Witam.
Robię grę i w GIMP-ie grafikę do niej, także mapę świata. Wygląda to tak, że zrobiłem tekstury podłoża 32x32, zaznaczam kanciasty obszar i wylewam teksturę, następnie muszę wykończyć ją brzegami. I tu problem mój:
Brzegi chciałem robić jako brushe, że tylko dostawiam sobie te brzegi. Problem w tym, że jak zapisuję obrazek brzegu 32x32 to on ucina jakby przezroczystość i się robi mniejszy. Wtedy nie pasuje do siatki i nierówno brzegi stawiam (widoczne są "szwy").
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to rozwiązać? Żeby każdy brush miał rozmiar 32x32 niezależnie od tego, czy faktycznie będzie na nim zapełniony 1 piksel czy kwadrat 10x10.
EDIT:Ok, faktycznie troszkę chaotycznie opisałem to, więc pozwólcie, że sprostuję.
Chodzi mi o coś takiego:
Obrazek ma wymiary 32x32, lecz grafika nie zajmuje całości. Chcę, by brush się właśnie tak zapisał.