Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: [1]
1  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 21.03.2009, 17:19:25
Potestowałem i... sam natknąłem się na cościekawego. Ale jako nie znam GIMPa tak dobrze jak wy, może będziecie w stanie to podrasować.

1. Zaznaczenie koloru (shift + O)
2. Kolory --> barwienie
3. Ustawcie 3 suwaki na 0%, 0% i 100%. To daje wam biały Uśmiech
4. Zauważyłem, że działa to nie najgorzej! Oto dowód:

http://i160.photobucket.com/albums/t198/sastroop/np_soldier_co-1.jpg

(nie usuwałem brązowego. Swoją drogą po przeróbkach to mogą być zabrudzenia.)

Plamy zostają, acz czasem zbytnio zanikają. Dalibyście radę wynaleźć sposób, by "przywrócić" chociaż część. Te kształty są naprawdę dobre (przynajmniej ja tak twierdzę, acz nie znam się), ale troszkę za trudno rozróżnić poszczególne rzeczy.
2  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 21.03.2009, 15:48:30
A wypełnić je kolorem poprzez kubeczek?
I jeszcze jedno: Zaznaczam dany kolor. Czy nie tracąc zaznaczenia mogę usunąć część z tego koloru? Mam na myśli, że zaznaczam kolor na całej texturze a potem usuwam zaznaczenie np. z kamizelki kuloodpornej.
3  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 21.03.2009, 15:37:47
Dobra, popróbowałem i nie jest źle. Mam pomysł, który może mi ułatwić robotę:

Czy w gimpie istnieje opcja, hmm, coś jakby zamiana kolorów. Dzięki temu mógłbym zaznaczać większe części obrazka i przy pomocy tego zamieniać czarny na np. biały.
To przyśpieszyłoby pracę i nie groziłoby co chwilowym ctrl + z.
4  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 20.03.2009, 21:59:02
Nie żebym był leniwy, ale mazanie gumką 2048x2048 jest dość... trudne?
Jeśli nie ma innej metody - zrobię to. Sprawdzam desaturację - zobzczymy co z tego wyjdzie.

Wychodzi, prznajmniej mi, średnio. Zczarnobiela obraz, ale w dalszym ciągu plamy zostają. I to tylko te czarne
5  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 20.03.2009, 18:07:11
Kamuflaż realistyczny osiągnąć można tylko ze zdjęcia.
Mi zależy na tym by nałożyć mój kamuflaż na czystą texturę z gry, ale NIE TRACĄC detali.

INSEKT, udało ci się prawie tego dokonać. Zostały jedynie te czarne plamy. Sęk w tym, że nie napisałeś jak to zrobić :|

http://www.gimpuj.info/gallery/4021_14_03_09_12_12_44.png

Nie mam pojęcia jak to zrobiłeś, ale wygląda fajnie, gdyby nie te w dalszym ciągu prześwitujące czarne plamy.
6  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 17.03.2009, 16:12:45
No tylko co mi to da?
Cóż, ja jednak chcę siętego nauczyć by robić to sam.
7  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 14.03.2009, 16:14:29
Hej, ta druga textura to chyba będzie to! Ale jak to zrobiłeś? Bo właśnie JAK to zrobić sprawia mi największy problem. Jakie filtry etc.


Co to powtarzalności - będzie trudno. Zambijskie camo jest raczej trudne do zguglowania. A jak już chodzi o Camo, to biorę skąd:

http://camo.henrikc.dk/index.asp
8  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 13.03.2009, 20:45:18
Dobrze, więc:

1. Tak wygląda moja textura w grze:
http://i160.photobucket.com/albums/t198/sastroop/GOV1.jpg
2. A tak wygląda textura kolegi:
http://i160.photobucket.com/albums/t198/sastroop/GOV2.jpg
I teraz mam problem. Tak wygląda moja textura w środku:
3. http://i160.photobucket.com/albums/t198/sastroop/np_soldier_co.jpg

4. A tak u niego.
http://i160.photobucket.com/albums/t198/sastroop/racs_res_soldier_spec_two_holster_c.jpg

Nie jest tak źle (u mnie kamizelka ma być w kamuflażu). Sęk w tym, że on jakoś podmienił kolory nie tracąc pierwotnych "kształtów", tzn. zostały kieszenie czy np. zszywki na kamizelce etc. U mnie tego nie ma i textura traci na jakości. Ponadto ukrydł dużo lepiej ode mnie powtarzający się wzór i na tym też by mi zależało.
Model postaci jest inny np. mój nie ma ochraniaczy na kolana, ale pasy, buty i kamizelka są nadal, bardzo podobne.
Wiecie jak mi pomóc?

PS: Dysk mi padł, dlatego opóźnienie.
9  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 06.03.2009, 16:21:54
Tak właśnie robię. Sęk w tym, że nakrywam inne ubranie u tracę wtedy np. kieszenie. Jeśli potrzeba mogę zrobić skriny o co dokładnie chodzi.

Jak wiadomo, nie wszystko w grach jest obsługiwane przez bumb mapy, a zakrywając ubranie zakrywam i kieszeń. Na tym właśnie jest mój problem :|
10  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 04.03.2009, 18:47:04
Tzn. ja się jeszcze za bardzo 3D nie zajmuję. Chodzi mi tylko o stworzenie textury. 2D.
11  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Tutorial robienia ubrania, najlepiej z materiału : 01.03.2009, 15:48:01
Czy ktoś wie/zna tutorial, który tłumaczy jak zrobić ubranie? Pytam w dalszym ciągu w kierunku gier - kamuflaże wychodzą mi całkiem całkiem, ale jak już trzeba zrobić w miarę jednokolorowe ubranko to jest problem.

Tak więc jak ktoś zna taki tutorial albo wie, jak takie coś zrobić może go napisać albo podać mi link do już istniejącego?
12  Hyde zone / Introbox / Odp: SaS TrooP wita was! : 05.02.2009, 23:14:15
Ach, wiedziałem, że przeoczyłem Język
Usuwać?
13  Hyde zone / Introbox / SaS TrooP wita was! : 05.02.2009, 19:52:39
Witam wszystkich tu zgromadzonych! Jestem nowy w tym świecie, więc nie bijcie. Nie umiem znaleźć tematu do powitań, a w wyszukiwarce natknąłem się na tematu powitań osobne dla userów, więc...

Mam lat 15. Demonem informatyki nie jestem, acz najlepiej mi idzie grafika, zdecydowanie nie programowanie. Zwykle z nauką problemów nie mam, ale jakoś informatyka powoli mi wchodzi. Na szczęście - potem długo nie zapominam  Chichot

Interesuję się grami komputerowymi głównie, ale zawsze zazdrościłem twórcom modów. A zwłaszcza że gram w tylko takie gry, które są realistyczne i często modowane (Operation Flashpoint, Armed Assault, HL2 etc.).
Czas w końcu wziąć się w garść. Przerabiam teraz Blendera, jestem niezły w mappingu do HL2. Ale kiepsko mi idą textury. Zarejestrowałem się tutaj głównie w poszukiwaniu pomocy i tutoriali.
Liczę, że nie podpadnę i będzie mi tutaj fajnie  Mrugnięcie
Strony: [1]