Tutorial zamieszczam na zyczenie Kubix122Pokaze wam jak stworzyc cos takiego (mam nadzieje ; p):
inny outcome:
1. Standardowo - otwieramy nowy projekt. U mnie wymiary 350/120. Wklejamy render i ladnie ustawiamy. Nastepnie powielamy warstwe z renderem i blokujemy ja.
2. Wybieramy jakis twardy brush (u mnie to Circle 19) i smudgujemy warstwe z renderem tak zeby utworzyc jakies tlo. Nastepnie Filtry/Rozmycie/Rozmycie Gaussa, Ustawienia 15/15-20/20. Nastepnie przesuwamy ja na dol i odblokowujemy 2 warstwe z renderem.
3. Teraz kopiujemy warstwe z tlem i wrzucamy ja na sama gore. Nastepnie Filtry/Szum/Wyciosaj Przypadkowosc: 100, Powtorzenia: 100. Wycieramy gumka to co niepotrzebne. Smudgujemy lekko brzegi rendera.
4. Pora na jakies c4d dla urozmaicenia tla. Tryb: Pokrywanie,
i kolejny c4d tym razem na brzegach sygnatury, tryb: pokrywanie. Powielamy warstwe z tym c4d i znow tryb pokrywanie.
5. Tworzymy nowa warstwe. Wybieramy narzedzie Wypelnienie kolorem lub deseniem, Tryb wypelnienia ustawiamy Desen i wybieramy teksture Rain. Wypelniamy nowa warstwe i ustawiamy tryb warstwy na Pokrywanie i duplikujemy warstwe, wycieramy z rendera to co niepotrzebne. (Mozna lekko zesmudgowac brzegi rendera)
Calosc powinna wygladac mniej wiecej tak:
6. Pora na gradient mapke. Tworzymy nowa warstwe i wybieramy Wypelnienie gradientem koloru ustawiamy gradient Rounded Edge i wypelniamy warstwe tak zeby w miejscach w ktorych chcemy zeby bylo jasniej byl bialy kolor, natomiast w miejscach ciemnych czarny. Tryb: pokrywanie.
7. Blyskotki itp. Tworzymy nowa warstwe, wybieramy brush "Sparks" i brushujemy wokol rendera. Tryb warstwy ustawiamy na Pokrywanie.
Dodajemy jeszcze innego typu blyskotki na okolo, u mnnie to brush Circle Fuzzy (5 i 7) kolor bialy, tryb warstwy na pokrywanie i duplikujemy warstwe od 2-4 razy.
Teraz tylko napis i ramka i gotowe
Mam nadzieje, ze tutek przypadnie wam do gustu
c4d:
http://h9.cal.pl/~sasan/tutorial/c4d.rar (
UWAGA 2,5MB!!)