Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Arabeska autorstwa kumalg
Arabeska


Komentarz Autora:

ze dwa, może trzy dni roboty.
Statystyki obrazu:

Autor: kumalg
Dodano: 05.05.2011, 22:32:46
Odsłon: 712
Rozmiar: 954.54kb
Wymiary: 1280 x 1127

Słowa kluczowe:
Arabeska taniec layout

Ocena: *****
przez 1 użytkowników (zobacz oceny).

Kody dla podlinkowania obrazka


Mordrag122 galeria @ 06.05.2011, 21:41:31
Typografia leży. Mrugnięcie
INSEKT galeria @ 09.05.2011, 20:01:49
Oj, ciężko by się kodowało...
Bajery ogólnie bajeranckie, więc projekt ma potencjał. Musisz tylko poprawić:
- slogan pod logotypem, bo ssie
- lepiej uwidocznić menu, najlepiej wyrównać je wysokością z logotypem
- normalny tekst; w GIMP-ie jest taka opcja jak zwiększanie odstępów między wierszami - ustaw 4 albo chociaż 2 i zobacz różnicę
To już będzie coś.
Terrqge galeria @ 09.05.2011, 21:05:55
Cytuj
Oj, ciężko by się kodowało...


I mówi to osoba, która podobno nie ma pojęcia o html/css. Język

Wydaje mi się, że samo kodowanie nie było by wcale tak trudne.
INSEKT galeria @ 09.05.2011, 22:11:58
Ale nie raz i dla niejednego kodera swoje projekty już ciąłem. M.in. stąd może też wynikać przeskok od BloodyGamingów do obecnych projektów.

Cytuj
Wydaje mi się, że samo kodowanie nie było by wcale tak trudne.

To zakoduj ten slider zdjęć Język Oczywiście w taki sposób, by zachować wszystkie obecne tutaj efekty, również te nachodzące na samo zdjęcie.
agape galeria @ 10.05.2011, 17:30:42
Wystarczy na sliderowy obrazek nałożyć obrazek z tymi bajerami Uśmiech
Z kodowaniem nie było problemu. To nie samborek xD

Cytuj
Nie nie raz i dla niejednego kodera swoje projekty już ciąłem. M.in. stąd może też wynikać przeskok od BloodyGamingów do obecnych projektów.

A szkoda, że taki przeskok, bo aż za duży. Szczerze mówiąc nie trudniej byłoby pociąć np. taki BloodyGaming.
Nadchodzi era CSS3, gdzie każde zaokrąglenie, gradient cień zewnętrzny, wewnętrzny można bardzo łatwo zakodować nie używając przy tym obrazków. Uśmiech
Ostatnio edytowane pzez: agape 10.05.2011, 17:33:56
INSEKT galeria @ 10.05.2011, 17:39:27
1. Tak, tylko założę się, że te bajery to warstwy z różnymi trybami krycia. I tutaj robią się schody...

2. Oczywiście że bloodygaminga łatwo pociąć. Nawet samborka łatwo pociąć. Ale wtedy strona to praktycznie sama grafika, czyli duża waga. Mówiąc o przeskoku mam właśnie na myśli możliwość odtworzenia jak największej ilości elementów w CSS.

CSS3 - oby jak najszybciej stało się to popularne. Choć moim zdaniem przejście będzie ślamazarne.
agape galeria @ 10.05.2011, 18:03:50
1. Racja, wtedy trzeba byłoby zrobić każde krycie w trybie zwykłym.

2. O ile pociąć można większość layów Samborka łatwo, to kodowanie jest już nie tyle co trudne ale strasznie czasochłonne.

Co do CSS3 to już w zasadzie zależy od kodera i klienta czy chce aby strona również tak wyglądała w IE 6, 7 i 8.