Polskie Forum Użytkowników GIMP-a

Hyde zone => Hyde park => Wątek zaczęty przez: Gorin on 27.06.2010, 11:57:30



Tytuł: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 11:57:30
No. W sumie to forum graficzne, ale chyba nie ma jakichś "przeciw" żeby zorganizować taką grę, nie?

Kto wie o co chodzi, niech wyraża swoją chęć udziału, kto nie wie, niech pisze na gg, postaram się wytłumaczyć :P

Potrzebowałbym 3-4 osób, które były by skore do zabawy. No i ja oczywiście jako MG :P
 
Klimty - czasy współczesne, ma z tego wyjść horror.

Jest w ogóle sens pisać coś więcej? Ktoś chętny?


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: ReX™ on 27.06.2010, 13:29:44
Ja chętny.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 13:30:22
Dobra, jeszcze dwie osoby i opiszę dokładnie realia :P


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Exilion on 27.06.2010, 13:44:42
Jeżeli zasada działania jest podobna do tych z DD bądź Neuroshimy to z chęcią.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 14:54:17
Niet. Żadnych kostek, cyferek i masy kartek i podręczników. Czysty storytelling.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Exilion on 27.06.2010, 15:02:30
To rozumiem, chodziło mi o schemat z opowiadaniem historii przez MG i uczestniczeniu w niej grupki graczy.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 15:04:29
Dokładnie.
To chętny? Jak tak jeszcze jedna osoba i opiszę wsio co i jak. No i wzrór kraty dam.


A i chciałbym zaznaczyć, że to będzie mój debiut jako MG. Jakieś tam doświadczenie niby mam z sesjami, ale mg to tylko widziałem. W sumie sporo tego było, i myślę, że załapałem o co chodzi i dam radę.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: {VeTeR} on 27.06.2010, 15:10:31
Ja moge byc chetny :)


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Exilion on 27.06.2010, 15:13:51
Dokładnie.
To chętny? Jak tak jeszcze jedna osoba i opiszę wsio co i jak. No i wzrór kraty dam.

Z chęcią zobaczę jak to wygląda.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Bizzar on 27.06.2010, 15:35:09
Ziomioslaw jest chętny, tylko nie może aktualnie wejść na forum (problemy z dostawcą internetu), aczkolwiek drogą sms-ową kazał mi go zapisać. :-)


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 15:41:48
Dobra. Więcej osób nie przyjmuję, trzy wystarczą. :P


========================================
Jest rok 2064. Na ziemi nie ma wojen. Jedno super mocarstwo które powstało z Rosji i reszty Europy skutecznie tłumi wszelkie próby wywołania akcji zbrojnych. Ludzie są znudzeni. Skro nie można zabijać się z rzeczywistości, to dlaczego nie spróbować w świecie wirtualnym?
Tak powstał realityshow "Sen Szaleńca". Chętni zgłaszają się tam, skuszeni możliwością wygrania olbrzymich pieniędzy.
Sztab naukowców wynalazł skomplikowaną aparaturę, zdolną przenieść jaźń uczestnika do świata wirtualnego.
Spełniają się tam najgorsze ludzkie koszmary... Gracze mają tylko dwa zadania. Zabawiać publikę i... Przeżyć.

=========================================

Karta postaci:

Kod:
Imię i nazwisko:

Wygląd: (w tym również wiek)

Historia: (przydało by się coś konkretnego, chyba, że chcecie grać szarszymi niż szarzy, ludźmi)

Charakter:

Umiejętności: (nie róbcie z siebie jakiś superduper hiroł, jesteście zwykłymi ludźmi)

Lęki: (wypisujecie czego Wasza postać boi się najbardziej)

Zero żadnego ekwipunku. Oczywiście poza ubraniami, wisiorkami czy pierścionkami :P
Karty dawajcie tutaj, później założę osobny temat do samej sesji.
 
==============
Bizzar, nie rób se jaj :P






Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 15:56:08

aha. Dobrze by było, jakby uczestnicy podali gg w temacie, ewentualnie na pw.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: ReX™ on 27.06.2010, 16:17:53
Kod:
Imię i nazwisko: Yamakasi Katsura

Wygląd: Czarne włosy. Czarna kamizelka. Wysokość - 182 cm/ 1,82m. Biała cera.Skośne i brązowe oczy. Uczesanie na michę. Wiek - 23 lat. Z pochodzenia Japończyk.

Znaki szczególne: 6 palców u prawej ręki.

Historia: Urodzony w Yaxin, W wieku 10 lat oddany pod opiekę mistrza sztuk walki, swojego wuja.W wieku lat 13 uprowadzony przez obcokrajowców i sprzedany na czarnym rynku jako niewolnik.Po śmierci swojego pana zaczął normalne życie jako uciekinier więzienny. Porwanie nauczyło go że nigdy nie jest za późno żeby działać. W wieku 22 lat dołączył do grupy przestępczej, aby zemścić się na handlarzach i zabójcach swojego wuja. Udział w programie wziął myśląc że znajdzie sprawców porwania i zabójstwa.

Charakter: Bezlitosny, wulgarny, porywczy, najpierw działa później myśli.

Umiejętności: Posługiwanie się bronią białą. Jazda pojazdami lądowymi. Kowalstwo. Motoryzacja. Aikido.

Lęki: Śmierć bliskich, nagłe piski i krzyki, latające fioletowe marchewki z kosmosu.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Exilion on 27.06.2010, 16:22:27
Kod:
Imię i nazwisko: Ivan Gniewny

Wygląd: Mężczyzna o wzroście 178cm, szupły, ciemny blond włosy sięgające do ramion, lekko podkrążone oczy i niewyróżniający się niczym specjalnym lekko szpiczasty nos. Jeansy takie same jak te modne z przed kilkunastu lat,lekko podniszczona długa ciemno brązowa bluza z kapturem.

Historia: Chęć zdobycia pieniędzy na wybicie się spośród szarych ludzi i zdobycie sławy poprowadziła mnie wprost do konkursu. Jest to moja jedyna możliwość na skończenie z nudnym i monotonnym życiem.

Charakter: Spokojny i opanowany.

Umiejętności: Co nie co wiedzy o elektronice. Obsługa CKM.

Lęki: Wyskość, teofobia, nyktofobia,.


Tytuł: Odp: Sesja RPG. Storytellingowa.
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 16:31:15
W lękach nie wpisujcie śmierci, bo ona jest oczywista w tym programie :P


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: kozzunia on 27.06.2010, 20:15:54
Ja się zgłaszam i kartę dorzucę później.


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 20:18:12
Po znajomości może być 4 osoba. O ile veter napisze kartę.
Czekam do jutra do 12. Jak nie to zaczynamy we trzech.


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: {VeTeR} on 27.06.2010, 20:27:27
Kod:
Imię i nazwisko: 
 Artiem Glukhovsky

Wygląd:
 Wysoki (193cm) i jednoczesnie bardzo chudy, Dlugie kosciste dlonie, wystajace kosci policzkowe. Biala cera.
 Dlugie czarne wlosy zaslaniaja twarz. Chodzi w starym czarnym dlugim plaszczu w kapturze z jakimis dziwnymi
 zdobieniami, wysokimi butami na koturnie. Rece razem z dlonmi ma cale wytatuowane we wzory podobne z plaszcza.
 Wiek okolo 30-40 lat. Chodzi z plecakiem pelnym jakis tylko sobie znanych gratow. Czasem porusza sie wysluzonym furgonem.

Historia:
 Tak naprawde nikt nie wie kim jest, wiekszosc jego historii powstala tu... Gdzie ze wzgledu na swoj wyglad
 czasem nazywany jest Duchem, Nieumarlym lub Ghoulem. Mowi malo, krotkimi zwiezlymi zdaniami. Glos ma ochryply.
 Zyje gdzies na odludziu. Zawsze jest spokojny, pan sytuacji. Walczy zadko, zazwyczaj sprowokowany - walka konczy
 sie zazwyczaj  rozczlonkowaniem przeciwnika. Chodza plotki ze jego zona i dzieci splonely razem z domem lub ,ze
 należał do bezlitosnego  gangu  'wampirow z moskwy' i uciekl od nich ratujac zycie...

Charakter:
 Neutralny, Ateista, Spokojny, Pan sytuacji, Bezlitosny dla wrogow/preciwnikow.

Umiejętności:
 Bron biala - dobra umiejetnosc poslugiwania sie katana.
 Bron palna - srednia znajomość, glownie pistolery marki Walther.
 Szybki i intelgentny
 Cracking/Hacking

Lęki:
 Czuje wstret przed robactwem, Skolesofobia, Arachnofobia


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: ReX™ on 27.06.2010, 20:40:53
Cytuj
posiada Walthera P99.

Nie możesz z początku mieć ekwipunku typu broń.


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: {VeTeR} on 27.06.2010, 20:42:02
a no tak moj blad, w takim razie posiadal ;]


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: kozzunia on 27.06.2010, 21:02:00
Imie i Nazwisko: Hans Bickenbach

Wygląd: 170cm, dobrze zbudowany, długie czarne włosy rozpuszczone,modnie ubrany, na rzemyku nosi krzyk, na kolczyk w brwi, 32 lata.

Historia:Urodzony w malej wsi pod Berlinem.Jego ojciec został stratowany przez byka. Ze swoja kochana zona ledwo wiązali koniec z końcem. Przy probie napaści na jednego z najbogatszych ludzi w Berlinie złapany przez policje. Został skazany na 8 lat wiezienia ,ale za dobre sprawowanie został wypuszczony po 6. Zdecydował wziąć udział w tym szaleństwie ,aby zapewnić sobie i swojej zonie godna przyszłość.

Charakter: wrażliwy, nerwowy, często podejmuje nie przemyślane decyzje,wybuchowy, podstępny.

Umiejętności: umie prowdzic samochody, dobrze walczy wręcz, dobrze strzela z pistoletów osobistych, podstawowe umiejętności surwiwalowe.

Leki: boi się pająków, klaustrofobia, zwłok, byków.


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 21:10:26
Veter. Jest ok, ale mógłbyś poprawić parę rzeczy. Imie i nazwisko jest wymagane, bez tego nie zostaniesz przyjęty do programu :P
Charakter zdało by się poprawić. Cos jak Kozy, czy Rexa.
I w ogóle takie bardziej współczesny żeby był, bo teraz to wymieszanie klasyczne fantasy i współczesność.
Leki tez MUSZĄ być. :P
Poza tym, trochę za dużego hero z siebie zrobiłeś. Pamiętaj, jesteście zwykłymi ludźmi.
==================
kozzunia , wsio ok.


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 27.06.2010, 22:25:34
Panowie! Zaczynamy! (http://www.gimpuj.info/index.php/topic,44127.new.html#new)

Wszelkie pytania tutaj, ew. gg.

Jeszcze tylko garść informacji:

1. To czy się rozdzielicie, czy będziecie pracować w grupie, zależy tylko od was. Możecie to rozegrać tak, że jeśli wszyscy dotrwacie do końca programu, to się podzielicie kasą. To tylko wasza inwencja.
2. Nie przesadzajcie. Nie ma czegoś takiego, że na początku wszystkich pozostałych graczy rozwalicie szpilką i wygrywacie. Wtedy mg się wkurzy i fioletowe, latające marchewki z kosmosu was rozdupcą :P
3. Myśli zaznaczacie kursywą, to co mówicie po myślniku -
4. Jeśli żadnej akcji nie podejmiecie, a tylko rozmawiać będziecie, to ja nie robię odpisu. Jeśli j\chociaż jedna osoba będzie chciała zrobić coś konkretnego, wtedy wkraczam ja. Ale dopiero gdy wszyscy gracze będą mieli co najmniej po jednym poście od ostatniego mojego.
5. Macie tylko jeden cel. Przeżyć.
Podpunkt bez numeru. Jestem Bogiem.

Yo.


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 06.07.2010, 09:54:05
Ehh.. Tak myślałem, że ten pomysł umrze śmiercią naturalną ^ ^"
No nic... Tylko napiszcie, Ci bardziej doświadczeni, co robiłem źle, żebym w przyszłości nie popełniał tych samych błędów :)


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: Daffy on 06.07.2010, 17:22:52
Tu się chyba nic nie zrobi :) Chyba, że jakąś selekcje, żeby mieć graczy "pewniaków" :) Ja bym sobie w coś pograł w klimatach post-apokaliptycznych na irc-u, czy tam czacie grupowym :)


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: ReX™ on 06.07.2010, 18:09:09
Szkoda że gra zakończona :< Tak to jest jak się kogoś zapisze, a on nawet nie zajrzy do tematu... Ja jedyny chyba ostatnio napisałem :<


Tytuł: Odp: Sen szaleńca - ustalenia
Wiadomość wysłana przez: Gorin on 06.07.2010, 20:13:31
Cytuj
Ja bym sobie w coś pograł w klimatach post-apokaliptycznych
Ja też, ale pograł, a nie mgował, bo za pewnie się w tych klimatach nie czuję, i klimatu za chiny bym nie wyciułał.

Cytuj
Szkoda że gra zakończona :<
No, jak będą kolejne odpisy, to będziemy grali dalej, ja nie mam nic przeciwko.  ;)