Pomarańcze autorstwa arktos |
Sick49 @ 26.09.2012, 23:02:51
3D!? WOW! Myślałem, że to zdjęcie w HDR!
Cloud @ 27.09.2012, 09:56:57
Całkiem, całkiem. Pomarańcze trochę krzywe i bump mapa za duża. Chyba sam przerobię ten tutorial, żeby ogarnąć teksturowanie w Cycles.
arktos @ 27.09.2012, 10:32:00
@Sick49 Dzięki. @Cluoud Pomarańczka nie jest krzywa tylko się zgniotła przy krojeniu . Bump może masz rację, że za duży, tylko nie wiem czy bump mapa za intensywna, czy Glossy Shader podbił kontrast... A ten tutorial jest pod rendering w Blender Internal, nie nauczysz się teksturować w Cycles po nim. Ten render to taka moja wariacja na temat tutka, chciałem się sprawdzić czy dam radę oteksturować dosyć złożony obiekt kilkoma teksturami w Cycles. Osobiście bardziej mi odpowiada efekt jaki otrzymałem z Internala, ale może to kwestia tego, że do BI miałem gotowy przepis, a w Cyclesach radziłem sobie sam.
|
|
|
|