twoje B. Ciekawe. ; )

Fajny ludek ale czy go wyciałeś czy wstawiłeś tło takie jak ma forum?


Ludek jest bez tła. A co do twojego awataru to nie mój styl i ogólnie jakoś mi się nie podoba Mrugnięcie Ale to tylko moje zdanie.
Zapisane

Cytuj
<+Bizzar> będę na v lansił laski
<+Bizzar> *eeej laska mam v na IRCu 8)*
Niebywały
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4
Licencja: Copyright
Wiadomości: 34
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1118 : 27.01.2009, 18:54:53 »

A mi się podoba Twoje B. Ciekawe. ; )

Fajny ludek ale czy go wyciałeś czy wstawiłeś tło takie jak ma forum?


Ludek jest bez tła. A co do twojego awataru to nie mój styl i ogólnie jakoś mi się nie podoba Mrugnięcie Ale to tylko moje zdanie.

Fajne Z tylko lepiej by wyglądało na tle stali Mrugnięcie

Moje skromne zdanie Mrugnięcie
MSZ Chichot

8/10
Zapisane

Przeczytałem regulamin.
Krisztof
Nowicjusz

Reputacja: 2 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 1.*
Licencja: Copyright
Wiadomości: 7
Galeria Użytkownika



Zobacz profil
« Odpowiedz #1119 : 28.01.2009, 00:48:08 »

Ta gwiazdka w lewym dolnym rogu średnio mi tam pasuje ale tak to ok chociaż troszku nie w moim guście Uśmiech

8,5/10 Uśmiech
Zapisane

Strony: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 358
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aHyde zoneHyde parkWątek: Oceniamy avatar osoby powyżej.
Skocz do: