Polskie Forum Użytkowników GIMP-a

Galerie => Sygnatury => Wątek zaczęty przez: Sebex. on 17.05.2010, 16:02:42



Tytuł: Galeria Sebex'a
Wiadomość wysłana przez: Sebex. on 17.05.2010, 16:02:42
Sygnatury powstawiane od najstarszej do najnowszej.
1.
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)
2.
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)

3.
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)

Stock (http://www.gimpuj.info/replacement.png)

4.
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)

Stock (http://www.gimpuj.info/replacement.png)

5.
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)

Stock (http://www.gimpuj.info/replacement.png)

6.
(http://img651.imageshack.us/img651/541/jtank.png)

Render (http://img826.imageshack.us/img826/3447/commandconquerredalert3.png)
7.(http://www.gimpuj.info/replacement.png)




Tytuł: Odp: Pierwsze Sygnatury
Wiadomość wysłana przez: OzIeM2000 on 19.05.2010, 15:53:04
Jak na pierwsze sygnatury jest dobrze
Ale:
- Napis nie pasuje ( popracuj nad tym  :P )
- Usuwaj C4D i inne rzeczy z rendera bo przeważnie niszczą render
- wtopienie popraw
- rób światłocień w takim miejscu żeby pasował do światło-cienia rendera
- tła to C4D ... rób jakieś tekstury ...



Tytuł: Odp: Pierwsze Sygnatury
Wiadomość wysłana przez: Sebex. on 19.07.2010, 23:13:37
Po przeczytaniu kilku tutoriali zrobiłem nową pracę.
Credits:
Qba_ (Dzięki za texturę,C4D i stock)


Tytuł: Odp: Galeria Sebex'a
Wiadomość wysłana przez: BbX on 21.07.2010, 17:43:34
Jak mogłeś w '4' zyebać tak ładny stock? .. Te kolorki są za ostre , ryje w oczy : (


Tytuł: Odp: Galeria Sebex'a
Wiadomość wysłana przez: Sebex. on 16.04.2011, 10:54:30
Update i tak nikt nie odpisze  :D


Tytuł: Odp: Galeria Sebex'a
Wiadomość wysłana przez: Devzan on 17.04.2011, 11:53:37
  A właśnie, że odpisze.

Napis dopasowałeś tylko w sygnie #4. Wszędzie indziej jest ohydny. Teraz ocena po kolei:
 [lp] 1. Tło ma inny odcień niż render, ale jakoś wybrnąłeś z wtopieniem.
 [lp] 2. Tło całe czarne, a postać ma też inne kolory.
 [lp] 3. Napis w najgorszym z możliwych miejsc (C4D zasłania). Po lewej masz bardzo dużej przestrzeni.
 [lp] 4. Totalna porażka. Kolorystyka źle dobrana - postać zielonkawa a tło czerwono-żółte. Ponadto napis czarny.
 [lp] 5. Nawet nie ma się do czego przyczepić.
 [lp] 6. Nie potrafię tego skomentować.
 [lp] 7. Całkiem całkiem. Dobrze, że nie dałeś napisu - dzięki temu dobrze to wygląda.
Widać, że próbujesz wtapiać render smudgowaniem. Tła to tylko C4D, co też nie jest zadowalające. Nie lubię sygn bez ramek (ale to akurat moje "widzi mi się").

Sygna #5 i #7 podwyższają jakość całej galerii. Szczerze, to tylko na nie da się jakoś patrzeć.



Tytuł: Odp: Galeria Sebex'a
Wiadomość wysłana przez: NexaT on 29.04.2011, 13:08:26
No sygnaturki są słabe ale nie najgorsze.

Musisz popracować nad kolorami, a tak prosto mówiąc nad kolorem sygnatur.. Rendery nie są najgorsze ale żeby praca wyszła dobrze trzeba ustawić dobre kolory i C4D. Poczytaj jakieś tutoriale i przyjrzyj się nad dodawaniem tekstur, c4d i kolorów..

W tych mniejszych sygnaturach usuwaj napisy i ich nie dodawaj bo psują tylko efekt, nie dość że na sygnaturze mało miejsca to jeszcze efekt zasłania napis.

Sygnatura 4 - to totalna porażka: za jasna, złe dobranie kolorów, złe napisy i wszystko złe..
Sygnatura 3 - jest bardzo dobra, dobrze dopasowałeś tło, smurzyłeś to i wygląda bardzo ładnie, dobry napis mało widoczny ale efekt mocny i dobry, render pasuje do tła.. Kieruj się w innych pracach na tą sygnaturę z numerem 3.. Pracuj nad dodawaniem efektów świetlnych, bo w niektórych sygnaturkach jest naprawdę za jasno i nie musisz aż tak tego podkreślać, wystarczy jakiś zwykły C4D, albo teksturka nie musi ona być jasna.. Bo ty chyba kierujesz się zasadą: sygnaturka jest jasna więc dodam jeszcze jasne efekty.. Jak sygnaturka wychodzi Ci już z jasnym kolorem to staraj się robić ją tak aby jak najmniej raziła w oczy albo przyciemnij ją.. Na przykład: robisz sobie nową warstwę bierzesz pędzel "Circle Fuzzy 19" i malujesz czarnym w miejscach gdzie jest najjaśniej, a potem bierzesz Rozmycie>Rozmycie Gaussa i dopasowujesz.

Trochę się rozpisałem ale mam nadzieję że weźmiesz to sobie do serca i poprawisz błędy, czekam na UP'a.