Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14
29  Root / Sprawy techniczne / Odp: Teamy : 17.04.2007, 22:03:08
Z tą reputacją to ja bym dał spokój. Jeżeli chodzi o posty to myśle, że 200 wystarczy i to tyle. cóż więcej. Niech ktoś napisze ładny regulamin drużyn, a reszcie jeżeli się coś nei spodoba to najwyżej zmieni, bo tak po jednym punkcie to nie wyszło tu nic ciekawego.
30  Tutoriale / Gotowe tutoriale / Odp: AntyTutek 33 i 1/3 (trudny do przełknięcia) ;) : 17.04.2007, 20:02:12
Pomiń ostatni punk i powinno wyjść jak należy.
31  Hyde zone / Hyde park / Odp: Battle For Wesnoth : 17.04.2007, 13:24:58
Wpierw to ja musze ją zainstalować, a dopiero pózniej pomyślimy Mrugnięcie.
32  Hyde zone / Hyde park / Odp: Battle For Wesnoth : 17.04.2007, 10:59:52
Ha! Z przyjemnością zagram Mrugnięcie. Ile zwykle trwa czas całej rozgrywki? Rozumiem, że p[otrzebny jest Host(ja mogę się zgłosić) i w jaką wersję gramy?
33  Hyde zone / Introbox / Odp: Witajcie! : 16.04.2007, 22:33:18
No więc "nasza" @Pieczarko witamy cię na forum.
Ładne powitanie, a więc życze Ci, aby twoja grafika była równie udana Mrugnięcie.
Pozdro!
34  Hyde zone / Hyde park / Odp: Battle For Wesnoth : 16.04.2007, 22:10:06
A co to za gra, bo może i ja się zgłosze Mrugnięcie.
35  Hyde zone / Hyde park / MMORPG "IRIS2" : 16.04.2007, 14:30:37
Zapraszam do oglądnięcia trailera Irisa2(klient Ultimy Online):


oraz dla zainteresowanych do wejścia na oficjalną stronę:

www.iri2.de
www.iri2.de/forums
36  Hyde zone / Hyde park / Odp: Osoba poniżej mnie... : 16.04.2007, 13:24:10
Prawda(inną kozę)

Osoba poniżej mnie jest NEO-dzieckiem(od neostrady, nie mylić z matrixem).
37  Root / Sprawy techniczne / Odp: Teamy : 16.04.2007, 11:05:23
No dobra ja też jestem za. Ten pomysł mógłby zapełnić forum całkliem niezłymi prackami, a co lepsze może i zrobionymi wspólnie. Co do dzielenie społeczności uważam, że moim przypadku zacieśniłoby sie to jedynie do danego tematu. Myśle, że dobrym przykładem jest temat bitew w którym nie widać "wojen" między użytkownikami, a jedynie rywalizację. Ważne jest, aby nie było tylko dwóch stron "konfliku", a więcej(np. 4). Ciekawym rozwiązaniem będą loga drużyn tylko ja bym tu dał bardziej wolną rękę użytkownikom(jak w mmorpg), aby każdy mógł założyć własny team przy zebraniu odpowiedniej ilości użytkowników itp. itd, różniłoby się to od zwykłych bitew, że każdy by miał np pod awatarkiem małe logo drużyny jej nazw jak i ilość punktów, w dalszym rozwoju możnaby myśleć nawet o konkursach w tym kierunku.
38  Hyde zone / Hyde park / Odp: Osoba poniżej mnie... : 15.04.2007, 12:55:49
W sumie to prawda.

Owca robi "MUUU".
39  Tutoriale / Prośby o tutoriale / Odp: usuwanie teksty nie swojego : 15.04.2007, 11:22:26
303 post! :o
0 reputacji! :o
40  Hyde zone / Hyde park / Odp: Osoba poniżej mnie... : 15.04.2007, 08:06:31
Fałsz(wole balerinki)
Osoba poniżej mnie jest osobą poniżej mnie
41  Tutoriale / Tutoriale do poprawy / Tekstura drewna : 12.04.2007, 23:02:33
Dla: ZAAWANSOWANYCH

Jako, że nie ma tutaj takowych tutków, a mogą się wam przydać pokaże jak zrobić powtarzalną(lub nie) texture, którą można użyć np na tło swojej www, sygny lub gry Język.

W ten sposób stworzyłem teksture użytą w Irisie2.

Jazdaaa!!!
Dobra bez zartów.

-------------------------
----------- Uno
-------------------------

No więc tworzymy sobie obraz najlepiej duży tak, aby uwzględnić wiele szczególów przez co texturka będzie dokładna najlepiej 512x512px. Wybieramy kolorek nam potrzebny(ja uzyłem #553b16) i wypełniamy nasze tło. Wybieramy Filtry->Szum->Rozproszenie RGB i ustawiamy tj. na rys. 1.1 następnie Filtry->Rozmycie->Rozmycie w Ruchu przy ustawieniach jak na rys 1.2

RYS 1.1



RYS 1.2


-------------------------
----------- Zwei
-------------------------

Wciskamy kolejno Ctrl+Shift+o i uaktywni nam się okienko "przesunięcia warstwy" tj. na rys. 2.1 i wybieramy połowę obrazu lub wciskamy przycisk poniżej teraz obraz powinien nam się zmienić tj na rys 2.2 po przybliżeniu zauważymy, że obraz jest nierówny kolorystycznie to dlatego, że wszystko rogi nam się zeszły dzięki czemu eliminując te niedoskonałości możemy stworzyć texture powtarzalną ja do tego celu polecam narzędzie Rozsmarowywanie(s) o wielkości pędzla 1px. Gdy już skończymy wykonujemy ponownie tą samą czynność co na początku(ctrl+shift+o).

RYS 2.1


RYS 2.2


-------------------------
----------- Three
-------------------------

Wybieramy zaznaczanie prostokątne(R) i tworzymy kilka cieńkich prostokącików z góry na dól po czym zamalowujemy je na czarno, zwiększamy zaznaczenie (Zaznaczenie->powiększ) o 5 i dajemy  Filtry->Rozmycie->Rozmycie Gaussa przy ustawieniach 10 powinno nam wyjść coś podobnego jak na rys. 3.1

RYS 3.1


-------------------------
----------- Cztery
-------------------------

Ponownie wciskamy Shift+Ctrl+o i poprawiamy wszystkie nierówności dodajemy jakieś ciemne rysy, cienie po czym dajemy Filtry->Zniekształcenia->Wytłoczenie zaznaczamy "mapowanie wypukłości" przy ustawieniach jak na rys. 4.1.

RYS 4.1


Podobnie można otrzymać kamień czy metal.

Efekt moich starań użyty w Iris2:



Edit:
Mili(lub nie) panie i panowie. Uśmiech Aby uzyskać efekty pęknięci etc. zaznaczamy daną deskę po czym używamy na niej różnego rodzaju pędzli do tego stworzonych.

Tutorial jest raczej dla zaawansowanych.
42  Hyde zone / Hyde park / Odp: Imiona użytkowników forum : 12.04.2007, 21:26:45
Pisałem już, że na imie mi Matuesz jak Matthew Einsten albo Matiardo da Vinci.
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 14