Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
DrukujPobierz PDF
Autor Wątek: Teamy  (Przeczytany 29674 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Sheep
Użytkownik

Reputacja: 1 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.2
Licencja: Copyright
Wiadomości: 584
Galeria Użytkownika


.


Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 18.04.2007, 19:55:42 »

A więc to szkic ogólnego regulaminu i myślę że zanim to nie dopracujemy nie ma sensu zakładać drużyn ...

REGULAMIN ZESPOŁÓW


####################################################


§1 ZASADY OGÓLNE

1. Zespół Graficzny ma na celu zrzeszanie grafików o podobnych zainteresowaniach, stylach wykonywania prac i poglądach graficznych/politycznych/religijnych/ Język itp, itd.

2. Jeżeli chcesz założyć nowy zespół, musisz mieć napisanych przynajmniej 200 postów oraz sprawdzić czy jest jeszcze dla twojego zespołu miejsce ( max. zespołów to 10 )

3. Każdy zespół musi napisać swój regulamin, który musi być zgodny z głównym "Regulaminem forum" i "Regulaminem zespołów".

4. Każdy lider jest zobowiązany utworzyć logo swojej drużyny w postaci userbara, lub małego buttona. (rozmiary trzeba będzie ustalić)

5. Liczbę userów w grupie ustala lider danej drużyny.

####################################################


§2 REKRUTACJA

1. Jeżeli chcesz się przyłączyć do którejś z istniejących grup, musisz spełnić wymagania lidera.

2. Musisz mieć także przynajmniej 50 postów.


####################################################


§3 Bitwy ZESPOŁÓW

1. W bitwie mogą Brać udział tylko 2 zespół
 
2. Liderzy do bitwy wystawiają reprezentacje składającą się z takiej samej ilości użytkowników (minimum 5 członków).

3. Reprezentanci wykonują po 1 pracy.

4. Osoby postronne (nie należące do tych dwóch drużyn) będą głosować - do dyspozycji mają 3 głosy.

5. Zwycięska reprezentacja otrzymuje 2 punkty reputacji.


####################################################


§4 POSTANOWIENIA KONCOWE

1. Każde zachowanie nie "fair" tzn. obrażanie przeciwników itp. będą karane.

2. Lider ma prawo do wydalenia każdego członka bez podawania przyczyny.

3. Jeżeli podczas bitwy dojdzie do wyzwisk itp. drużyna zostaje zdyskwalifikowana a drużyna przeciwna wygrywa walkowerem.

4. Jeżeli sytuacje z ubliżaniem będą się powtarzać drużyna zostanie rozwiązana a jej uczestnicy pozbawieni możliwości przejścia do innych drużyn.

5. Drugą karą podczas okazywania nadmiernej agresji będzie dawanie ostrzeżeń, czasowym banem lub usunięciem konta i dożywotnim banem - w zależności od wagi wykroczenia.


####################################################

« Ostatnia zmiana: 18.04.2007, 20:20:42 wysłane przez Sheep » Zapisane

- stary, lubisz miziać się po policzku bułką od chizburgera z MCdonalda? Uśmiech 2[Lsr.]
- ?? [Sheep]

Zapraszam do ankiety [click]
Bizzar
Emeryt

Reputacja: 16 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 160
Galeria Użytkownika


Lazy Sod


Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 18.04.2007, 20:03:05 »

No fajnie, fajnie jestem za!
Zapisane
ubivbehwbcvjh
Użytkownik

Reputacja: 14 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.2
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 182
Galeria Użytkownika

ubivbehwbcvjh


Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 18.04.2007, 20:06:39 »

mysle ze ilosc postow ywmagancyh do przyjecia do podanej druzyny ustalac powinien lider, liczbe w grupie tez powinien ustalac lider, tak to fajny regulamin

na marginesie to juz wyslalem szkic swojej druzyny Chichot
Zapisane

Ivellios
Gość
« Odpowiedz #73 : 18.04.2007, 20:07:03 »

No tylko po przyjęciu regulaminu przydało by się stworzyć dział dotyczący tych Team'ów
i tam jakiś mały dział, w którym można rekrutacje prowadzić itp. itd.
Zapisane
matiusmm
Użytkownik

Reputacja: 3 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.2
JID: matiusmm@aqq.eu
Licencja: Copyright
Wiadomości: 581
Galeria Użytkownika


♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♫


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #74 : 18.04.2007, 20:40:59 »

ja tez wysłałem swój szkic grupy, ale jak nie wypali to mogę do kogoś dołączyć ;]
Zapisane


ubivbehwbcvjh
Użytkownik

Reputacja: 14 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.2
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 182
Galeria Użytkownika

ubivbehwbcvjh


Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 18.04.2007, 21:32:58 »

no coz, mam juz logo, wg mnie nawet niezle wyszlo Uśmiech

nie zaszkodzi pokazac Uśmiech

http://www.deviantart.com/deviation/53490444/
Zapisane

Phoenix
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: pho3nix@jabber.org
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 856
Galeria Użytkownika


twoja stara gra w guitar hero kierownicą


Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 19.04.2007, 13:56:56 »

mysle ze ilosc postow ywmagancyh do przyjecia do podanej druzyny ustalac powinien lider, liczbe w grupie tez powinien ustalac lider, tak to fajny regulamin

na marginesie to juz wyslalem szkic swojej druzyny Chichot

Zgadza się! Uśmiech (Ja właśnie robię ten szkic)
Zapisane



Nightquest
Użytkownik

Reputacja: 12 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 285
Galeria Użytkownika



Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #77 : 20.04.2007, 09:15:13 »

Laserdance: mam nadzieje, ze przyjmiesz mnie do team`u Uśmiech
« Ostatnia zmiana: 22.04.2007, 10:27:08 wysłane przez Johny » Zapisane


" login, pass, nick, spam znikl, “chodz na zielone”. "
Wojt
Użytkownik

Reputacja: 6 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: WojT@gimpuj.info
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 53
Galeria Użytkownika


WojT


Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 20.04.2007, 11:52:23 »

No i nadszedł czas abym i ja zabrał głos Chichot
Idea ładna - widzę że staracie się jak możecie aby przekonać moderatorów i administratorów - ale .... i tu widzę jeden szczegół jeszcze nie poruszany a opisany. Chodzi dokładnie ekipy i ich miejsce spotkań na forum (czyt. jakieś podforum) Chichot niewidoczne dla innych a dostępne tylko dla danej ekipy.
Problem jaki ja widzę jest tylko natury technicznej, a dokładniej czasem który musi poświęcić ktoś z Administracji na pilnowanie, porządkowanie i ustawianie uprawnień dla każdej z osób lub grup.
Łatwo i prosto jest założyć grupę z danymi uprawnieniami - ale .... jak pisaliście lider ekipy, drużyny (nie teamu !!!) sam sobie ustala z kim chce współpracować i zakładać drużynę - będzie musiał zgłosić ten fakt Administratorom, którzy muszą założyć podforum i dać uprawniania dla tej grupy użytkowników. I teraz np. jakiś jeden członek drużyny przykładowo Ja - WojT siedzę w drużynie np. Laserdance i mam uprawnienia do tej grupy. Po pewnym czasie albo zostaję przekonany do przejścia do innej grupy albo LaserDance dziękuje mi za współpracę i przechodzę do innej drużyny - w tym momencie Administrator powinien zablokować mi dostęp do grupy Laserdanca, a otworzyć dostęp do drugiej drużyny. W przypadku większej ilości drużyn i osób przechodzących robi się niezłe zadanko porządkowe dla Administratorów, ponieważ - zmianę uprawnień do podforów mogą wykonać tylko Administratorzy - moderatorzy nie mają do tego dostępu. Jest to jeden z powodów jak przypuszczam, dlaczego takie zadanie nie podoba się za bardzo Administratorom Chichot
Zapisane
Sheep
Użytkownik

Reputacja: 1 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.2
Licencja: Copyright
Wiadomości: 584
Galeria Użytkownika


.


Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 20.04.2007, 12:11:45 »

Od początku to się wiązało z dużą pracą dla adminów
Ale jest wyjście z tego takie:
Przyjęcie większej ilości modków Mrugnięcie
Zapisane

- stary, lubisz miziać się po policzku bułką od chizburgera z MCdonalda? Uśmiech 2[Lsr.]
- ?? [Sheep]

Zapraszam do ankiety [click]
ubivbehwbcvjh
Użytkownik

Reputacja: 14 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.2
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 182
Galeria Użytkownika

ubivbehwbcvjh


Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 20.04.2007, 14:08:10 »

Od początku to się wiązało z dużą pracą dla adminów
Ale jest wyjście z tego takie:
Przyjęcie większej ilości modków Mrugnięcie

albo ostre ograniczenie liczby teamow

mysle jednak ze liderzy powinni rpzyjmowac roztropnie i roszad w temach byc nie powinno rpawie wcale
Zapisane

Bizzar
Emeryt

Reputacja: 16 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.4
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 160
Galeria Użytkownika


Lazy Sod


Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 20.04.2007, 14:19:56 »

A ja wpadłem na taki pomysł:

Każdy team po wygranej wojnie będzie dostawał pkt. reputacji na konto team'u . I jeśli jeden team będzie chciał pozyskać usera z drugiego team'u będzie musiał za niego zabulić odpowiednią ilość pkt. reputacji wyznaczoną przez lidera grupy. Oczywiście taki team będzie mógł rozdać te pkt. rep. pomiędzy userów, aby nikt nie miał reputacji na minusie. Co Wy na to?
Zapisane
Phoenix
Użytkownik

Reputacja: 0 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.6 + GAP
JID: pho3nix@jabber.org
Licencja: CC-NC-BY-SA
Wiadomości: 856
Galeria Użytkownika


twoja stara gra w guitar hero kierownicą


Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 20.04.2007, 14:41:28 »

Żal mi modów i adminów. Płacz Mrugnięcie
Zapisane



ubivbehwbcvjh
Użytkownik

Reputacja: 14 Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
GIMP: 2.2
Licencja: Copyright
Wiadomości: 1 182
Galeria Użytkownika

ubivbehwbcvjh


Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 20.04.2007, 14:49:50 »

Żal mi modów i adminów. Płacz Mrugnięcie

krokodyle łzy Uśmiech
Zapisane

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
DrukujPobierz PDF
Polskie Forum Użytkowników GIMP-aRootSprawy techniczneWątek: Teamy
Skocz do: