Oberża WIP 02 autorstwa mardraq |
Komentarz Autora:
Oberża (gospoda, czy też zajazd) zmienia swoje oblicze. Modelowanie w Blenderze (chmury z blenderowego generatora chmur). Teksturowanie: wszystko w Gimpie Jeszcze kilkanaście detali i tak za miesiąc lub dwa będzie koniec. | Statystyki obrazu:
Autor: mardraq Dodano: 17.06.2011, 22:15:51 Odsłon: 533 Rozmiar: 1255.95kb Wymiary: 1280 x 720
Ocena: przez 1 użytkowników (zobacz oceny).
Kody dla podlinkowania obrazka
|
Typhon @ 17.06.2011, 22:34:36
Cegły nieco zbyt intesywną czerwień mają i niezbyt całość współgra kolorystycznie, ALE jest bardzo dobrze poza tym.
mardraq @ 17.06.2011, 22:42:21
Dzięki Cegły zbyt czerwone są to fakt. Myślę, że w następnej zajawce zostaną stonowane. Do poprawki jeszcze całe otoczenie. Oberża jest ilustracją do poradnika o wykorzystywaniu Gimpa przy teksturowaniu, który piszę dla użytkowników Blendera. Poradnik jest dostępny na mojej stronie. Poprawiłem kolorystykę cegieł. Mam nadzieję, że teraz wygląda lepiej. Ostatnio edytowane pzez: mardraq 18.06.2011, 00:10:39
RYDer @ 18.06.2011, 09:36:27
Super, ej ten domek nie jest z Gothica 2 nk ?
mardraq @ 18.06.2011, 14:06:45
Dzięki Domek urodził się w mojej głowie. W Gothika kiedyś próbowałem grać i może coś w mojej pamięci pozostało. Jak znam życie i siebie to domek jeszcze będzie podlegał metamorfozom.
Incognito44 @ 19.06.2011, 10:06:37
Wygląda już prawie jak screen z jakiegoś RPGa
Fashion @ 19.06.2011, 11:30:27
Chmury są za bardzo zbite, a tak to wszystko pięknie .
mardraq @ 19.06.2011, 15:47:03
Dzięki! Właśnie zrobiłem poprawkę i na razie usunąłem chmury, zmieniłem też teksturę dachu i gruntu
Fashion @ 21.06.2011, 21:12:12
Mrr... Pięknie! Choć niebo jest dziwnie jednolite.Ostatnio edytowane pzez: Fashion 21.06.2011, 21:12:42
mardraq @ 21.06.2011, 22:54:03
Dzięki:)
Jak wspomniałem, chmury zostały chwilowo usunięte. Powrócą w finalnej wersji, tak za 2 miesiące.
|
|
|
|