Sniper rifle autorstwa mardraq |
Komentarz Autora:
W cyklu modeli strzelających sniper rifle wykonany w pracy- dostępny na Asset Store- sklep UNITY 3D. Nowa tekstura w Quixel'u. | Statystyki obrazu:
Autor: mardraq Dodano: 10.06.2016, 17:25:48 Odsłon: 759 Rozmiar: 2393.03kb Wymiary: 1440 x 1620
Słowa kluczowe: blender gun sniper
Ocena: przez 4 użytkowników (zobacz oceny).
Kody dla podlinkowania obrazka
|
mardraq @ 10.06.2016, 17:30:05
Model ma 1502 trójkąty- mogłem spokojnie uciąć jeszcze ok. 300, ale nie lubię rozciągniętych trójkącików Koncept broni przygotował kolega z pracy- link do jego twórczości na max3d http://max3d.pl/forum/threads/97871-wwysockiOstatnio edytowane pzez: mardraq 10.06.2016, 17:57:47
Kulok @ 13.06.2016, 18:43:54
Namówiłeś mnie, kupię sobie tego Quixela Oczywiście ocena adekwatna do poziomu wykonania.
mardraq @ 13.06.2016, 19:02:46
Nad tym zakupem lepiej się zastanów, bo Quixel to nakładka na photoshopa, ja i tak ps musiałem mieć, więc było mi to na rękę. Alternatywą jest substance painter-używaja go teksturzyści w mojej firmie- jest samodzielnym programem- dwa razy droższym, lecz nie trzeba brać subskrybcji PS. I dzięki za ocenę PS. Sybskrybcja ps to ponad 50 zł miesięcznie Ostatnio edytowane pzez: mardraq 13.06.2016, 19:05:11
Kulok @ 13.06.2016, 23:49:14
A który program jest twoim zdaniem lepszy?
mardraq @ 14.06.2016, 07:55:46
Wielkie studia produkujące gry korzystają i z obu- substance ma jednak chyba więcej możliwości
mardraq @ 14.06.2016, 18:19:33
Chyba jeszcze nie pokazałem modelu HP- tak lekko ponad 1.5 KK trójkątów. Kolory służyły do wypalenia mapy kolorów, potrzebnej do teksturowania- bez względu na użyty program warto ja sobie zrobić Ostatnio edytowane pzez: mardraq 14.06.2016, 18:22:23
|
|
|
|