|
Tytuł: Jak tworzyć coś takiego ? Wiadomość wysłana przez: MoonSet on 18.06.2010, 12:58:18 Nie wiem czy to dobry dział, ale mam nadzieję, że tak :)
http://www.gimpuj.info/replacement.png http://www.gimpuj.info/replacement.png http://www.gimpuj.info/replacement.png Jak tworzy się taką grafikę ? Tytuł: Odp: Jak tworzyć coś takiego ? Wiadomość wysłana przez: Łukasz on 18.06.2010, 13:18:53 To jest bardzo i to bardzo zaawansowany digital painting. Z talentem i codziennymi ćwiczeniami, zrobisz coś podobnego (najwcześniej) za 1,5 roku. ;)
Tytuł: Odp: Jak tworzyć coś takiego ? Wiadomość wysłana przez: Cloud on 18.06.2010, 14:07:05 Ale przecież to są screeny z gier. Grafika 3D oraz nieprzeciętne umiejętności w malowaniu (chyba, że chcesz brać gotowe tekstury). Obczaj sobie różne programy do 3D i zobacz, który będzie dla Ciebie najwygodniejszy. Czytaj tutoriale, opisy opcji programu itp. Ćwicz, ćwicz, ćwicz.
Tytuł: Odp: Jak tworzyć coś takiego ? Wiadomość wysłana przez: agape on 18.06.2010, 20:21:42 To jest bardzo i to bardzo zaawansowany digital painting. Z talentem i codziennymi ćwiczeniami, zrobisz coś podobnego (najwcześniej) za 1,5 roku. ;) Sirital pajinting, nie wiesz to nie pisz. Tytuł: Odp: Jak tworzyć coś takiego ? Wiadomość wysłana przez: {VeTeR} on 19.06.2010, 19:17:26 To jest screen z gry lub render z jakiegos programu do 3d. Osobiscie polecam 3D Studio Max lub darmowy Wings 3d (ale renderowac trzeba zewnetrznym programem Np Kerkythea, Pov-Ray, Yaf-Ray), ale moze to byc kazdy program do modelowania 3D.
Wyglada to mniej wiecej tak (moze to nie sa dokladnie tutki robienia sredniowiecznego miasta, ale zasada podobna): Planowanie mapy: http://www.worldofleveldesign.com/categories/level_design_tutorials/how_to_plan_your_next_map/how_to_plan_your_next_map.php Modelowanie: http://www.pixel2life.com/viewtutorial/44472/house_project_texturing_painting_our_house_model_in_3d_studio_max/ http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/Building_ferenc/building_p1.php http://www.3d-tutorial.com/low_poly_house-687.html http://www.3d-resources.com/3d_studio_max_tutorials/house_texturing_tutorial.html http://www.youtube.com/watch?v=rc4aw3cnH6o http://www.cgindia.org/2006/02/3ds-max-tutorial-making-of-castle.html http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/vaulted_street/vaulted_01.php http://www.3dknot.com/tutorials/3dsmax/making-a-staircase-with-railings/ http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/tower/tower.html UVW: http://waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_02.html http://www.pixel2life.com/viewtutorial/45693/using_uvw_mapping_texture_technique_in_3d_studio_max/ http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/texture_stealth/ Textury: http://www.sharecg.com/v/21759/Texture/Janes-Mercery---A-Medieval-Textures-Sampler http://www.spiralgraphics.biz/packs/window_medieval/index.htm http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/centuried_street/street_01.php Albo gotowe modele (bardzo fajne do rozeznania): http://www.rodluc.com/download.htm http://www.turbosquid.com/Search/Artists/Medievalworlds?referral=Medievalworlds http://www.the3dstudio.com/keyword_details.aspx?search=Medieval+town+hall Tytuł: Odp: Jak tworzyć coś takiego ? Wiadomość wysłana przez: MoonSet on 22.06.2010, 23:47:38 To są screeny z gry MMO i zastanawiałem się jak oni tworzą coś takiego, bo pomyślałem o swojej :)
A więc na podstawie waszych wypowiedzi stwierdzam, że najpierw tworzą świat 3D, a później tylko robią screeny, odpowiednio tną i wrzucają do gry. Hmm myślałem nad tym i wiem, jak sobie radzą w takich programach profesjonaliści chociaż wydaje mi się to bardzo pracochłonne, by tak się natrudzić i sprowadzić to do zwykłego screena. Próbowałem kiedyś zaczynać z Blenderem, ale to nie dla mnie. Może jeszcze poszukam czegoś podobnego bo chętnie zrobiłbym jakąś MMO, która mi odpowiada :) Jest jakaś możliwość pochwalenia waszych postów, czy coś takiego ? ^^ Tytuł: Odp: Jak tworzyć coś takiego ? Wiadomość wysłana przez: {VeTeR} on 23.06.2010, 00:00:23 Jesli to gra 2D to tak jest jak piszesz, jesli 3D porpostu wrzuca sie wyeksportowane odpowiednio modele do silnika gry (zazwyczaj przez dedykowane pluginy).
Gry MMO to jedne z trudniejszych gier do zrobienia, musisz polaczyc kilka rzeczy w jedna gre - fizyka swiata, system broni, rozwijania postaci i ich pupili, questy (chyba najgorsze do oskryptowania), zbalansowac gospodarke w grze(niby pierdola a jednak trzeba poglowkowac), grafika, dzwieki, muzyka, i swiat multiplayer tak aby pare tys osob moglo grac rownoczesnie. Nie chce ostudzac checi, ale dla jednej osoby jest to praktycznie niewykonalne. Blendera probowalem kilka razy, sam i na studiach. 3d studio max i Wings 3d juz uzywam pare lat, ale blendera nie trawie w ogole i nie potrafie sie tego nauczyc:/ Jest jakaś możliwość pochwalenia waszych postów, czy coś takiego ? ^^ z tego co mi wiadomo da sie ustnie/pisemnie, inaczej nie da rady:PTytuł: Odp: Jak tworzyć coś takiego ? Wiadomość wysłana przez: MoonSet on 24.06.2010, 19:32:56 co do tej gry to miałem na myśli raczej coś w stylu ogame, plemiona itd a ty piszesz bardziej o wowie, pirate king online, metin :) może nieprecyzyjnie się wyraziłem z tym mmo w każdym bądź razie wielkie dzięki za odpowiedź i pomoc ;) |