Tytuł: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Kubanosa on 19.07.2010, 09:54:53 Witam! Jestem początkującym użytkownikiem gimpa i pokażę wam moje prace. Oczywiście będe dorabiał nowe na bieżąco :)
1. Pierwsza w życiu sygnatura: (http://i28.tinypic.com/5nufqt.png) 2. Pierwszy avatar: (http://i47.tinypic.com/2vkdcwp.jpg) 3. Drugi avatar: (http://i48.tinypic.com/4ravis.jpg) Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: SmoFex on 19.07.2010, 11:58:18 Jak na początek to nawet nie złe, przerabiaj tutoriale, poćwicz napisy bo na razie są kiepskie i nie wtopione.
Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Kubanosa on 19.07.2010, 22:25:10 Moja nowa praca :) Zapraszam do oceniania :)
(http://i32.tinypic.com/5lwgh1.png) Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Dakuś on 20.07.2010, 00:14:43 http://www.gimpuj.info/index.php?action=tutoriale (http://www.gimpuj.info/index.php?action=tutoriale) - zapraszamy. Słabe wtopenie, napisy strasznie słabo, podstawowe błędy związane z ramkami.
Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Kubanosa on 20.07.2010, 08:46:11 Co jest złego w tych ramkach? :)
Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Exilion on 20.07.2010, 12:11:58 Ramka na małym kryciu nie wygląda ładnie i psuje głębie, której u Ciebie niestety nie ma. Tak jak pisał Dakurels polecam poczytać tutoriale.
Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Kubanosa on 20.07.2010, 16:01:43 Jak zrobić ten efekt głębi?
Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Exilion on 20.07.2010, 16:48:54 Proponuję poczytać http://www.gimpuj.info/index.php/topic,5196.0.html.
Tytuł: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Arel on 20.07.2010, 20:46:17 To ja odświeżę.
Kubanosa, nie mam pojęcia jak mnie odnalazłeś, ale miło Cię 'czytać' ponownie :D. Dobra, żeby nie było OT to ocenię, ale ostrzegam, że na forum robię to po raz pierwszy. 1) Goku SS3 syg: Tło jak dla mnie zbyt chaotyczne, nie przepadam za takimi, ramka zupełnie nie pasuje, render niestety niewtopiony, a napis fatalny, ale ratuję Cię jedno, to Twoja pierwsza praca i biorąc pod uwagę ten fakt, śmiem twierdzić, że jak na początek to wcale nie jest tak źle, trzeba tylko ćwiczyć! 2) Gohan SSJ2 av: Tu już mi się bardziej podoba, tło nieco nudnawe, ale w miarę ciekawe, render nie wtopiony, napis kolorystycznie pasuje (w poprzedniej pracy był zupełnie nie na miejscu), ale to wciąż nie to, takie szczegóły często bywają najtrudniejszymi do opanowania ;), od siebie dodam tylko, że nie powinny rzucać się aż tak w oczy (chyba, że to zamierzone), a raczej być jakby wtopione w tło. Podoba mi się element ramki, chociaż ramką tego nazwać nie można, mi jakoś się spodobało, przez to praca wygląda ciekawiej. 3)TS Wisła av: No tu prócz tła, które także nie jest wcale zbyt dobre, niestety nic mi nie odpowiada. 4) Usain Bolt syg: Już lepiej, napis to wciąż nie to, ale już bardziej pasuje, chociaż jak na razie możesz próbować też bez napisów, render wciąż niewtopiony, a ramka zupełnie nie pasuje. Ogólnie: Ja uważam, że jak na początek wcale nie jest tak źle, początki zawsze bywają trudne, ćwicz, czytaj tutki, przede wszystkim wtapianie (gdzieś widziałem ciekawy, może potem podrzucę) i napisy, to w sumie podstawy, na razie nie rób ramek. Tyle ode mnie, pozdro ;). PS. Zapraszam do mnie (http://www.gimpuj.info/index.php/topic,42096.new.html#new), także początkujący :D. Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Kubanosa on 21.07.2010, 09:39:11 Mam ostatnie pytanie, jak wtapiać render?
Bo ja robię to tak jak na jednym z poradników na YT: Używam różdżki i klikam na obszar koło rendera i on mi się zaznacza. Potem zmniejszam zaznaczenie o 3 px i używam rozmycia Gaussa o promieniu 30-40 px. Tytuł: Odp: Galeria Kubanosa Wiadomość wysłana przez: Exilion on 25.07.2010, 09:32:37 Mam ostatnie pytanie, jak wtapiać render? Bo ja robię to tak jak na jednym z poradników na YT: Używam różdżki i klikam na obszar koło rendera i on mi się zaznacza. Potem zmniejszam zaznaczenie o 3 px i używam rozmycia Gaussa o promieniu 30-40 px. Nie, nie i jeszcze raz nie. Przykryj część rendera za pomocą C4D, textury, swiatła bądź clipping maski. Rozmycie nie wygląda aż tak dobrze. Zawsze można też dobrać odpowiednią kolorystykę tła do rendera. |