Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Seraf - gotowe autorstwa Byamarro
Seraf - gotowe


Komentarz Autora:

No cóż. Koncepcja trochę się zmieniła Język

Jak to w realu bywa, nie wszystko widać od razu. Wasze oczy muszą się przyzwyczaić do ciemności.
Na postać pada światło od lewego-tyłu i delikatne zielone z przodu.
To z tyłu jest tak silne że zbyt mocno wpływa na nasze pręciki (w oku) byśmy dobrze widzieli całą postać.
Zatem proszę powiększyć obrazek i zapraszam do oglądania Język
Statystyki obrazu:

Autor: Byamarro
Dodano: 01.04.2012, 00:01:30
Odsłon: 429
Rozmiar: 267.4kb
Wymiary: 800 x 800

Ocena: *****
przez 2 użytkowników (zobacz oceny).

Kody dla podlinkowania obrazka


Ravau galeria @ 01.04.2012, 13:48:41
rozjaśnij zieleń powinno wtedy lepiej wyglądać
Sick49 galeria @ 01.04.2012, 14:58:07
Nic nie widać. Przesadziłeś z tą koncepcją.
Byamarro galeria @ 01.04.2012, 17:23:40
Właśnie ma być taka ciemna Język
Przy jaśniejszym to zielone światło gryzie się z tym z tyłu.

Problemem są ustawienia monitora. Słyszałem że były jakieś ustawienia monitora przez grafików wybrane oficjalnie, ale nie pamiętam gdzie to było.
Ostatnio edytowane pzez: Byamarro 02.04.2012, 15:23:05
Sick49 galeria @ 01.04.2012, 18:45:12
Niech się wypowie ktoś z elity DP (Hasia, Typhon ). IMO jest takie sobie.
Incognito44 galeria @ 05.04.2012, 00:57:23
skoro dałeś światło padające z tyłu to i tło może powinno być białe a nie czarne. Pewnie nieźle dawałoby to po oczach, ale może lepiej by pasowało
Byamarro galeria @ 07.04.2012, 01:25:59
Może i tak ale pada ono pod takim kontem że można je schować poza granice obrazu Język