Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Minigun autorstwa mardraq
Minigun


Komentarz Autora:

Model wykonany w pracy-od dwóch lat jestem grafikiem 3D w T-Bull S.A. (http://www.t-bull.com), w Blenderze, teksturowany w domu w Quixelu.
Statystyki obrazu:

Autor: mardraq
Dodano: 02.06.2016, 16:44:22
Odsłon: 963
Rozmiar: 1042.33kb
Wymiary: 1440 x 1620

Słowa kluczowe:
Minigun

Ocena: *****
przez 3 użytkowników (zobacz oceny).

Kody dla podlinkowania obrazka


mardraq galeria @ 02.06.2016, 16:47:51
Model ma ok 4K trójkątów- jest nisko poligonowy, dostosowany do stosowania na urządzeniach mobilnych, Quixela kupiłem, bo normalnie teksturowanie takiego obiektu trwa ok. 10 do 16 godzin, a w Quixelu 20 minut- bez dodatkowej obróbki oczywiście.
Inspiracja z każdej możliwej strony www.
Render z Quixela.
Ostatnio edytowane pzez: mardraq 02.06.2016, 16:52:28
Rejke galeria @ 02.06.2016, 20:58:37
zawsze mnie coś wykręca, gdy słyszę, że model z 4k trójkątów jest low poly xD nie zrozum mnie źle, ja mam ograniczenie do maks 500verteksów na całą postać do gry Chichot
ładna maszynka w każdym razie Uśmiech 5/5
mardraq galeria @ 02.06.2016, 21:11:59
Rozumiem Cię Uśmiech
Ja wiem, że są modele takie hiper low poly- do 1000 trisów, ale standardowe bronie używane w grach PC i na konsole to ponad 10K trójkątów. Ten model jest największy z utworzonych przeze mnie- inne, które niebawem umieszczę mają mniej niż 2K. Na szczęście poniżej 1.5K nie muszę schodzić- jeżeli chodzi o elementy pierwszoplanowe. Uśmiech

Dzięki za 5 Uśmiech
Ostatnio edytowane pzez: mardraq 02.06.2016, 21:12:42
Kulok galeria @ 03.06.2016, 09:44:05
Korzystasz z Quixel Suite 2?
mardraq galeria @ 03.06.2016, 09:59:16
Tak Uśmiech
OzIeM2000 galeria @ 03.06.2016, 16:12:18
Czekam na gry mobilne w których wszystkie modele będą na takim poziomie lub wyższym ( wiem, że na iPhone są ). W jakie gry tej firmy miałeś największy wkład.
Ostatnio edytowane pzez: OzIeM2000 03.06.2016, 16:13:01
mardraq galeria @ 03.06.2016, 16:58:06
Brałem udział we wszystkich produkcjach od dwóch lat Uśmiech
To jest praca zespołowa i nie da się powiedzieć, że w tej grze mój wkład to np. 25%. Do wszystkich gier robiłem specyficzne modele, a także ustawiałem plansze, lecz najczęściej na bazie określonego konceptu. W każdym razie nie było do tej pory (od dwóch lat oczywiście) gry, przy której nie pracowałem Uśmiech .  Grafików 3D jest kilku i każdy swoją cegiełkę do gry wrzuca.
Ostatnio edytowane pzez: mardraq 03.06.2016, 16:59:55
Myrevin galeria @ 16.06.2016, 00:34:33
Nie żebym się czepiał, i nie żebym się uważał za jakiegoś speca od broni, ale na moje z nią obeznanie, to (jeśli to nie część taśmy z nabojami) magazynek tam ma co najwyżej tyle pocisków co "kałasznikow", który ma 30 sztuk i wystarcza mu jedna lufa. Tak jako ciekawostkę to piszę.
mardraq galeria @ 16.06.2016, 07:27:57
Ten kawałek taśmy to moduł, można go w razie potrzeby zwielokrotnić. Dzięki za komentarz Uśmiech