|
Tytuł: BlueConnect Wiadomość wysłana przez: T0M3K on 03.02.2009, 00:26:13 Witam. Mam bezprzewodowy internet BlueConnect i mam w związku z nim pewne pytanie, a mianowicie:
Jest limit transferu 500 Mb. (chyba) Ja go przekroczyłem i zmniejszyli mi prędkość, i tu właśnie pojawia się pytanie: Czy za jakiś czas będzie już normalny transfer(jeśli tak to kiedy?) czy już cały czas muszę mieć spowolniony net? Orientuje się ktoś? Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję. Pozdrawiam T0M3K. Tytuł: Odp: BlueConnect Wiadomość wysłana przez: Danyeru on 03.02.2009, 00:33:01 W następnym okresie rozliczeniowym prędkość powróci do tej sprzed limitu i od onwa będzie obowiązywało to 500mb.
Bless! Tytuł: Odp: BlueConnect Wiadomość wysłana przez: T0M3K on 03.02.2009, 00:34:44 Nie rozumiem? Czyli w sensie, że kiedy, bo ten transfer zmniejszyli mi 24 stycznia (<--- jeśli to ma znaczenie):D
Tytuł: Odp: BlueConnect Wiadomość wysłana przez: Danyeru on 03.02.2009, 00:39:18 A kiedy Ci się kończy okres rozliczeniowy?
Mój się kończy 21 każdego miesiąca, więc od 22 są resetowane limity. Bless! Tytuł: Odp: BlueConnect Wiadomość wysłana przez: noss on 04.02.2009, 19:54:57 Okres rozliczeniowy jest podany na fakturze co miesiąc. Ja mam przykładowo 5 każdego miesiąca, więc jeszcze jeden dzień męczarni :(
Teraz dla nowych abonentów limit ustalili na 1GB, ale nie dotyczy to starych użytkowników :( Na szczęście już za kilka miesięcy nie będę zmuszony do łączenia się przez ten mobilny wynalazek, bo przenoszę się do cywilizacji :) Tytuł: Odp: BlueConnect Wiadomość wysłana przez: T0M3K on 05.02.2009, 15:45:30 Szukałem na fakturze, ale nie znalazłem. Nie wiem gdzie to jest...
Tytuł: Odp: BlueConnect Wiadomość wysłana przez: Delma on 27.07.2009, 19:44:56 Witam. Mam pewien problem z Blue Connect.
Więc tak: Po burzy, rano nie było prądu więc pograłem trochę na laptopie na tyle ile pozwoliła bateria ;D Po tym czekałem, aż oddadzą prąd. Kiedy na chwilę go włączyli, uruchomiłem laptopa, połączyłem się z Blue Connect'em , i wszystko było ok - jak zawsze. Następnie znowu odłączyli światło, i laptop się wyłączył gdyż bateria była rozładowana. Kiedy już z prądem wszystko było ok, uruchomiłem laptopa, podłączyłem BC [modem icon 225] włączyłem menagera aby się połączyć, lecz nie wykrywało urządzenia, tak więc odinstalowałem myśląc, że to w czymś pomoże, jednak nie... Ponownie podłączam modem, i kiedy powinien włączyć się instalator - nic się nie działo. (Bodajże jeszcze wyskoczyła chmurka w prawym dolnym rogu ekranu z napisem "Nie można odnaleźć urządzenia USB" [mniej-więcej coś takiego ;P] Jedyne co działo się z modemem to to, że bardzo szybko migały dwie niebieskie lampki (o wiele szybciej niż zwykle) Bardzo proszę o pomoc i rady. Z góry dziękuję :-D Pozdrawiam.. Tytuł: Odp: BlueConnect Wiadomość wysłana przez: deysu on 04.08.2009, 03:16:01 Otwórz notatnik i wklej:
Cytuj Windows Registry Editor Version 5.00 [-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2] Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg Uruchom ten plik po czym uruchom ponownie komputer. Wyczyść dokładnie system po tamtych sterownikach(CCleaner albo coś innego, chodzi o wyczyszczenie rejestru) oraz usuń folder: C:\Program Files\ERA. Jeżeli nie to, to zostaje wujek Google :P. |