Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Korytarz podziemi- WIP autorstwa mardraq
Korytarz podziemi- WIP


Komentarz Autora:

Modelowanie: Blender 2.6
Tekstury ręcznie malowane w Gimpie bez używania filtrów, jedynie z małą pomocą map wysokości generowanych w xNormal. Tekstury ognia- 32 rysunki, wygenerowane w Blenderze.
Widok z silnika gry blendera (BGE).
Jest to element lokacji, którą wykonuję dla własnej przyjemności. Etapy tworzenia i aktualności znajdują się na:
Troman.pl
http://troman.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=760
i na mojej stronie:
http://3d.mardraq.pl/blender25/podziemia_wip.php

A na Vimeo są filmiki z dynamiczną wersją:
http://vimeo.com/31925742
Projekt zawiera już dynamiczne światła, cienie i odbicia. A będzie zawierał, że ho, ho.
Statystyki obrazu:

Autor: mardraq
Dodano: 11.11.2011, 00:44:27
Odsłon: 744
Rozmiar: 1201.86kb
Wymiary: 1276 x 915

Ocena: *****
przez 6 użytkowników (zobacz oceny).

Kody dla podlinkowania obrazka


Shurikhein galeria @ 11.11.2011, 08:53:55
Moim zdaniem ściany i sufit powinny być mniej równomiernie oświetlone w miejscach odleglejszych od pochodni. Uśmiech Ciepły blask w mniejszym promieniu od nich chyba by wystarczył, a sufit pięknie skryłby się w półmroku i scena zyskałaby na realiźmie.
Tekstury świetne, bardzo dopracowane. Naprawdę mazałeś je tylko pędzlem? Uśmiech
mardraq galeria @ 11.11.2011, 09:50:51
Dziękuję Uśmiech
Masz rację. Będę jeszcze poprawiał oświetlenie.
A malowanie tekstur to prosta sprawa: kolor bazowy a na to mapa wysokości z kryciem na 20% w trybie mnożenia, warstwa do rozjaśniania w trybie przesiewania i kryciu ok. 20%, warstwa w trybie mnożenia do przyciemniania i dwa kolorki na oddzielnych warstwach dla urozmaicenia. Malowane myszką Chichot
Edit: I taka uwaga- w przeciwieństwie do malowania 2D nie używam cieniowania "kierunkowego", a jedynie przyciemniam jednolicie obszary, które mają być ciemniejsze i rozjaśniam te, które chcę aby były wyeksponowane. Cienie tworzy silnik gry Blendera.
Tutaj miniaturka tekstury ściany:



A tu link do większego obrazka:

http://mardraq.pl/3d/obrazki/podziemia_011.png

Edit:
A tu miniaturka najnowszej tekstury ściany:



A tu link do większego obrazka:

http://mardraq.pl/3d/obrazki/podziemia_027.png

Ostatnio edytowane pzez: mardraq 11.11.2011, 22:24:10
Shurikhein galeria @ 13.11.2011, 23:15:13
O, ta nowa wersja wygląda naturalniej. Teraz sprawia wrażenie wilgotnej, starej ściany rasowych podziemi. Uśmiech
mardraq galeria @ 14.11.2011, 09:38:42
Dziękuję Uśmiech
Ta nowa wersja już jest trochę poprawiona. Ja tak mam, że ciągle coś poprawiam. Chichot
Teraz popracuję nad detalami wyposażenia. Następnym etapem będzie wejście do podziemi, ale to skończę tak za miesiąc.