|
Tytuł: [ROZ] Numer za formatem w pasku tytułowym i nieprawidłowy zapis pcx Wiadomość wysłana przez: [F4N]Xandar on 12.03.2013, 11:57:26 Wie ktoś co oznaczają liczby podane za formatem na pasku tytułowym w Gimpie (zaznaczone na czerwono w załączonym obrazku). Textury potrzebne mi do projektu różnią się jedynie tymi liczbami jednak jedna nie działa tak jak powinna a dokładniej ta z 3.0 nie można jej ustawić na "masked" czyli częściowo niewidoczną texture podczas gdy ta z numerkiem 1.0 za formatem działa jak powinna
(http://imageshack.us/a/img59/3425/pytrm.jpg) (http://img836.imageshack.us/img836/1096/maskedr.jpg) Tytuł: Odp: numer za formatem w pasku tytułowym Wiadomość wysłana przez: be@ on 12.03.2013, 12:26:15 Szczerze mówiąc nigdy nie zwróciłam na to uwagi i nie wiem, co te numerki oznaczają. Tak na chłopski rozum podejrzewam, że mają one coś wspólnego z kolejnością w pamięci podręcznej. W każdym razie szczerze wątpię, aby miały one cokolwiek wspólnego z problemem w prawidłowym odczytywaniu tekstury.
Tytuł: Odp: numer za formatem w pasku tytułowym Wiadomość wysłana przez: [F4N]Xandar on 12.03.2013, 12:29:25 kurde masz racje otworzyłem je na nowo i zamiast 1.0 jest 7.0 chyba jednak ma to związek z renderem a nie z gimpem :(
Tytuł: Odp: numer za formatem w pasku tytułowym Wiadomość wysłana przez: be@ on 12.03.2013, 12:30:50 Może spróbuj ten wadliwy plik eksportować jako BMP, a następnie otwórz i znów wyeksportuj do oryginalnego formatu. A może trzeba dodać lub usunąć kanał alfa? Sprawdź jak to wygląda w prawidłowo działającym pliku, tzn. czy posiada on kanał alfa. Generalnie to tak zgaduję, bo nigdy z tym formatem nie miałam do czynienia.
Tytuł: Odp: numer za formatem w pasku tytułowym Wiadomość wysłana przez: [F4N]Xandar on 12.03.2013, 12:36:56 problem solve :D okazało się że maskowane textury można importowac tylko z pcx własnie a ja zawsze to robiłem z bmp teraz wszytko lata nawet na wyższej rozdzielczości textury dzięki za pomoc :)
|