Pokaż wiadomości
|
Strony: [1] 2
|
1
|
Bitwy i konkursy / BWL - głosowania / Odp: BWL #19 - głosowanie
|
: 22.06.2010, 18:58:39
|
Ludek Wladek: 2 Przejrzyście, ogólnie ok. Kolorystyka bardzo dobrze dobrana. Soldier: 3 - Kiczowate takie dość... No, kolorystyka siada, jakieś takie to wyostrzone jakby. Stopka git. d3d3: 0 - CHAOOOOOS! szymek123: 0 - Praca świetna, nawet wybrałbym, gdyby nie zlewające się ze sobą sekcje Sevior: 0 - Szczerze mówiąc, widziałbym tą stronę jako portal pod trash metal. Tylko czcionka jaśniejsza mogłaby być, bo nic nie widać.
|
|
|
3
|
Hyde zone / Gimpuj Pixel Town / Odp: Oficjalna dokumentacja gpt
|
: 22.06.2010, 17:52:45
|
Ot problem :]
Cała długa lista Minera źle zrobiony odblask na szybie źle rzucony cień ( zwłaszcza na dachach, błędy są już nawet na mapie) zła kolorystyka (zbyt jaskrawe kolory) niepasujący skalą obiekt ( x m w rzeczywistości = y px na obrazie) wstawienie mutanta (ludziki) lub transformersa (wszystkie pojazdy, zwłaszcza jeśli niedługo mają pojawić się w gpt wozy specjalne) płaszczyzna dachu pod złym kątem nieregularna czcionka na napisach (izometrycznych) + ode mnie jak robić dithering (gdzieś na forum w tutorialach o pixel arcie jest), pęknięcia na murach, itp. jak zrobić dokładną krzywiznę jak zrobić koło, cylinder, kulę To jak, brać się za to, czy mod zrobi sam? ;>
|
|
|
5
|
Root / GIMP / Odp: LGM2010 i co z niego wynikło w kontekście GIMP-a
|
: 22.06.2010, 13:57:54
|
Tak, o to mi chodzi, z tym że najchętniej widziałbym to w wersji z tym "paseczkiem" do dokowania przy obu oknach, + jedno (kilka?) główne do którego mógłbym to przyłączyć. W ten sposób można by pracować na kilku obrazach jednocześnie, nic by nie uciekało, a w dodatku implementacja tego jest prosta jak... no... prosta jest.
Wersja rozwojowa jest dostępna na winde?
|
|
|
6
|
Root / GIMP / Odp: LGM2010 i co z niego wynikło w kontekście GIMP-a
|
: 22.06.2010, 02:16:48
|
Alexia DEATH? OŻYWIANIEM? To żart dewelopera chyba ... Coś im się projekt ślimaczy, update jakoś wolniej sunie na przód.... A dokowania okien przy przyborniku i obrazach jak nie było, tak nie ma . One click instal rzeczywiście, bardzo potrzebny, jak dalej resource'y tną gimpa przy dużych ilościach, co świetnie widać przy brush'ach.
|
|
|
7
|
Hyde zone / Gimpuj Pixel Town / Oficjalna dokumentacja gpt
|
: 22.06.2010, 01:41:49
|
Witam Któryś z modków pewnie patrzy się na temat i drapie się po łbie: "o co temu barankowi znowu chodzi?" No więc ostatnio robiąc puzzla (zielony budynek architekta co alkocholikiem... był...) napotkałem problem z cieniami. I to jaki! W całym budynku pokopane, a poprawić będzie trzeba dużo. Kto widział budowle ten wie o co biega . Mój pomysł polega na tym, że aby zapobiec sytuacją typu "to jest w złej skali, tu zła krawędź, to nie pasuje do stylu miasta", wypadało by zrobić dokumentacje - spis wszystkich najczęściej napotykanych elementów miasta (takich jak np. samochody), sposób kładzenia cieni, zasady związane z kolorystyką, itp. w jednym pliku poście. Poszłoby to do zakładki "jak zacząć" i byłoby ładnie... a ja bym nie musiał szukać po mieście co chwilę czegoś . Mogę nawet z tym trochę pomóc, jeśli Modkom-sie-nie-chce Dodam, że przy każdej mojej pomyłce tego typu ginie jeden kotek piesek .
|
|
|
9
|
Ogólne dyskusje / GIMP / Odp: Wybierz 30 cegiełkę WORMa
|
: 15.06.2010, 00:18:38
|
Zagłosuję na Rolkę. Cegiełka pro.boszcza dobra, ale przesadził wg. mnie z lewą stroną. Przejście mi nie pasuje. Praca użytkownika Klips owszem, ładna, ale jakoś nie moje klimaty .
|
|
|
10
|
Root / Sprawy techniczne / Odp: Galeria - problem
|
: 13.06.2010, 02:16:52
|
Rozwiązanie na jedynkowiczów proste: ocena tylko z podaniem powodu. Czyli tak jak teraz jest na GPT, z tym że trzeba koniecznie wpisać komentarz. Powód niekoniecznie musiałby być widoczny - czyli Insekt syty, i owca cała <aniolek> ...
|
|
|
11
|
Tutoriale / Sygnatury / Odp: Napisy w sygnaturach
|
: 11.06.2010, 16:48:07
|
Wg. mnie sygnatura z nieczytelnym napisem nie ma sensu. Ot taki rozmazany obrazek wtedy, nie napis. Poza tym, oglądającego wnerwia nieczytelność, na pewno nie jest dobrym pomysłem robienie napisu widocznego w połowie, chyba, że wymaga tego tematyka pracy.
|
|
|
12
|
Root / GIMP / Odp: Trzy ciekawe projekty w GSoC 2010
|
: 31.05.2010, 18:07:45
|
@up
Jeśli pracuje się w linuxie, ale w Windzie (xp), poza faktem że zasłanianie płótna przez niektóre okna jest dość wnerwiające, brak jednej macierzystej powłoki powoduje dziwaczne błędy, zwłaszcza jeśli chodzi o minimalizowanie.
|
|
|
13
|
Root / GIMP / Odp: GIMP 2.7
|
: 02.11.2009, 21:47:56
|
Żeby wszyscy mogli zrozumieć opisze to na przykładzie ciasta: Kod źródłowy to składniki i przepis, kompilacja to mieszanie składników i pieczenie, uruchamianie to jedzenie ciasta, kod źródłowy jest na wszystkie platformy, bo ciasto upieczesz w piekarniku każdej firmy.
"Nie było ciastek więc kupiłem zaprawę murarską" - użytkownik windy Z tym tekstem, z GSów, ktoś mi objaśni o co chodzi?
|
|
|
14
|
Root / GIMP / Odp: Jedno-okienkowy interfejs w wersji 2.8
|
: 02.11.2009, 19:19:05
|
Zawsze kiedy mowa o interfac-ie gimpa przychodzi mi na myśl pewne stwierdzenie znajomego: Co? Przecież photoshop jest darmowy >.>
Żeby było śmieszniej, to że 50% ludzi posiada PS'a z torrenta jest bardziej znamienne dla tego programu niż jego jedno-okienkowy interface. (to tak do kilku postów ludzi obrzydzonych interfacem gimpa)
|
|
|
|
|
|