Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: [1] 2 3 ... 16
1  Ogólne dyskusje / GIMP - pomoc / Odp: Zastosowanie gimpa w grach komputerowych. : 11.07.2017, 22:20:50
Z uwagi na  nawał pracy w tej chwili nie jestem Ci w stanie wytłumaczyć wszystkiego po kolei, ale załączam link do paczli Unity, w której znajduje się zrobiona przeze mnie tekstura i model. Możesz zobaczyć na jakim obszarze tekstura jest rozłożona.
https://www.dropbox.com/s/lx2rii3f3x5pxzy/dwor_2.unitypackage?dl=0
2  Ogólne dyskusje / GIMP - pomoc / Odp: Zastosowanie gimpa w grach komputerowych. : 15.06.2017, 08:56:47
Jeszcze jedna uwaga- patrzymy na rozdzielczość tekstury wynikowej. Ściana budynku o szerokości 4 m i wysokości 3 m powinna być rozłożona na obszarze tekstury minimum 512x400 px. Jeżeli wnętrze budynku jest takie same jak zewnętrze, to na tym samym obszarze tekstury można je umieścić. Gdy w środku stosujemy inną teksturę, to lepiej rozdzielić wnętrze- jako nowy samodzielny element ze swoja teksturą. W sieci jest dużo informacji na temat modułowego budowania obiektów budowlanych, więc poszukaj.
Jeżeli chodzi o postaci, to opisz problem i załącz screeny- wtedy zobaczymy jak poradzić sobie z problemami.

3  Ogólne dyskusje / GIMP - pomoc / Odp: Zastosowanie gimpa w grach komputerowych. : 14.06.2017, 16:26:03
Twoim problemem wydaje się być rozdzielczość Uśmiech
Aby tekstura nie rozmywała się muszą być spełnione pewne warunki- tu odsyłam do https://gamedev.stackexchange.com/questions/64106/best-practices-of-texture-size
Odpowiednie dopasowanie wielkości tekstury do wielkości elementu i gdy to konieczne stosowanie modułowości to jest rozwiązanie Uśmiech

Jeszcze trochę teorii:
https://docs.unity3d.com/Manual/HOWTO-ArtAssetBestPracticeGuide.html
4  Ogólne dyskusje / GIMP - pomoc / Odp: Zastosowanie gimpa w grach komputerowych. : 14.06.2017, 13:23:22
Tekstury rzeczywiście w Unity są rozmazane- zobaczę jak się zachowują przy innych opcjach, ale to zajmie trochę czasu. Uśmiech
5  Ogólne dyskusje / GIMP - pomoc / Odp: Zastosowanie gimpa w grach komputerowych. : 14.06.2017, 12:31:09
Cze Uśmiech
Chyba jako stary człowiek coś przegapiłem, albo nie doczytałem. W jakim programie robisz modele 3d i generujesz UV? Jaki silnik graficzny jest przez Ciebie używany? To podstawowe dla mnie informacje, na bazie których możemy zacząć posuwać się dalej Uśmiech
6  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 20.11.2016, 18:42:52
Jest wolniejszy GIF.

7  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 20.11.2016, 17:37:18
Jakby ktoś miał kłopoty z instalacją, to dajcie znać.
A rysuje mi się własnie lekka korekta, to za jakąś godzinę wrzucę wolniejszego GIF'a.
8  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 20.11.2016, 17:05:47
Aby mieć dobry skan, trzeba by było zrobić drugą serię zdjęć z pozycji ok. 2 metry wyższej. Wobec braku informacji program interpolował teksturę z innych miejsc, a ja już jej nie poprawiałem. A model jest tylko bezczelnie włożony w grunt zrobiony na szybko Uśmiech Chodziło tylko o przedstawienie przestrzenności modelu. Jutro zacznę skanować szyszkę Uśmiech

A tu tut na yt.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=D6eqW6yk50k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=D6eqW6yk50k</a>
9  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 20.11.2016, 16:48:43
Poprzedni model miał tak ok. 1,3 miliona trójkątów, ten ma ich ok. 5000.




Dla tych, którzy mają przeglądarki nie obsługujące animowanego png- GIF.

10  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 19.11.2016, 18:52:07
Jestem obecnie rehabilitowany intensywnie w jednym ze szpitali rehabilitacyjnych i po ciężkim dniu ćwiczeń i zabiegów wybrałem się wczoraj na spacer. W parku szpitalnym znalazłem stary pień- duży pień,któremu zrobiłem ok. 25 zdjęć, potem obróbka w 3-ch darmowych programach i render w Blenderze. Darmowe programy, darmowy model 3d wraz z teksturą Uśmiech

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=E50CIsfk78s" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=E50CIsfk78s</a>
11  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 13.11.2016, 14:17:40
Trochę ćwiczeń w mapowaniu tekstury na model w Zbrush,u.
12  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 02.11.2016, 21:28:54
Będzie wymiana pomników, więc trzeba coś przygotować, by na miejscu starych stanęło Uśmiech
13  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 02.11.2016, 19:58:44
Pamiętacie kowala? Jest tam gdzieś niżej, lub wyżej- to zależy od tego jak macie ustawione opcje przeglądania forum. Przerzuciłem go do Zbrush'a i trochę poprawiam, potem bedzie import do Blendera, retopologia, wypalanie map, import do Quixela i teksturowanie Uśmiech .


14  Galerie / Galerie 3D / Odp: 3d by mardraq : 26.10.2016, 10:06:11
Na moje szczęście, w jej świecie SANEPID'u nie ma Uśmiech
Strony: [1] 2 3 ... 16