Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: [1]
1  Hyde zone / Tutoriale wycofane z indeksu / Odp: Phoenix Tutorial 3 - Dirtysig : 01.10.2008, 18:25:37
Takie cos oto mi wyszło:

2  Tutoriale / Sygnatury / Odp: Gundam Fighter Tut by Zoltan przełożył: Szyszak : 28.09.2008, 12:26:04
Mógłby ktoś wrzucić to np. na megaupload lub sendspace (paczki z c4d), bo z rapida nie ściągnę... Wiecie, limity...

Na imageshacku może byc ?

http://img375.imageshack.us/my.php?image=rapidshare3fl0.png <-- 3 c4d
http://img243.imageshack.us/my.php?image=rapidshare4pn1.png <-- 4 c4d
3  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Animowana ramka : 12.09.2007, 18:46:53
Temat troche przeleżał ale chyba sie przyda paru osobom taka ramka Chichot

Cytuj
Ruchoma ramka in Gimp (na podstawie Tutka Eshan'a z 1337Art.org)

Jedziemy:

1. Otwieramy zapisana na dysku sygnaturke.

2. Tworzymy nowy kwadratowy obraz, ktorego brzegi beda o jakies 20-30 pxl. wieksze od wysokosci sygnaturki. Usuwamy warstwe tło i tworzymy nową, przezroczystą.

3. Tworzymy nowy gradient o takim kształcie: z kolorem na środku, przezroczystoscią po bokach. Jeżeli ktoś nie wie jak, załączam filmik instruktażowy ;-) (http://rapidshare.com/fil...ip0009.rar.html

4. Ustawiamy ten gradient po przekatnej tego kwadratowego obrazka ;-)

5. Wracamy do naszej sygnaturki. Zaznaczamy całość, i kopjujemy wszystko. Usuwamy warstwe tło, i tworzymy nową warstwe. Wklejamy na nią nasza sygnaturke. Następnie zaznaczamy wszystko, zmniejszamy zaznaczenie, o taka grubość, jaką ma mieć nasza ramka (1-2 pxl.). Następnie odwracamy zaznaczenie (zanzaczenie-odwróć) i wycinamy.

6. Tworzymy nową warstwe, wypełniamy ją czarnym tłem. Ustawiamy ja pod warstwą z sygnaturka.

7. towrzymy nową przezroczystą warstwe i ustawiamy ją między warstwą z czarym tłem a warstwą z sygnaturką.

8. Wracamy na naszego obraz z gradientem. Kopjujemy gradient i wklejamy na przezroczystą warstwe w jednym z rogów.

http://www.gimpuj.info/replacement.png

9. Włączmy widoczność wszystkich warstw i wchodzimy w obraz - połącz widoczne warstwy.

10. tworzymy nową warstwe, zaznaczamy na niej wszystko i rysujemy wzdluż zaznaczenia z taką grubośćią, jak ma miec ramka.

11. Tworzymy nową warstwe i wklejamy nasz gradient, odrbine dalej niż poprzednio.

http://www.gimpuj.info/replacement.png

12. Wyłączmy widocznośc wszystkich warstw poza tymi stworzonymi w punktach 10 i 11 i wchpodzimy w obraz - połącz widzoczne warstwy.

13. Powtarzamy punkty 10-12 aż dojdziemy do przeciwleglego rogu. (jezeli ktos ma jakiś skrypt przyspieszający tę funkcje to prosze podać ;-) ). Powinno wam to zajać nie więcej niż 8-9 warstw.

14. Teraz na na każdej wartswie (z wyjątkiem tej, na ktorej jest sygnaturka) powtarzacie te czynności:

-Zaznacz wszystko

-zmniejsz zaznacznie (o tyle pikseli, ile w punkcie 5 ;-) )

-Edycja - Wytnij

15. Ustaw klatki we własciwej koljności (jeżeli coś pomieszałeś)

16. Zapisz jako gif. W tym oknie wybierasz Zapisz jako animacje, reszte ustawień bez zmian.

http://www.gimpuj.info/replacement.png

17. Gotowe!
18. Jezeli za dużo waży, możesz jeszcze zoptymalizować na tej stronie: http://www.gifworks.com/c...m=transfer_open

Tutka zrobił Luke Skywalkmen

Jezeli ten post łamie jakoś regulamin prosze o usunięcie.
Aha Tutek jest orginalnie umieszczony na http://www.graphique.stilly.go.pl/ w dziale "Tutoriale for GIMP".
4  Galerie / Sygnatury / Galeria - Dark elvis : 24.07.2007, 19:24:35
No to pierwsze pracki (jak widać)Duży uśmiech

1.

2.

3.

4.

5.
5  Root / Sprawy techniczne / Odp: Maksymalny rozmiar awatara : 12.07.2007, 22:46:15
Więc ze tak dla pewności avek: 100x100 px i waga 150kb ??
6  Root / Sprawy techniczne / Odp: Jak do nas trafiłeś? : 12.07.2007, 22:43:28
No to witam wszystkich  Uśmiech
Widze ze większość trafiła tutaj z innych for ew. google.pl  ja natomiast trafiłem tutaj przez forum ogame  Duży uśmiech Z nudów raz zajrzałem do działu z avkami i sygnami i spodobały mi sie prace użytkowników i oto jestem.
Strony: [1]