Polskie Forum Użytkowników GIMP-a

Galerie => Sygnatury => Wątek zaczęty przez: Milord on 13.04.2009, 17:26:34



Tytuł: Sygnatuki by Milord
Wiadomość wysłana przez: Milord on 13.04.2009, 17:26:34
Prace zostały wykonane przeze mnie w GIMPIE 2.
Rendery: http://planetrenders.net/

  • Milord - wykorzystałem tutaj ponownie render Ghost Recon Advance.
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)
  • AnimeGirl - wykorzystany tutaj został render anime girl. Do wzięcia.
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)
  • Killzone - render killzone. Do wzięcia
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)
  • Krolon Jin - Wykorzystałem render Jin demon
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)
  • Carlos JIN - render Jin zwykły
(http://www.gimpuj.info/replacement.png)


Tytuł: Odp: Sygnatuki by Milord
Wiadomość wysłana przez: ShadowMasti on 13.04.2009, 19:14:41
Yhy... To ja pojadę po całości xd

Napisy - Gdzieś czytałem, że nie pasują w kącikach =) Po za tym W pierwszym i dwóch ostatnich tagach stanowczo (!) za duże... Co nie oznacza że tamte malutkie pasują... Wszystkie wpływają raczej negatywnie na pracę xd Czasem lepszy brak podpisu niż zaśmiecanie nim sig'a xd

Tło - W większości jest to c4d na kryciu ( c4d w pracy powinien nadawać efektu 3d, z kolei nie powinno go było się aż tak widzieć ( składnia wprost zajedwabista, ale co poradzisz ? xD )) + jakiś brush, co w sumie nijak ze sobą współgra i tragicznie wygląda. Jeśli praca wydaje Ci się pusta to nie staraj się jej zapełnić na siłę, poczekaj trochę, może wpadnie Ci do głowy jakiś nowy pomysł dzięki któremu będziesz mógł jakoś sensownie wypełnić pracę ( i tu poruszę temat tutków...), a że zazwyczaj są to pomysły daleko odbiegające od posiadanych umiejętności - nie ma innej rady jak tylko czytanie tutków i uczenie się nowych technik, sztuczek i innych ( chyba że masz dobrego ( w sensie, zna się ) kolegę który wyjaśni Ci większość na miejscu =)... I na tym chyba skończę bo tak na prawdę nic innego tu nie pokazałeś, a to wszystko jak na razie jest do "wymiany" xd

Ramka - Ramki na kryciu = fail xd Praktycznie zawsze dają słaby efekt, lepsza jest prosta ( w sensie bez żadnych sztuczek kryciem i innymi takimi ), mała rameczka bądź jej ( czasami xd ) brak. To samo tyczy się ramek " w pracy", nie dają zachwycającego efektu, czasami wręcz odrzucają. Tak więc tu też nie jest najlepiej.

Postać - Brak wtopienie... Najbardziej mnie to właśnie boli... Bo gdyby nie to to może i prace były przyjemniejsze xd A tu to wszystko wygląda jakby z całkiem innych bajek było ); Wtopienie prawie ( nie którzy uważają że czasami nie jest potrzebne, więc żeby nie było zbędnego gadania napiszę te "prawie" dla reguły xd) zawsze musi być ! Bo inaczej całą praca "leży"... Nie które postacie mają także zbędne elementy jak np. ten kolo w 3 tagu xd "Ogień" wychodzący z broni nie jest tam w ogóle potrzebny xd Zapełnia tylko "sztucznie" obszar pracy, co ( eh... znów się powtórzę xd ) nie wygląda zachwycająco, wręcz wymaga kasacji xd Postacie włażące na ramkę tak jak w to widać w niektórych ramkach to także złe rozwiązanie... Jeżeli jest ramka to obejmuje ona obwód taga o danej szerokości ( mam nadzieję że jakoś to zrozumiesz xD ) i tego się trzymajmy, bez żadnych główek wchodzących bezpośrednio na nią... Światłocień ( część raczej dość trudna do opanowania dla większości xd ), na większość renderów pada światło, którego w tle nie ma tak więc coś tu jest nie tak xd Dodatkowo "uwypukla" to nie wtopienie renderu (!).

Co ważniejsze wypisałem, chociaż nie...
Jestem pieeeerwszy ! xD 
A teraz wracając do wątku - PODSUMOWANIE !
Napisy - popraw się jakoś diametralnie, albo ich nie stosuj.
Ramki - zwykłe, proste rameczki, bez żadnych zbędnych upiększeń.
Tło - spędź nad tym trochę więcej czasu, pobaw się nim ( ale z umiarem ! Żeby nie powstał chaos ! ), zrealizuj swój plan, pomysł, cel, marzenie, sen ( te dwa ostatnie to tylko wtedy, kiedy nie jesteście w krainie barw, kształtów i przeróżnych różności xd ) i co tam jeszcze chcesz ( synonimy mi się skończyły  :-[ ). Chciałem coś jeszcze napisać ale zapomniałem xd
Postać - musowo opanuj wtapianie, następnie sprawę światłocieniu ( co się również potem tyczy przeróżnych stocków xd ) i zapomniałem napisać tam u góry ale, staraj się ucinać jakoś postać w tułowiu, bo cała postać "kiepsko" wygląda... Chyba że bawisz się spiritami xd

Jest dość kiepsko, musisz nauczyć się jeszcze pewnych technik jak np. wtapianie, a w tym niestety ale pomóc Ci mogą głównie tutki. Co do innych efektów ( ot, światłocień - ale nie pamiętam czy w tym tucie to jest... no ale warto, ba trzeba (!) go przejrzeć xd ) to musisz zajrzeć do tuta o profesjonalnych opcjach ( czy jak to tam szło xd ) by Lsr.

Btw. Buryna ja odwalam po prostu swoją robotę... Jako użytkownik forum o graficę powinienem wskazać drogę nowym, początkującym... W końcu na forach o grach nie dostaną pomocy... A i trzeba umieć napisać coś więcej niż " to i to źle, czytaj tutki, cześć " ( jeśli się ktoś nie zczaił to chodzi mi o jakieś tam wyjaśnienie, czasem nawet małe słowo mówiące czemu tak a nie inaczej ( i nawet jeśli byłby w tym jakiś błąd nie warto się zrażać bo to i tak nowym pomoże bardziej niż kilka "suchych" słów xd ) pomoże więcej od nie jednego tuta xd Bo nie wiem czy zauważyliście, ale tuty uczą głównie schematów, tylko nie które zawierają jakieś wyjaśnienia, lub są głównie tym "wyjaśnieniom poświęcone" jak np. w tucie Lsr.  ), bo przykro jest mi to stwierdzić ale większość chyba o tym zapomniała xd No a żeby się czytającemu nie nudziło to trzeba wyrobić jakiś tam własny ciekawy styl xd
Ale i tak dzięki za reputa xD


Wiem, wiem więcej nie będę tyle pisał... Tzn. będę pisał bardziej od rzeczy xd


Tytuł: Odp: Sygnatuki by Milord
Wiadomość wysłana przez: Tander on 13.04.2009, 19:31:55
@UP, hoho :x

Hmm.. powiem,że sygnatury ładne, nie podoba zbytnio mi się ich styl i "by xxx" za blisko krawędzi . :)

To tyle.


Tytuł: Odp: Sygnatuki by Milord
Wiadomość wysłana przez: Qba_ on 13.04.2009, 19:46:52
Brzydkie.

Wtapiaj rendery, czytaj tutki i nie dawaj tych napisów "by xxx" bo to tylko psuje pracę.