Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 61
57  Root / Sprawy techniczne / Odp: Nowa forumowa galeria : 12.02.2013, 19:43:13
Cóż, w takim razie trzeba będzie zrobić kategorie na tyle rozbudowane by user nie miał w co celować Język

Osobiście bym zamknął w takich kategoriach, które Bea przedstawiła + delikatne sugestie.

- Layout / Składowe layoutu (nie wiem jak to prościej nazwać kategorię "Layout elements", albo coś w tym guście)
- Zdjęcia (Niech te zdjęcia po obróbce też niech będą, chyba, że ta obróbka będzie kolosalna to wtedy wrzuci się do kategorii Fotomanipulacji).
- Stocki (w tym rendery, zdjęcia do użytku, abstrakcje i ich pochodne z możliwością dalszego wykorzystania etc).

Co do ikon to hmm... żeby nie robić zamieszania razem z tapetami to może damy coś na wzór Customization - czyli wszelkie elementy, dzięki którym możemy zmieniać wygląd pulpitu, programu etc. Jeżeli ikonki będą robione pod web - to wrzuci się do Layout / Składowe layoutu.
58  Root / Sprawy techniczne / Odp: Nowa forumowa galeria : 11.02.2013, 23:52:49
A może po prostu wrzucić do kategorii "Pozostałe"? Duży uśmiech
59  Root / Sprawy techniczne / Odp: Nowa forumowa galeria : 10.02.2013, 23:43:29
Proponowałbym tak:

- Layout
- Identyfikacja
- Digital Painting
- Fotomanipulacja
- Wektory
- 3D
- Tradycyjne

może potem jeszcze mi wpadnie do głowy, ale te powinny na start wystarczyć.
Co do tego czy nie lepiej layout/webdesign, to nie wiem czy to będzie dobry pomysł. Np robienie skórki do playera to też swego rodzaju layout, ale pod webdesign nie podejdzie.
60  Root / Sprawy techniczne / Odp: Nowa forumowa galeria : 10.02.2013, 20:31:17
Wiesz, patrząc z punktu usera to byłoby po prostu szybciej. Skoro i tak nie wolno rozmawiać w dziale z konkursami, tylko ogranicza się do wysłania pracy, to niech się wysyła w jedno miejsce (galeria konkursowa), która potem z automatu tworzy ankietę.
61  Root / Sprawy techniczne / Odp: Nowa forumowa galeria : 10.02.2013, 19:50:28
Oprócz wyżej podanych chętnie bym widział możliwość uploadu paczek, plików źródłowych + podglądowa praca.
Można też zrobić tzw Galerię konkursową. Gdzie userzy mogliby wrzucać prace bezpośrednio na konkurs.
62  Hyde zone / Hyde park / Odp: Oceń utwór który słucha ten powyżej. : 24.01.2013, 22:43:45
Kiedyś sobie posłuchiwałem Bas Tajpana, jednak hmm... przyznam, że na dłuższą metę niezbyt mi reggae pasuje.
To również dałbym do kategorii średnich, nie jest to rodzaj muzyki, który mógłby być dopalaczem do nocnych maratonów Uśmiech

Gdzieś tu widzę, że przewinęło się Guilt Machine - i bardzo dobrze Duży uśmiech Proponuję zapoznać się również z projektem Star One, tego samego twórcy co właśnie Guilt Machine i Ayreon Uśmiech

Kawałek ode mnie
Eiko Shimamyia - Endless Loop

Przyznam, że jest to jedna z niewielu japońskich piosenkarek, które da się słuchać i niektóre kawałki brzmią nawet przyjemnie jak na moje "europejskie ucho" Język
(jak kogoś interesuje to polecam jeszcze zajrzeć do Wheel of Fortune).

Zresztą oceńcie sami Mrugnięcie
63  Hyde zone / Hyde park / Odp: Strona WWW jak działa, od czego zacząć : 25.09.2012, 13:15:20
Rusiano, zadam banalne pytanie - jak u Ciebie stoi język angielski? Ten kurs się nada, jest git. Pod warunkiem, że będziesz przy nim regularnie sprawdzać kod w tzw Walidatorach - one są odpowiedzialne za to, czy strona jest poprawnie napisana.

Validator HTML - http://validator.w3.org/
Validator CSS - http://jigsaw.w3.org/css-validator/

Podczas pisania regularnie sprawdzaj czy wszystko jest ok, unikniesz potem tony pracy związanej z poprawami, zwłaszcza, że dopiero się uczysz Mrugnięcie
Wracając do pytania o angielski - dlaczego pytam? Bo są lepsze rzeczy niż owy kurs HTML. Dokładniej wyjaśnione i od razu poznajesz angielską terminologię niezbędną do dalszej pracy.

http://www.w3schools.com/

Pod tym linkiem znajdziesz niezbędne materiały co do HTMLa i CSSa. Jeżeli potrzebujesz czegoś specjalnego - poszukaj w sieci sztuczek, ludzie się dzielą informacjami i 3/4 potrzebnych informacji na bank znajdziesz Mrugnięcie

Jak już to ogarniesz, to z całego serca polecam kursy na www.codecademy.com - opanujesz absolutne podstawy JavaScriptu, jQuery do bajerowania. Pythona nie zaszkodzi liznąć, chociażby na potrzeby Django. Szybko sobie przypomnisz HTML i CSS oraz nauczysz się wiązać te dwa języki z JS. Do PHP musisz niestety znaleźć osobną stronę z kursem.
Najważniejsze jest trzymanie się na bieżąco z technologią. Jak już to powyżej opanujesz na średnio-zaawansowanym poziomie, radzę Ci się zainteresować Node.js. W międzyczasie tona zabawy i pracy związana z modyfikacjami szablonów, pisania własnych stronek etc etc o czym chłopaki wyżej napisali.


Na koniec zostawię Ci poradę jaką dano Mickiewiczowi - "Aby być dobrym pisarzem, trzeba dużo pisać" Uśmiech
64  Hyde zone / Hyde park / Odp: Powrót do rysowania : 17.09.2012, 13:55:33
No to od początku jedziemy:

1. Naucz się robić jednym ruchem proste kreski. Tak długo, aż po przyłożeniu linijką będzie niemal idealnie.
2. Naucz się siekać okręgi za jednym ruchem.

Jak to ogarniesz (dobry tydzień intensywnej pracy) to siadaj do rysowania perspektywy wykorzystując skill z punktu 1 Język Jak perspektywy będziesz siekać bezbłędnie, walnij w nim kilka sześcianów, prostopadłościanów (ofc z różnych perspektyw). Potem wpisuj w nie okręgi, walce etc etc. (kolejny tydzień masz zaplanowany). Nie zapominaj o ćwiczeniach powyżej jako rozgrzewce! Rękę sobie wyrobisz do kreślenia prostych rzeczy

Zrób sobie potem mały egzamin:
Walnij sobie szkicowy budynek wykorzystując wiedzę i skilla z poprzednich punktów. Potem możesz ewentualnie pisakiem pozaznaczać najważniejsze kontury. Najlepiej, żeby nie było to coś takiego jak to:

 // \\
//   \\
____
|      |
____

Bo to nie budynek Duży uśmiech Poszperaj jakieś zdjęcia jakiś fajnie ustawionych budowli (polecam na Abduzeedo) i spróbuj stworzyć taką konstrukcję sama.


Teraz nauka cieniowania:
Wykorzystaj to co dał Ci Kwart. Spróbuj narysować rzucony cień z różnych kierunków, z różnych długości. Jak to ogarniesz, spróbuj pocieniować bryły, by wszystko ze sobą grało i się zgadzało. Tu musisz poszukać materiałów referencyjnych, bo skupienie światła i rozproszenie zależy od materiału bryły.
Co do samej czynności cieniowania musisz poszperać z materiałami by zobaczyć jak to faktycznie się robi.

Jak to ogarniesz, to wróć do egzaminu. Spróbuj pocieniować ołówkiem cały obiekt. Dodaj detale.

Potem to już tylko siepanie z martwej, z wyobraźni i walka z kolorem i walorem jednocześnie. To powyżej to takie absolutne podstawy. (nie mówię, że najlepsze, ale zawsze jakiś punkt zaczepienia masz).

Powodzenia Mrugnięcie
65  Hyde zone / Hyde park / Odp: Jakiej przeglądarki używasz? : 11.09.2012, 23:40:28
Bo przecież reklamuje kredyty konsolidacyjne, więc czego się spodziewałeś? Duży uśmiech
66  Root / GIMP / Odp: GIMP 2.8.2! : 10.09.2012, 13:26:10
8GHz z proca? :O człowieku, jak to zrobiłeś? Duży uśmiech
67  Hyde zone / Hyde park / Odp: G-plusowy krąg o grafice do gier : 07.09.2012, 22:17:12
Też mam konto na G+, mogę się załapać do takiej ekipy Mrugnięcie Niestety nie mam Cię w znajomych czy coś, więc będziesz musiała mnie jakoś nakierować Język
68  Root / GIMP / Odp: GIMP Magazin #1 już w krótce. : 05.09.2012, 22:30:08
GIMP MAGAZINE oficjalnie zostało wydane!

Do pobrania:
http://gimpmagazine.org/issue1/
69  Hyde zone / Hyde park / Odp: Oceń utwór który słucha ten powyżej. : 04.09.2012, 13:11:52
Nawet nie muszę tego słuchać, bo to znam Uśmiech Mało tego, na żywo brzmi o wiele lepiej. Instrumenty, wokal na przyzwoitym poziomie. IMHO trochę im brakowało tej magii jaką wnieśli po utworze "Omnos"

Ode mnie lekki teledysk od naszych wschodnich sąsiadów. Wpada w ucho. Zachęcam nie tylko do odsłuchania, ale i do obejrzenia Duży uśmiech

Инь Янь - Пофиг
70  Bitwy i konkursy / Wyzwania / Odp: Miejska legenda-turniej : 24.08.2012, 12:33:49
 Co?

Obstawiam, że bardziej chodzi o Urban Legend. Creepy Pasty to takie historyjki do straszenia, a nie jakaś legenda stworzona przez ludzi np jako element inżynierii społecznej.
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 61