Gospoda autorstwa mardraq |
Komentarz Autora:
Modele i render: Blender Tekstury: Blender i Gimp Próba sceny game-art. Modele nisko poligonowe z nałożonymi teksturami normal map.
| Statystyki obrazu:
Autor: mardraq Dodano: 25.06.2011, 12:21:12 Odsłon: 1146 Rozmiar: 1711.37kb Wymiary: 1280 x 720
Słowa kluczowe: game art
Ocena: przez 3 użytkowników (zobacz oceny).
Kody dla podlinkowania obrazka
|
Typhon @ 25.06.2011, 14:05:04
Dobrze to już wygląda. Dachówek już bym nie ruszał, chociaż całość zbyt jednolitą zieleń ma i zbyt intensywna jest.
mardraq @ 25.06.2011, 14:26:22
Dzięki! To jest taki smutny kawałek górskiego krajobrazu, monotonny aż do znudzenia. Jest to wprawka w teksturowaniu- a właściwie w tworzeniu tekstur gruntu i skał. Skały jeszcze nie wyszły, ale grunt myślę, że załapałem o co w tym chodzi. Najważniejsze dla mnie jest to, że wszystkie tekstury są tworzone od początku przy użyciu dostępnych narzędzi Gimpa, nie są to przeróbki zdjęć. Mam nadzieję, że następny projekt będzie lepszy.
Gagol @ 25.06.2011, 16:48:03
nie znam się ale ode mnie 5/5 bo nawet spoko wyglada
mardraq @ 25.06.2011, 17:45:41
Dzięki! Nie ma znaczenia, czy człowiek się na czymś zna, najważniejsze czy się podoba, czy też nie (nie musimy znać nut żeby czuć, że muzyka nam podchodzi- bo albo coś lubimy słuchać, albo nie). Bardzo mnie cieszy, że Ci się podoba.
Fashion @ 25.06.2011, 20:15:58
Szkoda że skały znikają w niebie, a nie w chmurach xD. 5/5
mardraq @ 25.06.2011, 21:28:46
Dzięki!:) Nie martw się, chmury pojawią się, ale jeszcze nie w tej scenie. Teraz planuję cykl prac dotyczących MKP (Malazańskiej Księgi Poległych) i tam chmury pojawią się na 100%.
Mr.Future @ 27.06.2011, 10:19:52
jakoś nie chce mi się wierzyć że to gimp
mardraq @ 27.06.2011, 10:22:35
Czytamy komentarz autora, a tam jest wszystko opisane, czyli modelowanie i render (generowanie rysunku na podstawie modeli z nałożonymi teksturami) w Blenderze a tekstury w Blenderze i Gimpie Ostatnio edytowane pzez: mardraq 27.06.2011, 10:24:16
|
|
|
|