Typhon @ 26.02.2012, 02:52:30
Teraz tylko nad techniką pracuj
Ternannick @ 26.02.2012, 10:23:12
gratuluję wyróżnienia
Berlin @ 26.02.2012, 11:56:08
Ja również
Blodek @ 26.02.2012, 12:51:37
Nareszcie wyróżnieniami się ktoś zajął O_O!
MIGhost @ 26.02.2012, 15:27:19
super =D
cowe @ 28.02.2012, 00:03:56
Dziękuję za wyróżnienie
Simon1995 @ 28.02.2012, 00:56:13
Pomysł ciekawy ale tu koniec pozytywów. Wykonanie po prostu tragiczne. Ale po kolei. Fajna niby ta tekstura w tle, ale, że to wszystko dzieje się pod wodą, widać tylko na górze pracy, powinny tu być jakieś bąbelki, no cokolwiek, żeby widać było, że to jednak jest klasyczny "underwater" Ta, widzę to coś na środku, no ale chyba za mało tego. Te niby promienie świetlne brzydkie po prostu, kolory ich szczególnie słabe, najlepiej by to chyba wyglądało w tęczowych barwach, bardziej realistycznie, no ewentualnie w złotych. Dalej, największy, katastrofalny błąd: cieniowanie. Kula inny cień, drzewo inny, rzucałeś tak, jak siadło, byleby było. Skoro cieniując kulę założyłeś, że swiatło pada z góry, prostopadle prawie do podłoża(można by tu ewentualnie przyjąć, że pada z tyłu, ale to byłoby trudniejsze, trzeba by bawić się w perspektywę jeszcze) i wycieniowałeś względem tego światła, to kulka jest ok. Ale dlaczego zatem cień drzewa jest taki, jakby światło padało całkiem z tyłu? Poza tym cienie w wodzie powinny być poszarpane, pofalowane, to podłoże powinno być jakieś piaszczyste, też porozrzucane, a nie takie płaskie, nudne. A jeśli chodzi o bardziej podstawowe rzeczy to kolory słabiutkie, to samo jeśli chodzi o światło, głębię i inne pierdoły. Dla mnie to tutaj należy wyrzucić cienie i te promienie świetlne i to jest jakie 10% pracy, która mogłaby powstać. Nie rozumiem skąd wyróżnienie. Tyle. Dobranoc.
cowe @ 29.02.2012, 00:13:45
Słuchaj, nie interesuje mnie to czym jest klasyczny "underwater" bo to ma nie być klasyczny "underwater". Jeśli chodzi o ilość ozdóbek, ma być minimalistycznie, bez badziewnych ozdóbek i dziesiątek stocków które nie pozwalają się skupić na morale tej pracy. Nie widziałem tęczowych barw pod wodą, to nie dyskutuję na ten temat,światło jest takie jakie ma być, może nie widać szczególnie perspektywy że jest pod kątem, ale cień ma ci zasugerować to że jednak jest pod kątem, w końcu ta praca to 2D. Woda jest raczej spokojna więc nie widzę tutaj poszarpań, tylko spokój. Nie chcę mi się dyskutować z Tobą na ten temat, może kiedyś zrozumiesz że czasem ktoś ma prawo mieć inną wizję, niż Ty sobie wymarzysz. A ja miałem taką. Pozdrawiam Ostatnio edytowane pzez: cowe 29.02.2012, 00:35:48
Simon1995 @ 29.02.2012, 00:40:08
Kolego to nie chodzi o wizję. Popełniłeś karygodne techniczne błędy, nic do tego nie ma wizja. Są pewne podstawowe zasady, których się trzymać trzeba. To tak jakbyś zbudował samochód, ale nie dał kół i upierał się, że to i tak samochód, który i tak będzie jeździł, mimo, że nie ma kół.
btw. Jedno wyróżnienie i już się w głowie przewraca.
cowe @ 01.03.2012, 20:38:04
Coś Ci powiem, jesteś jeszcze młody dlatego może nie wiesz, że każda praca ma błędy, niema idealnych prac, nawet Bóg popełnił karygodne błędy w stworzeniu świata, ale wiesz co, są ludzie którym się to podoba, i czerpią z tego korzyści i są tacy którzy się tego boją, ale jedno jest pewne, wszyscy o tym rozmawiają, krytykują, pochwalają, wszystko to prowadzi do zdrowych dyskusji na ten temat, i wszystko się kręci, a kręci się bo motorem napędowym tych dyskusji jest podzielone zdanie każdego z osobna. Do czego zmierzam? Do tego że wszystko co jest interesujące, intrygujące, oryginalne, czy badziewne ma w sobie moc, ta praca ma tą moc, dowodem na to jest właśnie ta rozmowa. Nie będę z Tobą rozmawiał o autach które mają 4 koła, bo wszystkie takie mają, nic interesującego, ale z wielką chęcią porozmawiam o aucie które niema kół, a jeździ. A i jeszcze jedno, niema podstawowych zasad w sztuce, niema ich w ogóle, są tylko wizje. Ostatnio edytowane pzez: cowe 01.03.2012, 21:04:55
pewu. @ 02.03.2012, 15:50:27
Nie, po prostu nie. Dłużej popracujesz w GIMPie i zrozumiesz o co mi chodzi. Bez dyskusji.
Simon1995 @ 02.03.2012, 23:25:35
Widzę ego rozdęte. Wypowiadasz się jakbyś był wielkim artystą a jesteś po prostu początkującym w GIMPie, zrobiłeś badziewną pracę i dorabiasz teorię. Jestem może młody, ale niestety, wiem więcej od Ciebie i niestety mam rację.
nioqu. @ 03.03.2012, 12:35:25
Tutaj stane pod Simonem,facet ma racje,cienie i dno i jeszcze wiecej.Do tego nie ma nic wizja,bo wizja styka sie z granicami absurdalnosci w tej pracy,moze ktos napisac badziewne,ale sam czegos takiego nie zrobi i tutaj leci plusik,ale jesli chodzi o pewne zasady,zostaly one zlamane w tej pracy i to jest moja wypowiedz. PS:Mam AZERTY i zero mozliwosci robienia polskich znakow :p Ostatnio edytowane pzez: nioqu. 03.03.2012, 12:36:17
cowe @ 03.03.2012, 14:15:21
Chłopie, może nie wielkim, ale artystą na pewno... Niech sobie będą te błędy, dla mnie najważniejsze jest to że zrealizowałem to co chciałem i wyszło mi to dobrze, jestem dumny z każdej swojej pracy i będę w tym tkwił do końca. Pozdrawiam Ostatnio edytowane pzez: cowe 03.03.2012, 14:30:47
Simon1995 @ 03.03.2012, 21:15:38
Hahahahhaahahahhaha. Wybacz w taki razie artysto. Przepraszam ;x
kitty-cat @ 30.07.2013, 20:46:07
Dlatego właśnie to forum mnie wkurururukukuryku! Ktoś się na stara, zrobi ładną pracę, a tu kurde przylezie jakiś dziadodziad i zaczyna krytykować zupełne pierdoły, bądź jakieś rzeczy z statku kosmitów ukradzione albo podaje złe rady i nie powie niczego miłego o pracy. W dodatku to wszystko ujęte bardzo uszczypliwie. I weź tu człowieku bądź zmotywowany do pracy. : < W większości prac tak jest, nawet jeśli nie ma się czego uczepić i tak sobie coś wymyślą. A TERAZ PORADA DLA WSZYSTKICH jeśli chcesz komuś pomóc i poradzić, to zastanów się 50 razy patrząc obiektywnie na pracę. Nasze prace to świętość i mieszając je z błotem, mieszasz też autorów prac : <
|