Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
43  Tutoriale / Szkoła rysowania / Odp: Gimpowa Grupa Wsparcia ;p : 03.03.2009, 19:48:47
@Faustissima - materiał niedopieszczony, ale widać, że cienki. Szkoda, że więcej nie dałaś (przyganiał kocioł garnkowi - jeszcze zalegam z jedną). Figurki z głowy czy z referki?
Cytuj
widać wyraźnie, że to zupełnie inna jakość niż szalik: grube, miękkie i ciepłe
U, cienkie miało być... zonk Język
Cytuj
Temat: Twój chiński znak zodiaku (niedawno zaczął się chiński nowy rok Uśmiech).
Cholera, nigdy nie mogłam się połapać, jak oni to dokładnie wyznaczają Mrugnięcie Chodzi o to, w którym roku się człowiek urodził? No nic, jeśli google mi nie pomoże, to wymyślę coś swojego.
Czasu mamy tyle, że może wreszcie zajrzy ktoś poza nami trojgiem Język Leniuchy Język
44  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: proszę o przerobienie tego tutka bardzo ważne : 01.03.2009, 14:00:44
Nie ma za co. Dzięki za szybkie działanie Mrugnięcie
45  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: proszę o przerobienie tego tutka bardzo ważne : 01.03.2009, 02:21:09
W oryginalnym tutorialu w tamtych punktach też nie było screenów. Na siłę nie ma co kitować, tak jak jest chyba wystarczy? Mrugnięcie Myślę, że spokojnie możesz to podmienić, dopóki ktoś nie zrobi lepszych (może się kto skusi).
46  Tutoriale / Szkoła rysowania / Odp: Gimpowa Grupa Wsparcia ;p : 28.02.2009, 21:12:51
Maru - dzięki, fajne stocki, szkoda tylko, że nie gołe Język
Co do perspektywy, to chyba poprawna - zresztą gość spoufalający się z kanałem ściekowym odwraca od niej uwagę Język Bardzo podobają mi się te domki i w ogóle styl.

Materiały się zrobi, spoko wodza... Jeszcze zostało półtorej doby Mrugnięcie


Edit:
No i sama się zdopingowałam.

1: Dziwny kocyk, nie mam pojęcia z czego; bardzo cienki materiał grubo pleciony, raz miękki, raz szorstki (jakiś kwantowy)


2. Ładny kocyk, tzn. ładny w naturze, bardzo cienki i mięciutki:


Wniosek: Niektóre fałdki powinny być węższe, a włochaty koc tak nie wygląda Duży uśmiech
Znajdę jeszcze coś grubego i narysuję.
47  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: proszę o przerobienie tego tutka bardzo ważne : 28.02.2009, 20:48:35
Zdybek, nie zauważyłam Twojego posta i jak widać już to wkleiłam tutaj Mrugnięcie To co, mam to gdzieś przenieść?
48  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: proszę o przerobienie tego tutka bardzo ważne : 28.02.2009, 20:07:45
Widzę, że nikt nie przerabia oczu, więc może ja spróbuję zrobić screeny i wrzucę tutaj Uśmiech


Edit:
Screeny do "Upiększamy oczy (retusz cz. 2)" - http://www.gimpuj.info/edycja-fotografii/upiekszamy-oczy-retusz-cz2-t95.0.html (autor @Cakper)


pkt 1


pkt 2
bez screena

pkt 3


pkt 4


pkt 5
bez screena

pkt 6


pkt 7
bez screena; ja tu ustawiłam kontrast na - 30, a nie 30 (jasność na 20)

pkt 8
Efekt końcowy:
49  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Redukcja niebieskich oczu : 24.02.2009, 23:28:33
1. Otwierasz zdjęcie w Gimpie of kors, duplikujesz warstwę z nim (pracuj na tej kopii).
2. Bierzesz narzędzie Zaznaczenie eliptyczne (w Narzędziówce wybierz mu tryb "Dodaje do bieżącego zaznaczenia") i zaznaczasz źrenice.
3. Wciskasz Shift+Ctrl+L (Zaznaczenie -> Oderwij) i w oknie warstw naciskasz na ikonkę "nowa". W ten sposób wycięte źrenice znajdą się na nowej warstwie.
4. Na owej warstwie bierzesz Kolory -> Desaturacja (ja zaznaczyłam w oparciu o jasność, nie wiem, czy w tym przypadku to ma znaczenie).
5. Potem Kolory -> Poziomy z podobnymi ustawieniami jak tu:



Chodzi o to, żeby źrenice stały się czarne, ale żeby zachować błyski na nich w wielkości zbliżonej do oryginału.
6. Rozmywasz Gaussem o 2 px.
7. Wyłączasz widoczność kopii zdjęcia (tej, z której wyciąłeś źrenice).
8. Możesz zmniejszyć krycie warstwy ze źrenicami.



Podobnym sposobem można uzyskać taki efekt:

(W skrócie - na początku zaznaczasz więcej i zmiękczasz zaznaczenie). Wydaje mi się, że pierwszy jest lepszy, ale jeśli wolisz ten, to mów Mrugnięcie
50  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Redukcja niebieskich oczu : 24.02.2009, 23:03:12
Czy to jest ta poświata wokół źrenicy, o której pisałeś?



Czy też może tak zostać? Jeśli według Ciebie jest ok, to napiszę Ci jak to zrobić.
51  Tutoriale / Szkoła rysowania / Odp: Gimpowa Grupa Wsparcia ;p : 18.02.2009, 23:57:26
Siedem grzechów szopa  laugh Szop Sracz ma taki smutny wyraz mordki... ciekawe czemu...

Chcę zobaczyć materiał tańczący na rurze Mrugnięcie A tu macie jeszcze skromny prezencik:

52  Tutoriale / Szkoła rysowania / Odp: Gimpowa Grupa Wsparcia ;p : 17.02.2009, 03:22:38
Witam Was, drodzy moi, widzę że ładnie pomykacie, zwłaszcza Maru Język A ja spóźniłam się haniebnie z tematem zwierząt i nie mam nic szczególnie ciekawego do pokazania... Ale najpierw: @Faustissima, szczurek bez referki rzeczywiście buła, ale ten ze zdjęcia już miód (na bułę) Uśmiech @Maru, powaliłeś mnie wszystkim po kolei i to chyba wystarczy za komentarz  Chichot Króliki, hmm... podejrzane. Ich rola w świecie jest pewnie bardziej złożona niż się na pierwszy rzut oka wydaje.
A teraz bazgroły:



Krowy i koguty bez referki.



Tu z referkami, do krowy linków nie podam, ale uwierzcie, że dokładnie przerysowane ze zdjęć (na ile potrafię). Koguty naszkicowane ze zdjęć na szybko, linki:
http://i194.photobucket.com/albums/z302/billisthegreatest/rooster.jpg
http://www.panoramio.com/photo/5405201
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Feral_rooster_on_Kauai.jpg

Mysza za Faustissimą Mrugnięcie

Dobra, teraz jajca:



Zachciało mi się żaby. Do zdjęć linków już nie odnajdę, ale przy przerysowywaniu tez się starałam. Foka oczywiście bez referki Mrugnięcie

Niestety ćwiczenie w połowie udane, bo niewiele z tego wszystkiego zapamiętałam Uśmiech
53  Hyde zone / [Archiwum] Pomocna dłoń - GIMP / Odp: Jak poprawić obraz PCB w GIMP'ie ? : 17.02.2009, 01:22:56
I jeszcze jeden sposób, na obrazku zastosuj Kolory->Poziomy; w okienku Poziomy Wejściowe ustaw punkty: czarny na ok. 95-100, biały na ok. 200 (zwiększy się kontrast). Potem rozmycie Gaussa (1 px), a na koniec Filtry->Uwydatnienie->Wzmocnienie (właściwe wartości dobierz dzięki podglądowi).
Wynik:

Uśmiech

Aha, co do Inkscape'a: możesz spróbować automatycznej wektoryzacji, temat o niej znajdziesz tu: http://www.gimpuj.info/index.php/topic,2054.0.html
54  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: mapa średniowieczna : 02.02.2009, 19:28:00
jesteś świetna Mrugnięcie zostałem Twoim fanem Uśmiech

Czyli tutorial działa? Mrugnięcie

Można by w Końcu napisać tutorial na "starą mapę", bo tuli nowych użytkowników o nią pyta, a zawsze są albo spławiani, albo odwoływani do samouczka na stary papier. Jak by napisać jeden duży tutorial który pokazywał by różne sposoby na stworzenie jakiejś starej mapy/mapy z gier RPG ludzie by o to tak nie pytali.

Hmm, skoro tak, to może rzeczywiście dam go do Propozycji, tylko dopracuję jeszcze trochę efekt. Ale czas na porządne napisanie będę miała dopiero gdzieś za dwa tygodnie (zaliczenia)...
55  Tutoriale / Propozycje tutoriali / Odp: Kilka mych propozycji : 02.02.2009, 03:45:07
Zawsze jestem ciekawa, jak uzyskujesz te wszystkie błyski, cienie i efekt szkła. Może to po prostu gradienty, ale i tak chętnie zobaczę, jak to robisz. Dlatego dwa pierwsze tutoriale popieram. Co do pokojówki... hmm, to rzeczywiście po prostu ścieżki, ścieżki, więc nie wiem, czy warto Mrugnięcie Chociaż nie wyobrażam sobie, gdzie tam używasz redukcji kolorów, jeśli ona bardzo zmienia efekt, to może być ciekawe.
56  Galerie / Różne / Odp: Coś od Siebie : 01.02.2009, 21:00:13
Niezłą masz galerię, Buryna Uśmiech Wielkie wrażenie robią te loga - są świetne, pomysłowe (te tekstury) i takie mroczne. Odręczne rysunki też niczego sobie, powtórzę po innych, że bardzo dobrze cieniujesz. Ciekawe, co by się stało, gdybyś się dorwał do tabletu Mrugnięcie Pozdrawiam i powodzenia w dalszej działalności.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17