Arabeska autorstwa kumalg |
Mordrag122 @ 06.05.2011, 21:41:31
Typografia leży.
INSEKT @ 09.05.2011, 20:01:49
Oj, ciężko by się kodowało... Bajery ogólnie bajeranckie, więc projekt ma potencjał. Musisz tylko poprawić: - slogan pod logotypem, bo ssie - lepiej uwidocznić menu, najlepiej wyrównać je wysokością z logotypem - normalny tekst; w GIMP-ie jest taka opcja jak zwiększanie odstępów między wierszami - ustaw 4 albo chociaż 2 i zobacz różnicę To już będzie coś.
Terrqge @ 09.05.2011, 21:05:55
Oj, ciężko by się kodowało... I mówi to osoba, która podobno nie ma pojęcia o html/css. Wydaje mi się, że samo kodowanie nie było by wcale tak trudne.
INSEKT @ 09.05.2011, 22:11:58
Ale nie raz i dla niejednego kodera swoje projekty już ciąłem. M.in. stąd może też wynikać przeskok od BloodyGamingów do obecnych projektów. Wydaje mi się, że samo kodowanie nie było by wcale tak trudne. To zakoduj ten slider zdjęć Oczywiście w taki sposób, by zachować wszystkie obecne tutaj efekty, również te nachodzące na samo zdjęcie.
agape @ 10.05.2011, 17:30:42
Wystarczy na sliderowy obrazek nałożyć obrazek z tymi bajerami Z kodowaniem nie było problemu. To nie samborek xD Nie nie raz i dla niejednego kodera swoje projekty już ciąłem. M.in. stąd może też wynikać przeskok od BloodyGamingów do obecnych projektów. A szkoda, że taki przeskok, bo aż za duży. Szczerze mówiąc nie trudniej byłoby pociąć np. taki BloodyGaming. Nadchodzi era CSS3, gdzie każde zaokrąglenie, gradient cień zewnętrzny, wewnętrzny można bardzo łatwo zakodować nie używając przy tym obrazków. Ostatnio edytowane pzez: agape 10.05.2011, 17:33:56
INSEKT @ 10.05.2011, 17:39:27
1. Tak, tylko założę się, że te bajery to warstwy z różnymi trybami krycia. I tutaj robią się schody...
2. Oczywiście że bloodygaminga łatwo pociąć. Nawet samborka łatwo pociąć. Ale wtedy strona to praktycznie sama grafika, czyli duża waga. Mówiąc o przeskoku mam właśnie na myśli możliwość odtworzenia jak największej ilości elementów w CSS.
CSS3 - oby jak najszybciej stało się to popularne. Choć moim zdaniem przejście będzie ślamazarne.
agape @ 10.05.2011, 18:03:50
1. Racja, wtedy trzeba byłoby zrobić każde krycie w trybie zwykłym.
2. O ile pociąć można większość layów Samborka łatwo, to kodowanie jest już nie tyle co trudne ale strasznie czasochłonne.
Co do CSS3 to już w zasadzie zależy od kodera i klienta czy chce aby strona również tak wyglądała w IE 6, 7 i 8.
|
|
|
|