|
Tytuł: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 23.03.2010, 21:45:37 Siema tu bede wstawiał swoje prace i prosze o oceny ;)
Narazie tylko jedna bo mialem format komputera wiec... (http://www.gimpuj.info/replacement.png) postaram sie wrzucic o wiele wiecej :) Edit: (http://www.gimpuj.info/replacement.png) A tuty to juz chyba wszystkie przeczytalem xD moze wiekszosc a jak to nie jest wtopienie to chyba musze od nowa wiekszosc czytac ;D Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Adarn on 23.03.2010, 22:13:25 Zacytują sam siebie: (a przy okazji Qba_)
Tu masz dobre tutoriale: - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,3071.0.html - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,4702.0.html - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,5196.0.html - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,6888.0.html - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,7076.0.html - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,24583.0.html - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,26037.0.html - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,27114.0.html - http://www.gimpuj.info/index.php/topic,27124.0.html Przerób je bo na razie cieńko. Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: szw10 on 23.03.2010, 22:15:38 Jak ma byc więcej takich, to może lepiej nie wrzucaj...
Po 1. render: za duży, nie wtopiony, jakiś taki rozciągnięt. Po 2. tło: więcej się nie dało ? Napackane strasznie, a i tak nic do siebie nie pasuje. Po 3. napis: o.O Okropieństwo... Po 4. ramka: ??? nie znalazłem -.- No i to byłoby na tyle, mam nadzieję, że reszta prac będzie lepsza, na razie rób tuty, ucz się, będzie lepiej. Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: LoRaZ on 23.03.2010, 22:17:27 Cześć!
Pierwsza rzecz która na początek rzuca się w oczy to nie wtopiony render. Wtopić możesz go przez dobranie odpowiedniej kolorystyki, odpowiednich c4d dodanie właściwych tekstur oraz rozmazanie krawędzi rendera. Najlepiej przerób ten tutorial http://www.gimpuj.info/index.php/topic,6888.0.html. Postać jest źle ze skalowana i rozmazana. Następna rzecz to napis nie pasuje on do tej sygnatury przez co brzydzi prace. Tło to wielki bałagan, jest bardzo chaotyczne, nie pasuje do rendera. Mogłeś pozmieniać kolory bo te są okropne, tyko wtedy pamiętaj aby nie przesadzać z kontrastem. Kolory dobieraj takie aby pasowały one do rendera/stocka. Zła kompozycja, ustawienie rendera, najlepiej abyś ustawiał render na środku bo wtedy będzie ci łatwiej robić dalszą część pracy. Koniecznie przerób ten http://www.gimpuj.info/index.php/topic,5196.0.html tutorial ponieważ bardzo wiele uczy. Widać, że to twoje początki, przerabiaj tutoriale i oglądaj prace innych użytkowników a zobaczysz efekty ;). Powodzenia w następnych pracach :). Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 23.03.2010, 22:28:08 Nie no załamaliscie mnie
Z 50 osob powiedzialo ze fajne -.- Ale to juz kwiesta gustu ja wole wiecej wiec stylu nie zmienie raczej :) ale z tym wtapianiem to nie mialem pojecia wiec dzieki ;] PS. Ja nie lubie ramek wiec ich nie bedzie ^^ Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Explosig on 23.03.2010, 22:35:18 OJ ciańko ciańko ;) Render źle zeskalowany i niewtopiony. Bardzo łatwym sposobem na wtopienie jest duplikowanie i rozmycie dolnej warstwy, ale to też nie wygląda to najlepiej ;/
Bardziej profesjonalnie to tak jak już wyżej ktoś napisał "przez dobranie odpowiedniej kolorystyki, odpowiednich c4d dodanie właściwych tekstur oraz rozmazanie krawędzi rendera". Bardzo źle dobrałeś kolory, napis za wielki i... po prostu słaby ;/ No i na koniec jak wszyscy - czytaj tuty i ucz się :) Szczególnie polecam ten: http://www.gimpuj.info/index.php/topic,5196.0.html - bardzo mi pomógł przy moich początkach :) Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Terrqge on 23.03.2010, 22:37:54 Nie no załamaliscie mnie Z 50 osob powiedzialo ze fajne -.- Ale to juz kwiesta gustu ja wole wiecej wiec stylu nie zmienie raczej :) ale z tym wtapianiem to nie mialem pojecia wiec dzieki ;] PS. Ja nie lubie ramek wiec ich nie bedzie ^^ To że 50 osób tak powiedziało to nie znaczy że tak jest... możesz przecież zapytać osobę która się nie zna ale i tak powie że super. ;) Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: szw10 on 23.03.2010, 22:41:12 Z 50 osob powiedzialo ze fajne -.- Wierz mi, fajne to to nie jest :D ale z tym wtapianiem to nie mialem pojecia wiec dzieki ;] Chodzi o wtopienie postaci w tło, czyli żeby nie odstawało tak od tła, żeby nie było tak widac, że jest wklejone. Dobry sposób na wtopienie, to smużenie boków rendera, fajny efekt można też osiągnąc stosując C4D. PS. Ja nie lubie ramek wiec ich nie bedzie ^^ Kwestia gustu, ale większośc osób preferuje sygnatury z ramkami :P Edit: Nie, nie wtopiłeś rendera, rozmazałeś tylko jego boki, teraz wygląda jeszcze gorzej. Edit: masz przykład wtopienia: (http://www.gimpuj.info/replacement.png) i nie wtopienia rendera: (http://www.gimpuj.info/replacement.png) wiem, że sygna okropna, robiłem na szybko dla przykładu. Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 23.03.2010, 22:50:20 Dobra wracam do tutkow narazie nie trzeba oceniac ^^
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: TroxeT on 23.03.2010, 23:06:07 jak bys napisu nie zwalil i render zmniejszyl i wtopil, a nie rozciagnal to by bylo fajnie ;]
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Qba_ on 24.03.2010, 14:25:31 Jeśli jest to Twoja pierwsza praca, to nie jest aż taka zła. Błędów popełniłeś dużo, niektóre bardzo oszpecają sygnę, inne mniej. Teraz przejdźmy do rzeczy. W Twojej sygnaturze w ogóle nie ma głębi, pewnego punktu, na którym można by było skupić wzrok - pamiętaj o tym przy tworzeniu następnej sygny, jest to bardzo ważne. Wtopienia nie ma, a przydałoby się, wtedy postać ładnie współgrałaby z tłem. Pamiętaj też o tym, aby starać się dobierać kolor tła, który pasuje do rendera. Niestety, bardzo poważnym błędem jest też to, że z powodu braku światłocienia, sygna wygląda tak, jakby rozjechał ją walec. Dobre oświetlenie to podstawa, więc o nim nie zapominaj ;). Napis od razu rzuca się w oczy, przyciąga wzrok bardziej, niż postać, co nie jest zbyt dobre. Staraj się robić napisy mniejsze, nierzucające się w oczy od razu, po spojrzeniu na pracę. Polecam Ci ten tutorial (http://www.gimpuj.info/index.php/topic,25829.0.html) - nauczy Cię dość dużo w kwestii robienia napisów. Teraz ostatnia rzecz - tło. U Ciebie jest ono zbyt dynamiczne w stosunku do rendera, co też jest dużym błędem. Na początek spróbuj robić trochę węższe sygny i najlepiej rób je ze stocków - wtedy znacznie łatwiej jest wtopić postać i nadać głębię. Mam nadzieję, że weźmiesz sobie te rady do serca ;).
Powodzenia w dalszym tworzeniu :). Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 03.04.2010, 01:24:02 (http://www.gimpuj.info/replacement.png)
Widać jakies postepy? Prosze o szczere odpowiedzi A napisy zaczne przerabiac jak dobrze zaczne wtapiac ;p Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: LoRaZ on 03.04.2010, 10:13:24 Lepsza niż poprzednia praca, ale jest wiele błędów. Najbardziej rzuca się w oczy źle ze skalowana postać. Boki sygnatury miejsca gdzie pomalowałeś czarnym pędzlem mogłeś bardziej rozmyć, dałoby to ładniejszy efekt. C4d koło postaci brzydko wygląda, jest źle poustawiane. Tło kolorystycznie nie pasuje do rendera. Ramka brzydko wygląda według mnie sygnatura lepiej by wyglądała bez niej. Mogłeś minimalnie zwiększyć kontrast, sygnatura była by wtedy ciekawsza, oraz bardziej wyostrzyć prace. Cała sygnatura jest strasznie płaska, brakuje dobrego światłocienia.
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 03.04.2010, 13:44:50 Wszystko co napisał LoRaZ starałem sie zrobic (oczywiscie w miare mozliwosci ;])
(http://www.gimpuj.info/replacement.png) Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Typhon on 03.04.2010, 15:24:09 Spłaszczyłeś render/stock, więc automatyczni praca do kosza.
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 04.04.2010, 11:07:05 (http://www.gimpuj.info/gallery/29381_04_04_10_10_01_10.png)
nastepna ;] nastepnym razem dodam kilka na raz ale tutorial przerabialem wiec 1 tylko Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Typhon on 04.04.2010, 13:41:05 Tło nawet okej, podoba mi się ta eksplozja wychodząca z jego prawej ręki. Pulsów to tyle, byłoby więcej, gdybyś nie spłaszczył rendera, bo to automatycznie niszczy pracę.
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 04.04.2010, 19:33:57 Nie rozumiem cie za bardzo, przeciez gdybym nie splaszczyl (skalował) to widac było by mala czesc ciala przeciez rendery nie sa idealnie dopasowane.
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Typhon on 04.04.2010, 19:39:17 Owszem, ale Ty skalujesz tak, że nie zachowujesz pierwotnych rozmiarów. Zamiast np skalować zachowując podobieństwo, Ty rozszerzasz render.
Po lewej prawidłowe skalowanie, po prawej nieprawidłowe. (http://www.gimpuj.info/replacement.png) Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Adamos on 04.04.2010, 20:19:41 SECONDHEARTBEAT ma rację. To się nazywa skalowanie względne, dobrze mówię? A ty Sonny226 rzeczywiście prawie wszystko masz spłaszczone, z awatarem włącznie. Czas zacząć od początku :P
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 08.04.2010, 22:18:42 1.(http://www.gimpuj.info/replacement.png)
2.(http://www.gimpuj.info/replacement.png) Domyślam sie z ten "Goblin" moze byc lekko rozciagniety ale chodzilo mi o taki efekt Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Typhon on 08.04.2010, 22:31:37 1. To chyba abomination, ale ręki uciąć nie dam. Beznadziejna jest. Tło nudne, płaskie, render źle wtopiony, źle wykadrowany, ramka do kosza, a ta plama światła brzydka.
2. To miło, że chodziło Ci o efekt rozciągnięcia postaci, ale to nie jest efekt, a nieumiejętność podstawowej operacji. Rozciągnięta postać ZAWSZE będzie źle wyglądać. Uwagi identycznie jak wyżej. Obie sygnatury mówiąc w skrócie- do kosza. Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 10.04.2010, 13:59:06 A jak mozna zrobic ładne tło? Bo na innym forum tez wlasnie tło skrytykowali
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: MisaAmane on 10.04.2010, 18:03:07 Jak zrobić ciekawe tło. Wybieraj 2 kolory z renderu (ciemny i jasny) potem daj Gradient (liniowy lub kołowy). Tak robisz podkład. Następnie dodaj powielenie renderu (tak jak w tutku Spiderman in rain) lub C4D i powymazuj niepotrzebne rzeczy. A co do prac dołanczam się do SECONDHEARTBEAT'a.
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 10.04.2010, 20:17:39 Zrobiłem wg. rad MisaAname
(http://www.gimpuj.info/replacement.png) I jak? Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: MisaAmane on 10.04.2010, 20:39:30 Chłopie nie wtapiasz w ogóle rendera ...
A co do tła to znów nudne. BTW prace są za puste, masz problem z rozplanowaniem przestrzeni. Naucz się robić prace na stockach. Tam masz już gotowe tło jedyne co pozostaje do zrobienia to smużenie i dodanie sensownego C4D i tekstur :) Zapraszam do mnie (http://www.gimpuj.info/index.php/topic,37309.0.html) Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: CreaT on 10.04.2010, 22:21:11 Chłopie nie wtapiasz w ogóle rendera ... Ahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahaha Ahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahaha Ahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahaha Ahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahaha Sory, ale nie mogłem. Pragnę panią wielkiego graffika poinformować iż, render można wtopić na kilka sposobów, tu jest wybrany sposób wtopienia światłem. Sygna średnia, tło ujdzie, reszta słaba. Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 11.04.2010, 15:39:30 (http://www.gimpuj.info/replacement.png)
a tu z napisem (http://www.gimpuj.info/replacement.png) wiem ze nie ma wtopienia ale tło sie poprawiło? Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: MisaAmane on 11.04.2010, 15:42:43 Trochę się poprawiło. Ale robisz jeden zasadniczy błąd. Nie przyciemniaj boków sygnaturki bo to nie pasuje do takiego stylu :)
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 11.04.2010, 15:50:26 Przeciez to jest jeden z rodzajow tworzena głebi nie?
Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 21.04.2010, 14:26:33 Po przerwie dam swoje 2 najlepsze (moim zdaniem ) sygnatury ;]
(http://img401.imageshack.us/img401/4892/warhammere.png) (http://img682.imageshack.us/img682/9098/beyblade.png) Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Sonny226 on 28.04.2010, 16:55:19 (http://img404.imageshack.us/img404/954/atlantica.png) - moja najnowsza sygna
(http://img72.imageshack.us/img72/3578/sasukeq.png) Ta druga sygna ma troche za duze wymiary ale bardzo mnie kusilo do duzego obrazka ;p Tytuł: Odp: Sonny226 Sygny Wiadomość wysłana przez: Pigan on 28.04.2010, 18:10:49 Ta najnowsza mniejsza, jest tyle że znośna. Ogólnie to podstawą jest to, że przynajmniej część rendera musi być dobrze widoczna. Tła strasznie nudne, spróbuj używać stocków i C4D. Najważniejsze według mnie - rusz swój zmysł estetyczny!
|