|
Tytuł: [ROZ] Wielokrotne odbicie lustrzane - jak uzyskać podobny efekt? Wiadomość wysłana przez: BurnShot on 13.06.2012, 17:48:28 Witam.
Szukam szukam i znaleźć nie mogę. Mianowicie chodzi mi o takie zdjęcie: (http://media02.hongkiat.com/facebook-timeline-covers/richard-karstrom.jpg) Jak uzyskać efekt tej "głębi"? nie wiem jak to nazwać. Ewentualnie jakim programem, proszę mnie jakoś nakierować w tym temacie :) //bea: poprawiłam tytuł Tytuł: Odp: Uzyskanie wskazanego efektu Wiadomość wysłana przez: Bakcyl_ on 13.06.2012, 18:18:10 w gimpie chyba się da
jeśli się nie mylę to trzeba 1. otworzyć dany obraz 2. zduplikować ją i zeskalować o np 10, 15 czy 20px(zależy od gutu) 3. Zduplikować zduplikowaną warstwę i zeskalować o tyle samo 4. powtarzać putkt 3. do uzyskania pożądanego efektu 5. jak widzę to ten gościu jest po prostu renderem który wstawiamy. 6. cieszyć się z efektu swojej ,,ciężkiej" pracy mam nadzieję że pomogłem a jeśli coś źle napisałem to proszę mnie poprawić Tytuł: Odp: Uzyskanie wskazanego efektu Wiadomość wysłana przez: Ziomioslaw on 14.06.2012, 18:22:13 On tak co roku robi nowe header?
Tytuł: Odp: Uzyskanie wskazanego efektu Wiadomość wysłana przez: Myrevin on 14.06.2012, 21:30:02 Bardzo prosty efekt, najpierw musisz stworzyć ramkę, którą będziesz powielać, duplikujesz warstwy. Ile? Jak będzie za mało można do duplikować. I skalujesz warstwy. Masz tu xcf pomoże zrozumieć o co chodzi.
http://www.przeklej.net/down/53413276846765519774058771678202959e587cfc8cd52d39de7dfc6/ramka-w-ramce.xcf.html W tym pliku ramki są tylko skalowane, kolejne po skalowaniu można przesuwać np w lewo co da efekt skręcania tworzącego się tunelu. |