Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

  Pokaż wiadomości
Strony: 1 [2] 3 4 5
15  Root / Konkursy / Odp: Konkurs Walentynkowy 2008 - FINAŁ : 14.02.2008, 13:19:35
Ja tu myślałem że nie mam szans, że może kilka osób na mnie zagłosuje a tu taka przewaga.
Wypadało by podziękować wszystkim głosującym na moją pracę, a co do pracy postaram się w najbliższym czasie postawić tutek jak osiągnąć taki efekt:

Korzystając z okazji Pozdrawiam Wszystkich
16  Hyde zone / Bitwy i konkursy / Odp: Konkurs Walentynkowy 2008 - Głosowanie : 10.02.2008, 19:31:06
W kategorii Tapeta nominuję pracę 7, ponieważ stworzenie jej musiało zająć duuuużo pracy, świadczy to również o talencie autora.
oraz pracę 18 , ponieważ jest śliczna, chociaż szkoda że smutna
W kategorii Sygnatura nominuję pracę I, ponieważ jest niezła tylko dlaczego autor zastosował przenikanie.
W kategorii Ikona nominuję pracę H, ponieważ jest to prosta praca wektorowa.
W kategorii Logotyp nominuję pracę C, ponieważ jest ładnie zrobiona i ten pomysł.
17  Hyde zone / Bitwy i konkursy / Odp: Konkurs Walentynkowy 2008 : 08.02.2008, 12:19:31
podpiąłem te cienie i światło do ico_big Chichot
18  Hyde zone / Bitwy i konkursy / Odp: Konkurs Walentynkowy 2008 : 08.02.2008, 09:22:34
Cytuj
Walentynkowa Ikona
Rozmiar 64x64 lub 128x128 pikseli.
Dodatkowo prosimy o większą wersję ikony: podgląd pracy w wymiarach 400x400 pikseli.

koniecznie ?

bo skalowałem z 478x439 do 128x118[płótno 128x128] obraz bazowy a cienie itp dodałem jak już było 128x128[bo przy skalowaniu z 478x439 nie mogłem trafić do 124x124].

Chyba że mógłbym dać obraz bazowy w 478x439 bez cieni itp ?
19  Bitwy i konkursy / BVA - głosowania / Odp: BVA #1 - głosowanie : 05.02.2008, 00:48:06
Shade: 0 OMG  tzn. Coś mi nie pasuje tylko co ? hmm...
Calii   : 7 Bardzo ładna praca i bardzo dobre proporcje, świetna robota Calii
DaFFy : 6 Troche asymetryczna

edit: literówka
20  Hyde zone / [Archiwum] Pomocna dłoń - Inkscape / Odp: Inkscape i HPGL : 29.01.2008, 16:45:04
pierwszą stronę znam ale nie zapisuje zgodnie ze standardem, ale wytestuje tą drugą
21  Hyde zone / [Archiwum] Pomocna dłoń - Inkscape / Odp: Inkscape i HPGL : 29.01.2008, 08:33:30
Qcad sie nie nadaje, Dia sprawdze
22  Hyde zone / Introbox / Odp: To się nawyprawiało!!! : 29.01.2008, 00:24:51
To forum jest żeby pomagać, nawet bardzo początkującym.

jpg, png i gif to standawdowe rozszerzenia[najprościej typy] plików graficznych, zalecane jest używanie png i jpg do zdjęć, gif głównie do animacji. Jest jeszcze xcf czyli własne rozszerzenie programu gimp, którego należy używać do zapisu wszystkich plików dzięki temu zapisują się np. warstwy. Można powiedzieć że xcf to taki plik projekt.
bajty[B] kilobajty[kB] i megabajty[MB] to jednostki rozmiaru plików kB=1024B MB=1024kB
piksel[px] mówiąwiąc najprościej to kropka o dowolnym kolorze, z tych pikseli składa się obraz na monitorze który widzisz.
23  Root / Konkursy / Odp: Inkowcy do boju! : 27.01.2008, 20:48:53
świetny pomysł  Chichot
24  Hyde zone / Test / Odp: test, zostanie usunięty [projekt ikonek dla forum] : 24.01.2008, 21:02:26
mozilla 16x16 24x24
25  Hyde zone / [Archiwum] Pomocna dłoń - Inkscape / Inkscape i HPGL : 22.01.2008, 20:40:20
Może zacznę od początku, chciałem mieć ploter ale to kosztuje więc pomyślałem mogę zrobić[jak by to było takie proste] i zrobiłem w wersji LEGO[aktualnie buduje wersję na poważnie] do tego kontroler pod LPT i program który czyta plik HPGL i steruje przez kontroler ploterem.

Problem jest taki że HPGL jest używany w corelu a pod linuksem dobry transkoder SVG->HPGL nie istnieje.

Czy jest jakiś inny format zapisu pliku który by się do tego nadawał ?
26  Root / Sprawy techniczne / Odp: Awaria na PFUG : 22.01.2008, 15:04:16
Twoja sesja dobiegła końca podczas pisania. Spróbuj ponownie wysłać wiadomość.
wystarczy jeszcze raz wystać wiadomość, jak nie zadziała to próbować do skutku[ja max 3 razy musiałem]
27  Bitwy i konkursy / BFM - głosowania / Odp: BFM #11 - Realny samolot - głosowanie : 22.01.2008, 00:51:04
Stanio;1 ujecie perspektywy lepsze niż przy pracy Sas94, jedyny błąd to smużenie, zupełnie nierealistyczne
INSEKT;0
Rys;0
blaster;3 kąt przechyłu jest duży, zupelnie jak by robił bardzo ostry zwrot w lewo.
Michałek;0
kadzina;0
MPow;0;
Sas94; 3 tragicznie wycięty render, dodatkowo przy takim zdjęciu "chmur" samolot nachylony jest pod kątem około -20 stopni co jest nierealne[chyba że leci na spotkanie z WTC 2], jest zbyt jasny[jakby świecił] i wysokość lotu, wygląda na mniej niż 700m a niebo pod samotolem widać z przynajmniej 10.000m
28  Tutoriale / Efekty tekstowe / Odp: Tekst 3D w GIMPie #2 : 22.01.2008, 00:37:48
niezłe

Strony: 1 [2] 3 4 5