Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Fallout: New York 2 autorstwa HasiuK
Fallout: New York 2


Komentarz Autora:

Wersja numer dwa
A tu jeszcze lepsiejsza:
Statystyki obrazu:

Autor: HasiuK
Dodano: 01.03.2011, 19:34:15
Odsłon: 408
Rozmiar: 2441.8kb
Wymiary: 1305 x 960

Ocena: *****
przez 2 użytkowników (zobacz oceny).

Kody dla podlinkowania obrazka


Typhon galeria @ 01.03.2011, 20:41:05
Ciężko cokolwiek powiedzieć o tym. Namalowane dobrze w miarę, ale proporcje, perspektywa leżą kompletnie.
HasiuK galeria @ 01.03.2011, 22:07:46
jestem dosc pewien, ze perspektywa, nieliczac dodatkowej odnogi "gwiazdy" pod statua po lewej, jest dobra. wliczajac polozenie postaci. jesli chodzi o proporcje to moznaby powiedziec , ze statua jest za mala, ale z odleglosci nie koniecznie, probowalem wyroznic plany kontrastem co chyba widac. co do postaci to bazowalem je na screenach ktore robilem w czasie gry. niemniej jednak dales mi do myslenia, dzieki
Typhon galeria @ 02.03.2011, 23:46:23
Perspektywa jest zła, bo horyzont tutaj jest na wysokości jego kolan, czyli obserwator patrzy z takiej wysokości. Jeżeli pojedziesz dalej i człowieczka umieścisz dalej, okaże się, że mur ma może 3 metry wysokości. Ciężko z resztą mówić w perspektywie w czymś tak płaskim, jeżeli o punkty odniesienia chodzi.
Co do edycji, zostaw to już w spokoju. Jak ktoś kiedyś powiedział "Grzebiąc w gó... niczego się nie nauczysz", pomijając, że praca to nie gó..., a kawał dobrej roboty Chichot
HasiuK galeria @ 03.03.2011, 02:08:40
sorry, ze tak to drążę - to dlatego, ze chce sie czegos nauczyc. zmuszam Cie do gadania Język
Mówisz, ale ja myślę że nowa wersja wygląda o wiele lepiej, postacie w końcu pasują jakoś do 2 i 3 planu.

No ale dobra, tak zeby sie czegos nauczyc Chichot - skad wiesz/obliczyles, ze sciana ma 3 metry wysokosci? generalnie gdziekolwiek by horyzont nie byl, obiekt bedzie tych samych rozmiarow... tylko w innym polozeniu. Wiec nie rozumiem do konca
Znaku galeria @ 04.03.2011, 02:18:30
Perspektywa jest zrobiona dobrze, post apokaliptyczny klimat, fallout-owy żołnierz (wydaję mi się że to na tej grze bazowałeś), linia horyzontu gdzieś uciekła więc na myśl nasuwa się burza piaskowa, której niestety na pierwszym planie nie ma, myślę że praca została stworzona z własnej kreatywności dlatego daje 5/5