Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
29  Hyde zone / Tutoriale wycofane z indeksu / Simple Signature Tutorial by Szajba : 31.01.2007, 18:53:17
Simple Full Signature Tutorial
Wersja Gimpa: 2.3.x (drganie przy rozsmarowywaniu, gradient mapy)
Stopień Trudności: Łatwy/Średni

Opis: Obiecałem napisać tutorial w którym wykorzystujemy tylko podstawowe funkcje gimpa, bez żadnych dodatkowych brushy. Daje on przy włożeniu odrobiny pracy, całkiem interesujący efekt. Zainspirowany został różnymi sposobami wykorzystania podfunkcji "drganie" oraz metodą prób i błędów. W razie jakichkolwiek pomyłek, proszę o poinformowaniem mnie - postaram się je poprawić. Więc zaczynajmy.



1. Tworzymy nowy obrazek o 'sygnaturowych' rozmiarach, wedle własnych upodobań. Wklejamy nasz render na nową warstwę, ustawiamy i skalujemy.





2. Wybieramy dwa kolory z rendera. Mała sugestia... radzę wybrać kolor jasny-ciepły i ciemniejszy-zimny. Następnie wybieramy 'Wypełnianie Gradientem' klawisz: L, kształt 'Promienisty' (ciepły rozchodzący się do zimnego).
Wypełniamy gradientem tło tak aby centrum jasnego koloru znalazło się dokładnie za renderem.





3. Kopiujemy warstwę z renderem. Dolną nazywamy 'Backup', wyłączamy jej widoczność. Skopiowaną nazwę nazywamy #1



4. Wybieramy 'Rozsmarowywanie' klawisz: S, pędzel Circle Fuzzy 17, liczność: 3, tempo: 50, twarda końcówka i rozsmarowujemy na boki skopiowany render, ustawiamy tryb warstwy na 'Miękkie Światło'





5.Kopiujemy rozsmarowaną warstwę 4 razy
Tryby skopiowanych warstw:
a)miękkie światło
b)miękkie światło (deliktanie rozsmarowujemy z wcześniejszymi ustawieniami pędzlem fuzyy 5)
c)pokrywanie
d)miękkie światło deliktanie rozsmarowujemy z wcześniejszymi ustawieniami pędzlem fuzyy 5)





6. Kopiujemy wcześniej wyłączoną wastwę backup i włączamy jej widoczność. Ustawiamy na samą górę i rozsmarowujemy ostro pędzlem Pencil Sketch, z wcześniejszymi ustawieniami.





7. Przesuwamy na samą górę warstwę backup, włączamy widoczność. Tryb zwykły, krycie 45.



8. Tworzymy nową warstwę, przesuwamy pod backup i wypełniamy kreskowym deseniem Cakpera: http://cakper.info/download/patterns_3x3.rar
Tryb na pokrywanie, krycie 38





9. Otwieramy render c4d, wklejamy do naszego obrazka na nową warstwę, odpowiednio ustawiamy i ustawiamy tryb na 'Przesiewanie'





10. Kopiujemy warstwę z renderem i wybieramy 'Odbicie w poziomie' Shift+F, pozycjonujemy odbitą warstwę. Następnie 'Gumka' Klawisz: Shift+E i za pomocą któregokolwiek pędzla Circle Fuzzy wycieramy elementy c4d które nachodzą na nasz render w nieodpowiedni sposób.





11. Zapisujemy nasz obrazek w formacie .xcf następnie łączymy warstwy klawisz: crtl+m Kopiujemy nowopowstałą warstwę dwa razy, ustawiamy tryby skopiowanych warstw na 'miękkie światło'. Wybieramy dwa kolory z palety: fioletowy i żółty, zaznaczamy pierwszą od góry warstwę, następnie przechodzimy do Kolory->Odwzorowania->Odwzorowanie Gradientu.
Powtarzamy czynność dla drugiej warstwy tylko z czarnym i białym kolorem.





12. Napis wykonujemy czcionką Silent Hell of Cheryll

http://www.rogepost.com/n/6854475174

kolorem komponującym się z całością. Duplikujemy warstwę tekstową. Zaznaczamy dolną i wybieramy Warstwa -> Dopasuj Granice Warswty do obrazu. Potem Filtry-> Rozmycie -> Rozmycie Gaussa z ustawieniem 10px





13. Dodajemy ramkę i łączymy warstwy.

Outcome:






30  Galerie / Sygnatury / Odp: Sygi by _M_O_N_O_ : 31.01.2007, 10:58:42
jak dla mnie tło. Czcionka mi nie odpowiada... ale poza tym to super Uśmiech 2 Fraktale zawsze można też samemy wygenerować ;P

btw. posty połącz
31  Galerie / Sygnatury / Odp: by Szajba : 31.01.2007, 10:55:48


Otucome bez brushowego tutoriala który najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj pojawi się na forum. IMHO badziewny...
32  Hyde zone / Hyde park / Odp: Ulubione Gry : 31.01.2007, 09:20:23
Ulubione gry... Pascal, Delphi, C, C++... czasami HTML xD

zasadniczo nie mam na to czasu. nawet w szkole nie gram. Jeżeli już...

CS: Source, Conditon Zero, 1.6
ew. Starcraft lub Warhammer 40K
kiedyś grałem w Silka, Conquera i inne MMORPG.

tylko to tak raz na 3 miechy...
33  Galerie / Sygnatury / Odp: by Szajba : 29.01.2007, 21:00:13
Hell



Kod:
http://www.gimpuj.info/replacement.png

Ocena i konstruktywna krytyka mile widziana.

Zapowiedź bezbrushowego tutoriala. Wykorzystałem tutaj dwa podstawowe pędzle gimpa. Żadnych dodatkowych bajerów.
34  Hyde zone / Hyde park / Grafiki które powalają na kolana i kopią glanem w twarz... : 29.01.2007, 11:05:54
Przeglądałem deviant'a znajomego z Białej.. to jedne z rodzynek w jego galerii. Jestem ciekaw jak takie cosie powstają...

http://www.deviantart.com/deviation/12670359/

http://www.deviantart.com/deviation/10244950/


Macie swoje ulubione grafiki? Np. printy wywieszone na ścianach? Jakieś pracki z galerii, które rozbrajają was za każdym razem kiedy je widzicie? Pochwalcie się tutaj.

Edit:

Jeszcze coś od Zdunka i Sou3

http://www.deviantart.com/deviation/40256143/

35  Hyde zone / Introbox / Odp: heja : 28.01.2007, 11:10:46
Siemano!
36  Galerie / Sygnatury / Odp: Bovver signs : 27.01.2007, 19:49:13
1. Pikseloza! O zgrozo! Nie znoszę takich sygnatur i tego efektu. A fe, a fe. Mrugnięcie

2. Brzydko. Wprawdzie render ze świetnego anime/mangi ale mimo to praca jest nie zgrana.

3. Wypowiadałem się już. Praca na +
37  Bitwy i konkursy / SotW - głosowania - archiwum 2006/2007 / Odp: SoTW #19 - Żywioły - głosowanie. : 27.01.2007, 19:36:18
Trzy porządne prace

Kuloka, Bovvera i Pussa. Reszta nie przypadła mi do gustu.

Kulok - byłoby super, gdybyś nie zepsuł tak tego napisu. Ładne kolory, światło i render. Tylko troszkę denerwuje mnie ten szum w tle..

Bovver - Praca nieczytelna odrobinę. Po co ta deska w tle? Render? Nawet nie wiem co to jest. Zresztą nie lubię morskiego a w połączeniu to z pikselozą na krawędziach troszkę mnie odstrasza. Napis ciekawy.

Puss - ciekawie, ale zbyt prosto. Mam wrażenie że tylko dorobiłeś trochę rendera. Mimo wszystło ciekawa kompozycja. Tylko ten napis...

Za ogień idzie punkt do Kuloka który IMHO ma najmniej błędów, a ja mam słabość do ognia.

Kulok:1
Sufixx:3
Tao Leny:0
Piotreek:0
Bovver:0
Natalia:0
Gandalfica:0
petiGROS:0
puss:0
juke:0
38  Hyde zone / Hyde park / Odp: Nickname'y użytkowników forum : 27.01.2007, 19:23:41
13 złamań, salto do tyłu w 2 dni, doubleleg  w 30 min, czerwony pasek na świadctwie od zawsze (18 wiosen na karku), aktywizm, skojarzenia z nazwiskiem, 'leniwy i nienormalny inteligent który zawsze ma coś do powiedzenia', coś tam z IQ... sporo tego. Tak czy siak, mój 'nick' w większości przypadków jakoś wiąże się z różnymi zajściami w moim życiu.
39  Root / Konkursy / Odp: SoTW #18 - Kim jestem wygrał Bovver : 27.01.2007, 18:08:16
Gratz!
40  Bitwy i konkursy / Bitwy użytkowników / Odp: Juke vs Puss (mmorpg - sygnatura) : 27.01.2007, 13:32:09
Juke : 3
Puss : 3

za drganie. za styl. za kadr rendera. za kolory. miejscami przepalona i napis zepsułeś. Ciężko wybrać. Obie prace bardzo dobre.
41  Bitwy i konkursy / Bitwy użytkowników / Odp: Bovver vs Kulok (samochody - sygnatura) : 26.01.2007, 18:40:41
Bovver : 3
Kulok  : 0


znajomy styl Bovver. tylko ten napis..

Kulko słabo tym razem... praca jak dla mnie nie czytelna.
42  Bitwy i konkursy / Bitwy użytkowników / Odp: Cakper vs Kapitan_hak1995 (Linux fan - sygnatura) : 26.01.2007, 14:55:06
Cakper: 2
Kapitan_hak1995: 0

praca  ambitna. mimo że czcionka  troszkę nie pasuje..  i tux nie przetworzony to praca jest na + ciekaw jestem skąd masz to tło :>

sygnatura Kapitana jest uboga, prosta i nie spójna.
tło ubogie, kolorystyka raczej przypadkowa, napis pikselowaty.
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10