Polskie Forum Użytkowników GIMP-a

Galerie => Sygnatury => Wątek zaczęty przez: zemstajezozwierza on 24.12.2010, 16:17:53



Tytuł: Sygnatury By ZemstaJeżozwierza.
Wiadomość wysłana przez: zemstajezozwierza on 24.12.2010, 16:17:53
A więc, jest to moje pierwsze dzieło w gimpie, a poza tym, pierwsza sygnatura w życiu :
(http://i52.tinypic.com/2jbmqlj.jpg)
Mam nadzieję, że powiecie mi, co jest nie tak, i ocenicie ją w skali 1 - 10.
Jeśli się spodoba, zacznę robić ich więcej, jeśli powiecie mi, jakie są błędy, będę robił kolejne sygnaturki, aż się nauczę ;)

@Edit :

Kolejna sygnatura, tym razem motyw z anime Death Note:
(http://i51.tinypic.com/1zfires.jpg)
Zapraszam do Oceny.


Tytuł: Odp: Sygnatury By ZemstaJeżozwierza.
Wiadomość wysłana przez: zemstajezozwierza on 28.12.2010, 14:37:51
Nowa sygnaturka, tym razem motyw z Naruto:
(http://i52.tinypic.com/2yngrvc.jpg)
Na prawdę serdecznie was proszę o ocenę... Bo dostałem już 50 wyświetleń i ani jednego komentarza. Moje sigi są aż tak złe, że nie ma czego w nich oceniać?


Tytuł: Odp: Sygnatury By ZemstaJeżozwierza.
Wiadomość wysłana przez: Exilion on 28.12.2010, 16:44:05
Zacznę od tego, że w twoich pracach jest monokolor co nie jest mile widziane. Nie ograniczaj się tylko do jednego koloru. Rendery niby są wtopione, ale musisz nad tym jeszcze popracować. Staraj się stosować więcej C4D, ale bez przesady nie wal ich gdzie popadnie rób to z namysłem. Stosuj również tekstury czasami bardzo się przydają, też z nimi nie przesadzaj. Baw się tzw. adjustmentami. Stosuj GM, bardzo potrafią pomóc, pamiętaj też o jasności i kontraście, krzywych.


Tytuł: Odp: Sygnatury By ZemstaJeżozwierza.
Wiadomość wysłana przez: zemstajezozwierza on 28.12.2010, 17:51:10
Dzięki za rady ;) Jak już pisałem, są to moje pierwsze sygnatury, więc o taką właśnie pomoc mi chodziło.
Jeszcze raz dzięki ;) Postaram się dostosować do twoich rad ;)



W tej sygnaturce pojechałem po całości. Tutaj zamieszczam oryginał, a pod spodem zamieszczę zabawę z kolorami itd. Mam nadzieję, że mi się udało. :
1.a. (Original):
(http://i51.tinypic.com/oqgi1v.jpg)
1.b. (Light):
(http://i51.tinypic.com/2mqnw48.jpg)
1.c. (Brutal):
(http://i52.tinypic.com/259hjer.jpg)
1.d. (Contrast):
(http://i56.tinypic.com/2u9iww6.jpg)
1.e. (LightPink):
(http://i56.tinypic.com/29c6pmh.jpg)
1.f. (Green/Orange):
(http://i56.tinypic.com/a9tydk.jpg)
1.g. (Pink/Purple/Blue):
(http://i53.tinypic.com/fkcnwh.jpg)
Kedzoj, dzięki Tobie chociaż trochę otworzyłem oczy :) Wiem, że nie zastosowałem się do wszystkich twoich rad, ale myślę, że jest lepiej, choć jak dla mnie sygnaturka jest za jasna ;) Tak jak mówiłeś, wykorzystałem rozsądniej C4D, oraz jasność i kontrast. Na PW musisz mi wyjaśnić co to adjustmenty i GM, oraz jak wykorzystać tekstury :) Dziękuje za pomoc ;) Zapraszam do oceny nowych prac :)
A jeśli chodzi o jakość, to zła jest tylko i wyłącznie dlatego, że zapisałem w .jpg zamiast w .gif. Ale mam projekt każdej sygnatury, więc w razie czego mogę zapisać w .gif ! :)
P.S: Według mnie Brutal wyszła mi najlepiej ;)

Cloud: Nie dubluj.


Tytuł: Odp: Sygnatury By ZemstaJeżozwierza.
Wiadomość wysłana przez: Exilion on 28.12.2010, 19:59:37
Po pierwsze sygnatury zawsze zapisuj w .png tak nie stracą na jakości. Znowu panuje monokolor, brak głębi i brzydki napis. Staraj się stosować większe rendery bo ostatnia praca jest pusta. Leży kompozycja tła, używaj jakiegoś stocka pasującego do rendera wtedy będzie to jakoś wyglądało, bo na razie twoje prace świeca pustką. GM inaczej gradient mapy. Textury na nową warstwę, a następnie bawisz się trybami warstw. Na przyszłość nie ma sensu wklejać 10 wersji jednej pracy, lepiej zrobić jedną dobrą niż 10 różnych.