Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
57  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Serce w płomieniach : 07.02.2009, 18:24:17
W linku nic nie ma.

Jest tylko czasem się nie wyświetla. Mi po 3 próbie dopiero serce wyświetliło...
58  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Prośba o tutorial na stary zwój pergaminu. : 05.02.2009, 20:35:35
Oczywiscie wygodniej podreczyc Skwaszony ehh Skwaszony

Ale jak to dręczyć? Jak na razie to widzę, że Wy tu dręczycie autorkę postu swoimi "rzeczowymi" odpowiedziami.

Tutorial BYŁ bardzo dobry, dopóki były obrazy.
Teraz, to ja nawet nie widzę sensu jego trzymania. Na zrzutach ekranowych były pokazane najważniejsze ustawienia oraz pokazywały jak po kolei tworzyć zwoje za pomocą ścieżek. Bez tych screenów tutorial mimo, iż ładnie opisany, to jest praktycznie bezwartościowy ponieważ ten kto dopiero się na tutorial natknął, nie widzi nawet jak ma wyglądać efekt końcowy. To jak rozmowa z niewidomym o kolorach.
Tak więc wszystkich tych którzy się czepiają autorki postu proszę o przerobienie tutorialu i pochwalenie się rezultatami.
59  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Jest Morzliwość Wykonania w GIMP-ie Samochodu : 03.02.2009, 21:58:33
Wykonać to teoretycznie można by było podobne autko, ale aby oddać takie szczegóły w GIMPie, to trzeba by było pracować nad obrazem dobrych kilkanaście, jeśli nawet nie kilkadziesiąt godzin. W programie do grafiki 3D byłoby dużo mniej pracy (ale też trzeba poświęcić sporo czasu na poznanie programu).
Ja przykładowo w Inkscape'ie popełniłem taki oto automobil:

http://www.gimpuj.info/index.php?action=gallery;sa=view;id=30211

 ale jak widać, tego modelu nie ma co porównywać do pokazanego przez Ciebie. U mnie zdecydowanie mniej szczegółów, ale i robiłem go tylko ok. 2-3 godzin, co i tak jak na tak prymitywną konstrukcję jest słabym wynikiem, chociaż z drugiej strony, robiąc to w GIMPie zajęłoby mi to 2 razy tyle czasu.

Tutorialu to możesz poszukać na każdą inną rzecz wektorową, czy nawet portret, bo operacje na ścieżkach wszędzie są takie same.


60  Tutoriale / Propozycje tutoriali / Odp: flaga Indii : 03.02.2009, 21:28:08
W dużym zbliżeniu ten znaczek wygląda następująco:



Jak widać nie jest to gwiazdka, tylko 24 deltoidy, ułożone symetrycznie. Czyli z prostego równania (306° / 24) wychodzi, że leżą obok siebie co 15°. 
Zatem najprościej to byłoby go wykonać w Inkscape. Zacząć należy od stworzenia podobnego deltoidu, najłatwiej będzie go zrobić z połączenia dwóch trójkątów ostrokątnych. Po czym środek obrotu (w Inkscape jest to malutki krzyżyk natywnie leżący w środku figury) ustawiamy poniżej figury (w tym przypadku w samym centrum okręgu) a następnie ustawiamy w ustawianiach Inkscape aby obrót był zatrzymywany co 15°. Teraz duplikujesz deltoid (ctrl+d) i z wcisnietym Ctrl'em obracasz figurę aż do pierwszego przeskoku. Czynność powtarzasz aż wypełnisz koło figurami. Może opis wydaje się skomplikowany dla laika, ale w żeczywistości jest to bardzo proste do wykonania i nie powinno zająć więcej niż 2-3 minuty.
Można to też wykonać za pomocą układu klonów.
61  Tutoriale / Propozycje tutoriali / Odp: Kilka mych propozycji : 02.02.2009, 21:40:50
yes, yes, yes... jak by powiedział pewien były premier RP
62  Hyde zone / [Archiwum] Pomocna dłoń - Inkscape / Odp: jak zrobic regularnie zaokronglony kant : 02.02.2009, 12:40:58
Gdy masz aktywne narzędzie prostokąt (F4) u góry nad rysunkiem pojawia się listwa z opcjami narzędzia. W okienku "poziomy, lub pionowy promień zaokrąglenia narożników" wybierasz wartość 10 a jako jednostkę wybierasz PX.

63  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Nieśmiertelnik : 02.02.2009, 12:06:56
Możesz robić Sebastian, kto jak kto, ale Ty możesz liczyć na poparcie ludu Uśmiech
64  Tutoriale / Propozycje tutoriali / Odp: Kilka mych propozycji : 02.02.2009, 12:04:45
Chociaż nie wyobrażam sobie, gdzie tam używasz redukcji kolorów, jeśli ona bardzo zmienia efekt, to może być ciekawe.

Wydaje mi się, że jest to pierwsza operacja, zanim zacznie używać ścieżek. Ja osobiście również używam redukcji kolorów, ale jeszcze wcześniej na innej warstwie stosuje fitr fotokopia, po którym łatwiej można obrysować ścieżkami postać. Z tą różnicą, że po użyciu tych filtrów, ja przenoszę 2 osobne warstwy (obrazy) do Inkscape'a i tam się bawię ścieżkami.
65  Tutoriale / Propozycje tutoriali / Odp: Różne sposoby na uzyskanie realistycznie wyglądającej wody. : 01.02.2009, 19:19:08
Nie o to chodzi czy mało rzeczy robi na nim wrażenie czy więcej, ale o to, w jakim stylu są jego wypowiedzi i uzasadnienia.
Wybacz, ale stwierdzenie:
Cytuj
Nie i koniec, efekt mnie nie powala
traktuje, jakoby to Wielki Pan i Władca Wiktor miał tu najwięcej do powiedzenia.
Poza tym myślę że Wiktor adwokatów nie potrzebuje, żeby go tłumaczyli.

66  Tutoriale / Propozycje tutoriali / Odp: Różne sposoby na uzyskanie realistycznie wyglądającej wody. : 01.02.2009, 19:01:30
Nie i koniec, efekt mnie nie powala

Przepraszam że się wtrącę, ale kim Ty jesteś, żeby to Ciebie miał "powalać"?
67  Hyde zone / [Archiwum] Pomocna dłoń - Inkscape / Odp: Twarze w inscape : 29.01.2009, 13:48:12
Jest wiele technik i możliwości.
Oto jedna z nich: http://howto.nicubunu.ro/inkscape_face_draw/
68  Galerie / Wektory / Odp: Moje początki... xD : 28.01.2009, 13:35:12
Na razie to trudno tu dużo dobrego powiedzieć. Telewizor/monitor jest zbyt płaski (jak kartka papieru), by sprawiał wrażenie realnego. Jednym czarnym rozmytym cieniem pod obiektem nie nadasz wrażenia 3D. Diabeł tkwi w szczegółach i o ile kontury zrobiłeś, to tych szczegółów zabrakło.
Pracuj, twórz i nie poddawaj się, a będzie dobrze.

EDIT:
Kore, to jest temat użytkownika Kasage i tu mają znajdować się jego prace. Chcesz się pochwalić swoimi, stwórz nowy wątek i po problemie.
69  Bitwy i konkursy / SotW / Odp: SotW #60 - Drzewo, drewno : 24.01.2009, 17:02:36
Kod:

Myron



Kod:
[b]Myron[/b]
[img]http://www.gimpuj.info/gallery/671_24_01_09_3_55_22.png[/img]
70  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: ciekawa abstrakcja : 24.01.2009, 12:24:25
O ile wiem to z tamtej stronki nie można tłumaczyć tutoraili, a poza tym to nie wygląda na trudne do wykonania.

Może i jest nie trudne, ale w GIMPie tego bym się nie podjął zrobić. Natomiast w Inkscape'ie to rzeczywiście kilka(naście) minut roboty. Z resztą autor tutorialu też posługuje się programem do grafiki wektorowej - Illustratorem.
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15