|
Tytuł: [ROZ] Jak uwypulkić krzywą Beziera po środku? Wiadomość wysłana przez: fili24 on 10.12.2010, 23:30:33 Cześć :) Otóż robię sobie obramowanie postaci, i utknąłem na etapie w którym muszę narysowaną krzywą pogrubić w jednym miejscu a mianowicie po środku. Chodzi mi o takie "płynne" uwypuklenie. Tak jak na tym rysunku:
Po lewej na czerwono zaznaczone to co chcę osiągnąć, a po prawej to co zrobiłem do tej pory. (http://www.gimpuj.info/replacement.png) Bardzo proszę was o pomoc :) Tytuł: Odp: Jak uwypulkić krzywą Bezier po środku? Wiadomość wysłana przez: mmiicc on 11.12.2010, 00:11:46 Możesz np. zamienić kontur w ścieżkę i pociągnąć za jakiś węzeł w środku. Możesz również używać narzędzia do kaligrafii z ustawieniem "stalówka".
Tytuł: Odp: Jak uwypulkić krzywą Bezier po środku? Wiadomość wysłana przez: fili24 on 11.12.2010, 00:33:40 dy ciągnę za jakiś węzeł w środku to krzywa się wychyla, a ja chcę by się płynnie pogrubiała :) Są jakieś tutki na to?
Tytuł: Odp: Jak uwypulkić krzywą Bezier po środku? Wiadomość wysłana przez: mmiicc on 11.12.2010, 00:57:53 Zamieniłeś kontur w ścieżkę?
Tytuł: Odp: Jak uwypulkić krzywą Bezier po środku? Wiadomość wysłana przez: fili24 on 11.12.2010, 01:23:21 Chyba tak <lol> Nie mogłem znaleźć takiej opcji ale znalazłem "konwertuj zaznaczone obiekty w ścieżki". Zaznaczyłem węzły i kliknąłem to, następnie jak by podwoiły się i mogę pogrubiać. Metodą prób i błędów ale udało się :) Dzięki za pomoc :)
|