Radio Słowik autorstwa Rejke |
Komentarz Autora:
Model low poly do kolejnej gry mobilnej Tekstury rozmyte, bo to zaledwie 512x512, mały rozmiar został zastosowany ze względów wydajnościowych i dlatego, że .... na małym ekranie telefonu i tak nikt nie zobaczy szczegółów Radyjko przypomina chlebak, wiem Kształt został wymuszony specyfiką gry.
Przyciski na radiu muszą być duże- będą stanowiły element ui w grze. Inaczej mówiąc - będzie się dało je kliknąć.
Blender, Inkscape i dopieszczenie tekstury w Gimpie. | Statystyki obrazu:
Autor: Rejke Dodano: 28.03.2013, 16:37:31 Odsłon: 830 Rozmiar: 301.85kb Wymiary: 1024 x 768
Słowa kluczowe: Blender Gimp Inkscape GameArt
Ocena: przez 2 użytkowników (zobacz oceny).
Kody dla podlinkowania obrazka
|
Cloud @ 28.03.2013, 16:57:20
Bardzo spoko, tylko te 2 przyciski mają za mało "okrągły" kształt i tak się to rzuca nieco w oczy
Rejke @ 28.03.2013, 17:03:51
to czy będą miały więcej werteksów to się jeszcze okaże zobaczymy jak gra będzie wydajnościowo chodzić na słabszych sprzętach... Ewentualnie nie będę się silić na okrągłość i zrobię zamiast okrągłej obwódki ośmiokątną
Cloud @ 28.03.2013, 17:06:46
Hm, nie chodziło mi o liczbę vertów :p Ale wydają się być wyciągnięte w pionie
Rejke @ 28.03.2013, 17:17:35
A nie, to trochę złudzenie jest, że są bardziej...hym prostokątne niż ośmiokątne Częściowo przez teksturę, która tu jest na razie na brudno. Narzeczony też tak mówił jak ty, do momentu w którym siatkę zobaczył
Sick49 @ 28.03.2013, 17:40:54
Nie mogę doczekać Wonziu niech już się szykuje
Rejke @ 28.03.2013, 17:43:23
hehehe już niedługo ale to będzie kolejna mini gra Taka...bardzo relaksacyjna, prościutka
vealen @ 29.03.2013, 12:17:03
Ładna tekstura. Pomijając moje wyobrażenie o radiach w tym stylu (prostopadłościenne pudło z potencjometrami), bardzo mi się podoba.A na co to będzie?
Rejke @ 29.03.2013, 12:26:18
hej, dzięki Radio.... hym, w zasadzie zostało wymyślone specjalnie na potrzeby naszej najnowszej gry i dlatego nie przypomina żadnego innego radia Kształt został tym wymuszony, że radio będzie stało na dużym biurku które będzie jednocześnie planszą do gry. Widok jest z góry. Gdyby radio zostało standardowo prostokątne to gracz widziałby tylko mało interesującą górną część radia... Stąd właśnie wziął się ten dziwny zakrzywiony kształt ooo...to mniej więcej tak bedzie wyglądało: https://dl.dropbox.com/u/168518/spoleczosc/how68.jpgOstatnio edytowane pzez: Rejke 29.03.2013, 12:26:51
Sick49 @ 29.03.2013, 12:29:35
W to już chyba na swoim wysłużonym galaxy 551 nie pogram.
Rejke @ 29.03.2013, 12:44:37
pograsz pograsz Wszystkie modele są ultra low poly, światła wcale nie ma w grze, a to też ma ogromny wpływ na wydajność. Światło zostało tylko sprytnie wypalone na teksturze Na razie mamy na celu robienie gier, które będą chodziły płynnie na nexus one i jednocześnie będą wyglądać naprawdę HD na tabletach z biedronką się udało więc i tu gorzej nie będzie :>
|
|
|
|