|
Tytuł: Obróbka szkicu na gimp'ie Wiadomość wysłana przez: Elian on 18.11.2010, 17:58:06 Witam jestem świżakiem jeśli chodzi o sprawy związane z obróbką grafiki w programie Gimp.
Jako, że jestem fanem i jednym z działaczy ruchu gier PBF, zapragnąłem stworzyć coś swojego... Do tego stopnia własnego, że chciałbym także wykonać grafikę do gry. Wykonałem szkic ołówkiem i zeskanowałem go, teraz morduję się z obróbką i koloryzacją szkicu... Zaczynam od opcji "Rysunek" by uwydatnić wszystkie kreski ze szkicu, jednak nie bardzo wiem co potem zrobić... Chciałbym uzyskać jakość grafiki na miarę japońskiego anime. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć którymi filtrami powinienem się posłużyć? Pozdrawiam Tytuł: Odp: Obróbka szkicu na gimp'ie Wiadomość wysłana przez: Gacko on 20.11.2010, 22:55:45 Jak chcesz jakość japońskiego anime, to dodatkowo polecam zaprzyjaźnić się z inkscapem (porób kontury, gradientami się pobaw, zrób wektorowe cienie itp), a potem w gimpie ewentualne poprawki nanosić ;) Tak przynajmniej ja bym zrobił :P Chyba, że spróbujesz coś bardziej w stronę DP, a nie wektorów, to już niestety nie pomogę.
|