Polskie Forum Użytkowników GIMP-a

Tutoriale => Prośby o tutoriale => Wątek zaczęty przez: MaxMaj on 15.03.2008, 20:40:37



Tytuł: Krew na Materiale
Wiadomość wysłana przez: MaxMaj on 15.03.2008, 20:40:37
Witam Jestem Mozna powiedziec na Srednim poziomie zaawansowania w Gimpie (Maly Grafik) xD
Potrzebuje Krwi na Materiale Ymm taki yy jak Sweter tylko taki Szary-bialy (Prosba dotyczy Tutoriala jak to Wykonac)
Krew Taka Realna ;) Bardzo Prosze o szybka odp
PS. Ten Material Moze byc jak Sweter albo taki Jak Jeans itp Chodzi o jakosc Materialu by byl jak najeefektywniejszy :-) :'( :'(


Tytuł: Odp: Krew na Materiale
Wiadomość wysłana przez: Judyta04 on 16.03.2008, 11:59:20
Szukanie nie boli. Teksturę krwi masz w indexie, a co do swetra, to wystarczy stworzyć obraz z wybranym przez Ciebie kolorem, a następnie Artystyczne->Nakładanie na płótno.

(http://i30.tinypic.com/33elzk7.png)


Tytuł: Odp: Krew na Materiale
Wiadomość wysłana przez: Calii on 16.03.2008, 12:02:31
Tak właśnie wygląda realistyczna krew na materiale.. ale świeża, ja bym przyciemniła już plamy :)
poza tym można zawsze skorzystać z jakiegoś rendera ubrania.. lub sobie zrobić :) w necie ubrań jest mnóstwo :)
a tutorial jest w indeksie o krwi. zapraszamy :) do ćwiczenia!


Tytuł: Odp: Krew na Materiale
Wiadomość wysłana przez: snufkin on 16.03.2008, 12:36:26
Szukanie nie boli. Teksturę krwi masz w indexie, a co do swetra, to wystarczy stworzyć obraz z wybranym przez Ciebie kolorem, a następnie Artystyczne->Nakładanie na płótno.

Twój sposób nie jest zbyt realistyczny, trochę samokrytyki nie boli, nie? ;)
Może gdyby warstwę z krwią ustawić na tryb pokrywanie, to krew "przejęłaby" teksturę materiału?


Tytuł: Odp: Krew na Materiale
Wiadomość wysłana przez: Judyta04 on 21.03.2008, 13:55:40
Mam :D Jak już masz płótno i krew to krycie warstwy z krwią ustaw na 40-70% (krew wyjdzie troszkę wyschnięta) albo ustaw tryb warstwy na Mnożenie (krew wyjdzie ,,świeża"):

70%, tryb zwykły:

(http://i28.tinypic.com/33jgzg2.png)

100%, mnożenie:

(http://i27.tinypic.com/90pmc6.png)